< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 1 januari 2009 stoppen, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
1 januari 2009 stoppen, wie telt mee af?
20/08/2008 @ 12:23
mama_van_thibault

nog 4.5 maand, dat is nog efkes, maar aan den andere kant kerstmis en nieuwjaar zullen rap daar zijn. Een jaar is niks meer tegenwoordig.

Misschien stoppen we hier al in december, ahlé ja, mijn vriend wilt vroeger stoppen dan januari. gisteren zei hij: pinkyzweer da je ten laatste januari stopt, liever vroeger. Ikke daarop: eerst mijn cyclus in orde. en hij: die lijkt toch in orde te komen, dus moet je al in december stoppen of vroeger Tis te hopen dat ik vroeger kan stoppen hé. voor de zwangerschap van thibault kon ik perfect zeggen wanneer ik mijn eisprong had. kben benieuwd ofda nu ook nog het geval zal zijn.

hebben jullie kleintjes ook zoveel last van muggenbeetjes? ik heb nu een elektronisch ding gekocht da stralen ofzoiets uitzend om muggen weg te jagen (is superveilig voor baby's), maar ik weet niet of dit helpt. gisteren had thibaultke 3 muggenbeetjes naast elkaar (juist een driehoekje) op zijn voorhoofdje.

volgende week maandag gaat thibaultke gaan wennen in de creche (waar da ik werk), kben benieuwd, tzal toch wel moeilijk worden voor mij.

groetjes
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:13
Joke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Ons kleintje heeft zijn eerste kruippoging achter de rug vandaag! Ik had hem op de speelmat gelegd en ik ging snel de was in de machine steken. Toen ik terugkwam vond ik hem niet direct terug. Hij zat onder de aquarium in de living! Daarna heb ik hem een tijdje in het oog gehouden en ja hij doet het: het is wel meer schuifelen dan kruipen en ook achterwaarts in plaats van voorwaarts, maar ik ben oh zo fier!

@ mama van Thibault: Aaron heeft ook veel last van muggen gehad (zelfs nadat we horren laten plaatsen hebben), maar nu is het toch al 3 weekjes geleden. Gelukkig heeft hij er blijkbaar zelf geen last van gehad. Ik hoop dat je kindje niet te hard huilt in de creche. Aaron begon direct te lachen en bleef lachen ook als ik weg was. Dat vond ik echt ideaal. Andere mama's vonden dat blijkbaar erg en wilden dat hun kindje hen miste, maar ik vond dit toch beter.

Groetjes Joke.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:03
Els

Ja het is toch een een veel beter gevoel als je ziet dat je kleintje het allemaal wel best vind!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:48
Sofia

Dag dames,
ik ga december-januari ook weer stoppen. Ben net terug begonnen met de pil ivm ander werk, maar tegen dat mijn proefperiode bijna op zijn einde loopt willen we er terug aan beginnen. Het liefst van al zouden we nu meteen alweer verder doen, want de kinderwens is hier heel groot, maar het beste is toch om een paar maandjes te wachten he.

Ik was al van vorig jaar in augustus gestopt met de pil en in december een miskraam gehad.

Dus ik tel graag met jullie af

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 09:28
mama_van_thibault

hey iedereen

hier ben ik weer. ik kon eventjes niet opt internet komen. Maar de volgende weken zal het ook een beetje minder zijn, want morgen moet ik terug gaan werken. SPannend, vooral omdat thibaultke naar de creche gaat. hij is al gaan wennen, hij was heel content. hij gaf geen kik als er naast hem een kleine serieus lag te brullen, hij speeld egewoon verder. Alleen slapen wou hij niet. dan had hij zijn sirene opengezet.

zijn fruitpap gaat heel goed binnen, hij eet alles op. maar zijn patatjes das toch wat minder. dat lust hij precies niet graag (ik ben zaterdag herbegonnen omdat zijn fruitpap zo goe ging.

hoe is het met jullie en jullie kindjes (voor degene die al een kindje hebben)

groetjes
Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 10:45
Els

Stilletjes hier....ALweer 9 september.. Januari komt dichterbij!

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 20:49

Online Status Stuur bericht
Het is hier idd stil...
Binnen enkele maanden mogen we de pil al in de vuilnisbak gooien!
Die dagen vliegen hier voorbij; voor we het weten zal het januari zijn. Of ben ik alleen die vind dat de tijd zo vlug gaat?

Ben vorige week op controle bij de gynecoloog geweest en heb al formulier meegekregen voor mijn bloedafname in de laatste maand dak pil neem. Aangezien ik niet immuun was voor toxoplasmose bij mijn 1e zwangerschap, zou hij graag resultaten van bloed hebben voordak zwanger ben.
Kan die immuniteit voor toxoplasmose nog wijzigen bij een volgende zwangerschap? Of is dit maar een heel kleine kans?

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 21:30
Els

Dat zou ik echt niet weten Nessa, hier in Nederland doen ze dat helemaal niet. Zou ook echt niet weten of ik daar immuun voor ben.. Gewoon uitkijken voor mij maar

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 11:22
mama_van_thibault

hey hey hey, hier ben ik weer.

tja ik kon weer niet eerder opt internet komen en mijn gedachten zaten ergens anders. Ik heb nl een miskraam gekregen. tja ik wist eigenlijk niet dat ik zwanger was, want ik nam de pil in. maar ik had ineens bloedingen terwijl ik de pil nog innam en die bleven maar duren. naar de dokter geweest en den dag erachter is het vruchtje ermee uitgekomen dus nu hebben we beslist om de pil niet meer in te nemen en we zien wel wat er van komt.

me thibaultke gaat alles weer terug goe. hij is ziek geweest. antibiotica moeten geven, ma nu is hij terug de oude.

hij heeft ook een eerste tandje vanonder.

groetjes
mama van thibault
Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 21:40

Hoe gaat het hier nog met iedereen?

De maand oktober is alweer over halfweg! Wat gaat die tijd vlug...nog efkes op de tanden bijten en dan kunnen we die pil in de vuilnisbak gooien!

Wat erg voor je, mama_van_thibault. Heb het gelukkig nog niet moeten meemaken, maar het moet een zware klap zijn een miskraam krijgen.
Hoe stelt thibault het eigenlijk in de creche? Gaat hij er graag naartoe?

Toch raar hé, Els, dat er toch zo veel verschillen zijn tussen België en Nederland (zoals testen op toxoplasmose, eerst volle melk of halfvolle melk voor kindjes...).

Hier heeft onze kleine kapoen gisteren zijn eerste echte stapje gezet! Wat was mama fier! Sedert een paar dagen kan hij nu ook "mama" correct zeggen! Voordien zei hij enkel maar "papa" en mama klonk als "wawa".
Gisteren heeft hij ook zijn laatste prikjes gekregen. Hebben wel serieus gelachen met Yenthe daar bij de KA. Na de prikjes kreeg hij een koekje. Terwijl wij aan het babbelen waren, at onze kapoen vlug zijn koekje op. Eens dit op was, wees hij naar de doos en deed opnieuw danku. Hij kreeg een tweede koekje van de KA. Toen we een beetje later opstonden om een bezoekje te brengen bij de verpleegster van K&G, gaf onze Yenthe zijn overblijvende stukje koek aan oma die ons vergezelde, wees opnieuw naar de doos en deed nogmaals danku. Het was heel grappig om te zien!

Hoe gaat het met de ander kindjes?

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 18:51
mama_van_thibault

hey iedereen

Nessa thibaultke gaat graag naar de creche. hij heeft der zelfs al een vriendinneke. zij komt thibaultke altijd kusjes geven. soms wel de ganzen dag door.

Gelukkig is hij genezen van zijn virale infectie 2 weken geleden, maar hij is wel wat afgevallen. van k&g moeten we zijn gewicht int oog houden (van p50 naar p10 gegaan). hij was ma 100 gram bijgekomen op 2 maand tijd. Maar nu vandaag had hij weer hoge koorts (40,3°). Ik vind het iets te hoog vo zijn tandjes, maar voor zijn eerste tandje maakte hij ook hoge koorts (1 dag) en een paar dagen later stond zijn tandje er opeens.

groetjes
Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 20:28

Hey,

Hoe gaat het hier nog met iedereen? Nog een grote 2 maandjes en dan zijn we al terug januari! Wat vliegt die tijd voorbij!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]