[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/07/2008 @ 14:57 Ikke | Mijn partner en ik rijden allebei met firmawagens. Ik heb momenteel een Ford S-Max en dit is een zeer praktische auto voor drie kleine kinderen: grote kofferruimte, drie volwaardige zitplaatsen achteraan, iets wat we zeker nodig hebben aangezien we een tweeling hebben en dus ook een grote tweelingbuggy moeten kunnen vervoeren. Ik heb nu echter kans op een nieuwe baan dichter bij huis en ook beter betaald, dus zeker het overwegen waard. Ook in deze functie is een firmawagen voorzien, alleen, zij bieden geen S-Max aan in hun car plan. Ik heb wel vermeld dat een monovolume echt een must is. Bij de keuze van de S-Max zijn we enkele breaks gaan uittesten en dat ging zelfs nauwelijks. Mijn vraag is of jullie me kunnen zeggen welke monovolumes ook 3 volwaardige zitplaatsen hebben achteraan? Men sprak erover dat een Touran en een Scénic zeker op de lijst zouden staan, maar ik weet niet hoe groot die zijn. Ik zou het enorm jammer vinden dat ik deze job moet laten schieten omwille van zoiets stom als een te kleine firmawagen. Het gaat me niet eens om het merk van auto, alleen om het volume en het praktische. |
| 01/08/2008 @ 15:29 Erika ![]() | volkswagen sharan? ford galaxy? fiat doblo? renault espace? peugeot monovolume (ben naam kwijt) citroen C4 7-zitter ! |
[Reageer]

Welke auto te vergelijken met S-Max?