< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » wil zwanger worden na engelkindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
wil zwanger worden na engelkindje
27/11/2008 @ 11:32
Anne-Sophie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Engelmama,

ik vroeg me gewoon af wat voor diploma je daarvoor moet hebben, regentaat lagere school, of kan je met een master of regentaat van iets anders ook in het lager onderwijs aan de slag als zorgleerkracht ?

Van dat afvallen dacht ik dat ik het beter kon zeggen, mijn gyn had er helemaal niets over gezegd en ik ben er zelf achter moeten komen. Ik heb nog steeds een kleine 10 kg overgewicht en ben nog steeds de motivatie bijeen aan het rapen daar iets aan te doen

Ik heb hier rozig verlies, dus vermoedelijk wordt het deze cyclus weeral niets. (Het zal wel de eerste keer zijn dat ik erin slaag niet te testen, dus weer wat geld uitgespaard)

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 13:45
ENGELMAMA

helllo ann sophie,

ik mag als kleuterleidster de zorg doen van de eerste graad (1-2 leerjaar) maar doordat de directeur niemand vond van het lager onderwijs doe ik ook 3-4-5 erbij.

het is effe aanpassen maar het lukt wel.

jammer dat het deze ronde ook niet is gelukt.

ik begrijp ook niks meer van mijn cyclus.

ik temp. al 4maand en heb er echt al een goed zicht in, dus schrok ik toen de gyné me zei dat de eisprong er nog niet was (ondanks al een temp van tegen de 37graden en dat heb ik enkel na mijn eisprong)

gisteren eens een ovutestje gedaan en binnen de minuut 2dikke strepen, vandaag opnieuw temp. tegen de 37 en opnieuw 2streepjes maar niet positief.

ik begrijp er dus helemaal niks meer van en weet nu echt niet meer wat ik moet vertrouwen.

ik zal dus weer engelengeduld moeten hebben.

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 12:08
Anne-Sophie

Als engelmama's zullen we vast ook wel engelengeduld hebben, maar waarom moet altijd alles moeilijk gaan.

Hier is de nieuwe cyclus duidelijk begonnen, en ik was er gisteren meer ondersteboven van dan ik eerst dacht ...

Liefs,
ANne-Sophie

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 03:21
giggles

Hey,

Ik heb een paar rustige weken achter de rug. Maar de laatste dagen voel ik weer vanalles in mijn buik kriebelen en steken. (En dan vraag ik mij af wat dat nu juist is, want je lichaam kan je veel wijs maken!!)
Als ik een cyclus van 41 dagen heb zou nu mijn vruchtbare periode zijn!! Maar ik ben nooit erg reglematig geweest dus daar kan ik eigelijk niet op rekenen.
En nu ben ik vijf nachten aan het werken en heb ik een beetje schrik dat mijn hormonen er ook last van kunnen hebben.
Vervelend zenne!!

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:47
Anne-Sophie

Mijn laatste drie cycli vallen ongeveer samen met de maancyclus. Rond volle maan de ovulatie, en rond nieuwe maan mijn maandstonden. Ik ben benieuwd of het deze keer weer zo zal zijn ...

Liefs en goede moed aan jullie allemaal,

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:25
ENGELMAMA

hello,

die cyclussen daar kan je toch echt knettergek van worden.

de mijne waren eindelijk in orde en nu deze maand is het alweer een groot vraagteken wanneer die er zullen zijn.

mijn gyné zegt dat mijn eisprong vorige week pas is geweest en mijn homeopaath zegt dat het eerder was.

gyné vindt temp. absoluut niet te vertrouwen en homeopaath vindt dat dan wel.

allé, wie zal er deze maand gelijk hebben??

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:16
Anne-Sophie

Laat ze maar ondereen vechten
't is al heel wat als er effectief een eisprong is geweest , en die cycli, dat is inderdaad soms om knettergek van te worden. Voor de moment zal ik niet klagen maar ik duim dat het bij mij zo blijft als nu.

Als je eisprong pas vorige week was, dan is er alsnog kans dat je zwanger bent ?!

Liefs,

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:03
ENGELMAMA

hey,

inderdaad er is nog steeds kans op

wat ik gewoon niet begrijp is dat mijn temp. al meer dan een week tegen de 37graden zit en sedert dit weekend duidelijk 37.
en dat vind ik nu eens echt abnormaal.

als ik van mijn temp.curve mag uitgaan denk ik dat die donderdag zouden moeten arriveren.(homeopaath denkt dat)

mijn normale NOD zou zaterdag zijn

en volgens berekeningen van gyné zal het pas volgende week woensdag zijn.

ik heb al gewed met mijn ventje dat ik een groot vermoeden heb dat ik zal winnen.
want ik begin toch stilletjes aan mijn eigen lichaam te kennen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:12
Anne-Sophie

nou als ik vorige cyclus naar mijn temperaturen keek, dan leek het mij toe dat mijn ovulatie 5 dagen vroeger was, een t° stijging van hier tot ginder, t° die hoog blijven... Maar zowel het programma online als mijn nfpconsulente zeggen dat het later was, en mijn maandstonden bevestigden dat. Soms weet je het dus echt maar moeilijk, behalve als het altijd een mooi schema is met laag, ovulatie, hoog, maar bij mij is het meer een yoyo.
Conclusie : meer op de slijmen letten, maar daar snap ik ook al niets van ...

We proberen het deze keer eens met ovutesters. Aan de andere kant, ik drink nogal veel overdag, en dan mag je een paar uur niet gedronken hebben.

Het leukste zou zijn dat je bent.

Liefs,

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:16
giggles

Hey,

Ahhh!! verschrikkelijk he dat onze lichamen zo moeilijk te snappen zijn!!!

Wij zijn heeel druk aan het klussen!! En omdat Steven morgen een hele dag weg moet heb ik een keer een ovulatietest gedaan. En die was positief!!!!
Maar nu vraag ik mij af hoe betrouwbaar die dingen zijn?
Swat, hij gaat toch proberen vroeger naar huis te komen!!!!

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]