Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 21:55 dokelien | hoihoi hier vandaag ook alles goed wel bijna heel de dag hoofdpijn gehad vandaag maar nu is het weg hoor :) @ binni waar werk je dan mijn stageplaats salvatorziekenhuis in hasselt 'verwijder' ( zoals zij het zeggen) onmiddellijk alle zwangere vrouwen vanaf het moment dat je dit weet zoals de meeste limburge ziekenhuizen. in Nederland is het geloof ik algemeen zo dat je mag blijven werken tot je 6de maand ik had dat natuurlijk ook liever gehad dan moest ik maar 2 stages inhalen :d groetjes rientje |
| 28/11/2008 @ 18:52 dokelien | neenee ik ga in het virga jesse ziekenhuis bevallen aangezien mijn gynecologe daar ook zit. En ik zou graag in het salvatorziekenhuis gaan werken maar daarvoor vind ik niet dat ik voor alles naar daar moet gaan :s |
| Gisteren @ 14:18 dokelien | hoihoi, ja ik schrok me deze morgen ook hoor :) ik was ook ineens 2 kg bijgekomen dat is wel mijn totaal en tis wel normaal denk ik want van begin van de zwangerschap tot een week of 2 geleden was ik nog dikkels ziek en ben 10 kg in totaal afgevallen en nu dan 2 erbij zal toch nie zo erg zijn zeker op 4 weken tijd? en kvind nu toch dak mijn buik precies zie groeien hihi :) hebben jullie ook het gevoel dat je buik echt uitrekt? echt gek gevoel vind ik :) zoenen |
| Vandaag @ 11:39 amina | Hallo, ik voel en zie mijn kindje al bewegen. Echt schattig om te zien , kan er uren blijven naar kijken, hou dan heel de tijd mijn buik int oog, alst dan is beweegt, heb ik het gezien. Vooral savonds is dit mijn favoriete bezigheid , kijken hoeveel keer mijn buik beweegt.xxxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie is er nog meer in April uitgerekend???

heb meer last van de groentengeuren 

We wachten tot volgende dinsdag,w aar we dan hopelijk definitieve bevestiging krijgen dat het een meisje is en dan vliegen we erin!