[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 16:57 Anoniem | Hoi allen, Heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstest van de kruidvat, het huismerk? Niet die van 2 voor 5 euro, maar die andere. (1 voor 7 euro geloof ik) Ik heb twee testen gedaan en op beiden testen komt binnen de tijd een lijn tevoorschijn. Wat ik wel raar vind is dat het een hele dunne lijn is. Het lijkt wel een penstreep! Heeft iemand hier ervaring mee? Ook heb ik een test van het huismerk van de apotheek gedaan. Ook hier een licht lijntje. Iemand ervaring mee? Lijkt wel voorgedrukt, maar toch ook weer niet. Ik heb een aantal dagen na mijn NOD wel lichtbloedverlies gehad, dus ik weet echt niet waar we aan toe zijn. Misschien toch maar een keer de huisarts bellen, maar wilde eerst eens weten of iemand ervaring heeft met die kruidvat testen! Groetjes, Anoniempje |
| 20/07/2008 @ 20:46 Michèle ![]() | hallo, Heb altijd test van kruidvat gebruikt,steeds juist. Een streep is een streep hoor! Groetjes |
| 22/07/2008 @ 11:47 Deniesje ![]() | Ik heb 2 testen van DA huismerk gebruikt, maar zijn allebei negatief. Is de Kruidvat Huismerk gevoeliger dan de DA? Weet niet zo goed welke test ik moet gebruiken ![]() |
| 23/07/2008 @ 12:11 Sarah ![]() | Hallo, ik heb Life van bij apotheek, dipstick van sensitest en Quid van GB gebruikt,.. had op alle drie heel lichte strepen (een goeie week geleden) |
[Reageer]

Ervaring met test kruidvat/apotheek?

dan ben ik het wel