< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Welke auto te vergelijken met S-Max?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Welke auto te vergelijken met S-Max?
14/07/2008 @ 14:57
Ikke

Mijn partner en ik rijden allebei met firmawagens. Ik heb momenteel een Ford S-Max en dit is een zeer praktische auto voor drie kleine kinderen: grote kofferruimte, drie volwaardige zitplaatsen achteraan, iets wat we zeker nodig hebben aangezien we een tweeling hebben en dus ook een grote tweelingbuggy moeten kunnen vervoeren.

Ik heb nu echter kans op een nieuwe baan dichter bij huis en ook beter betaald, dus zeker het overwegen waard. Ook in deze functie is een firmawagen voorzien, alleen, zij bieden geen S-Max aan in hun car plan. Ik heb wel vermeld dat een monovolume echt een must is. Bij de keuze van de S-Max zijn we enkele breaks gaan uittesten en dat ging zelfs nauwelijks.

Mijn vraag is of jullie me kunnen zeggen welke monovolumes ook 3 volwaardige zitplaatsen hebben achteraan? Men sprak erover dat een Touran en een Scénic zeker op de lijst zouden staan, maar ik weet niet hoe groot die zijn. Ik zou het enorm jammer vinden dat ik deze job moet laten schieten omwille van zoiets stom als een te kleine firmawagen. Het gaat me niet eens om het merk van auto, alleen om het volume en het praktische.
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 21:08
W!zzy'82

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier wel geen 3 kindjes maar wij rijden met een Scénic en een Partner/
De Scénic is een zeer comfortabele en multi functionele wagen, ga eens naar Renault en ga hem eens bekijken.
Onze Peugeot Partner is ook een hele toffe wagen maar is wel geen mono volume
Succes met je keuze

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 00:11

hoi, wij hebben een partner, ok, geen monovolume, maar wel met gemak drie autotstoelen achterin en voldoende kofferruimte om voor vijf (inclusief de volksverhuis aan buggy's, speelgoed en extra's) te laden om op vakantie te gaan. (korte trips kan je met bijna elke wagen wel klaarspelen)
Nen touran ken ik niet en een scenic, zijn we naar gaan zien, maar hebben toen voor de partner gekozen omdat ik die beter vond. (maar das een persoonlijke keuze hoor)
Zijn nu aan 't zoeken naar een 6 of 7 zitter, maar wat mij al opgevallen is ge kunt wel 6 of 7 personen laden, maar plaats voor een bak cola is er niet meer in de koffer dan, laat staan buggy's, speelgoed, vakantiespullen en wat weet ik nog meer dat je met kleine kinderen telkens schijnt mee te sleuren.
Ik zou graag een mini busje kiezen, maar mijn ventje wil daar ni mee rijden, die heeft nu zo een dacia op het oog. Ok ge kunt er met zes in, maar daar past bij manier van spreken dan zelfs geen karton melk meer in de koffer (en je mag eens raden wie de auto moet inlden voro de vakantie omdat het anders niet lukt).

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 15:29
Erika

volkswagen sharan?
ford galaxy?
fiat doblo?
renault espace?
peugeot monovolume (ben naam kwijt)
citroen C4 7-zitter !

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 17:43
G*

Online Status Stuur bericht
Hallo,

wij gingen toevallig vorige week op autoronde, om eens alle wagens wat van dchterbij te bekijken. Mijn vriend heeft een dochtertje, en ik ben zwanger van ons eerte kindje amen. We willen graag twee kindjes... Dus plaats voor drie is een must!
Wij kwamen uit bij een "Volkswagen Touran". Zeer ruime wagen, volwaardige zitplaatsen achter, heel veel kofferruimte, en bij sommige modellen mogelijk 7 zitplaatsen...
We rijden nu met een golf en zijn zeer tevreden over volkswagen.

Lieve groetjes G*

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]