[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 14:55 Leen1984 | Hallo, In de nacht van zondag op maandag is mijn zoontje (wordt 4 in november)met zijn papa vertrokken naar de familie van papa in Tunesie. Ikzelf vlieg hen volgende donderdag achterna (10 dagen later dus). We zijn vandaag dag 4 en als ik bel, wil mijn zoontje niet aan de telefoon komen. Hij heeft geen aanpassingsmoeilijkheden. Eet en slaapt goed, speelt goed,... (ik moet er wel bij zeggen dat hij erg verwend wordt en 100% aandacht krijgt). Nu voel ik mij toch welh eel verdrietig. Ik vind het zo moeilijk. ik kom thuis in een leeg huis, mis mijn mannen ontzettend en heb vaak een krop in de keel. en dan wil zoonlief niet eens met me praten! Ik denk dan gelijk dat het komt doordat ik vrijdag en zaterdag vooral heel snel boos werd op mijn zoontje. Dat kwam doordat ik zo opzag tegen hun vertrek, dat ik er erg prikkelbaar en huilerig van werd. Toen hij die nacht vertrok heeft hij mij wel 3 keer geknuffeld en gezegd dat hij van me houdt en nu doet ie zo. Iemand een geruststellend woordje? Ik ben zo bang dat als ik daar aankom, dat hij mij dan gaat negeren of zo :-( Groetjes, Kathleen |
| 17/07/2008 @ 15:06 | Hey Leen, Kop op. Je moet je geen zorgen maken. Het is voor je zoontje helemaal iets anders, mama aan de telefoon of mama die plots voor hem staat. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn dochtertje (was toen wel jonger, 2.5j, maar telefoneren deed ze als de beste). Ze was aan zee met de grootouders (is niet hetzelfde dan Tunesië, maar goed, ze was ook niet thuis). En aan telefoon komen, deed ze toen ook niet. Maar toen we haar gingen halen, wou ze ons niet loslaten. Kinderen van zijn leeftijd zijn vaak gewoon ook koppig. En als ze met iets bezig zijn, willen ze niet gestoord worden. Is hij aan het kleuren, en vraag je om aan de telefoon te komen, zegt hij gewoon neen. Dat heeft niets met jouw persoonlijk te maken, hij is gewoon met zichzelf bezig. Het is voor jouw ongetwijfeld niet makkelijk, maar ergens moet je blij zijn dat hij het zo goed heeft nu. Hij is onlangs toch ook lange tijd ziek geweest, hé. Het feit dat hij je, op het moment van het telefoontje, niet nodig had, bewijst dat hij zich goed in z'n vel voelt. Als je een huilende zoon aan de lijn had gehad, had je je ongetwijfeld nog slechter gevoeld. Gooi hem 's avonds een kusje (je kan aan papa vragen hetzelfde te doen met je zoontje, een kusje naar mama gooien). En wees maar gerust, als je hem volgende week ziet, is het grote liefde! ![]() ![]() K'tje |
| 17/07/2008 @ 15:46 Leen1984 | Doe ik Dieke! Als ik dan jouw reacties lees, vraag ik me af waar ik in hemelsnaam zo'n drama om maak. Ik moet mijn mannetje 10 dagen missen, jij het jouwe voor het leven. Sorry voor mijn gezeur hieromtrend. K'tje, je hebt gelijk hoor. Hij zal zich idd heel goed voelen. (gelukkig maar, want na die wekenlange koorts heeft hij nog een flinke bronchitis gehad, een 2tal weken geleden). We hopen dat het droge, warme klimaat in tunesie zijn gezondheid gunstig zal beinvloeden. Groetjes |
| 30/07/2008 @ 16:04 Leen1984 | Hoi allemaal, Intussen ben ik sinds de 24ste herenigd met mijn zoontje en man en zoonlief was echt zoooo blij om me te zien, hij heeft me 100 keer gezegd hoeveel hij van me houdt. Nu mag alleen ik hem verzorgen, anderen mogen niet aan hem komen, dat is natuurlijk wel minder leuk voor hen. maar goed, hij heeft me dus wel degelijk heel hard gemist. De eerste dag mocht ik niet naar de wc zonder dat hij in paniek raakte dat ik terug naar Belgie was zonder hem. groetjes, leen |
| 30/07/2008 @ 16:10 | Hey Leen, ik ben blij dat het allemaal zo goed is meegevallen! Maar ik begrijp wel dat je je er eventjes slecht door voelde, hoor. Geniet nog van je verlof en geef je zoontje maar een extra knuffel! ![]() K'tje |
[Reageer]

zoontje mist mama niet

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...