[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 16:53 Leen1984 | Hallo, Mag ik vragen waarom je begonnen bent met de zindelijkheid? Is je dochtertje er echt klaar voor? (die vraag omdat ze nog maar net 2 is) Toen ik met mijn zoontje gestart was, deed ik hem eerst nog wel een luier aan bij het boodschappen doen, maar dan zo'n broekje en ik vertelde hem regelmatig dat hij moest zeggen als hij moest plassen, dan ging ik met hem naar de wc of zo. Na een tijdje geen luier meer, en had ik een potje in de auto. Dan liet ik hem waar we ook waren, ieder anderhalf uur op het potje gaan. Altijd reservekleren mee en altijd heel blij doen als hij pipi of kaka gedaan had. En nooit boos worden als het misging. Elias was op een week volledig zindelijk, heeft nooit ongelukjes gehad. Hij is nu 3,5, maar is snachts nog volledig onzindelijk. |
| 17/07/2008 @ 12:42 barbara | omdat je dochter nog zo jong is, en het voor een kleine moeilijk is om op te houden zou ik der toch voor de zekerheid een luier aan doen! ( ook voor de stress tijdens het winkelen ) wat als ze zegt mama nu plassen en je hebt geen wc? kan ze het dan al 10 min ophouden?? ik zou wel als je der pamper aan doet, gewoon elke openbare wc die je tegenkomt meepakken!! snap je! en proberen de luier droog te houden! en als dat goed gaat volgende x gewoon zonder luier! en wel zeggen dat ze het moed aangeven als ze moet plassen dat jullie dan een wc zoeken! maar voor de veiligheid en stress zou ik wel een pamper aan doen! ik heb nou ook regelmatig nog dat we moeten rennen in de stad om een wc te zoeken ergens!! ze laten je vaak niet in de winkel plassen en dan als hij opeens moet! rennen en dan ja ergens een wc zoeken echt een ramp! hij houd het dan nog best goed op! maar zegt steeds sneller mamaa ik moet zo plassen maar ja is echt lastig! en als ze meid net begint dan laten ze het nog sneller lopen he! succes |
[Reageer]

zindelijkheid

ni meer. snachts heeft hij nog een pamper aan ook al is hij 1 opde 3 dagne droog. mijn ma zei 14 dagen droog aan 1 stuk en dan proberen zonder pamper. dus daar zitten wij nog lang niet.