< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie doet mee voor een mei/juni2009 baby?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie doet mee voor een mei/juni2009 baby?
28/11/2008 @ 23:16
Emmeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Boh...

Ik loop alweer zo achter zeg!!

Alexandra, ik denk dat je je banner mag veranderen! Proficiat!!

Kiddo, fijn om te horen dat het goed is en geen miskraam geworden is!

Tamaya, leuk die babydoos! Ik had die bij de prenatal aangevraagd, maar stop gezet... Komt wel weer de volgende keer hè!
Die serie, the L word, ken ik wel Mijn ventje heeft het wel eens opstaan dus heb het wel al een paar keer gezien. Maar is er op dit moment niet op denk ik. Snap ik wel dat je het leuk vindt zo eens iets herkenbaars voor jullie te zien hè!
En ik ben idd nogal moe... Moe gepiekerd, moe gezeten, moe... geallest hihi, zo zeg ik het het beste Ik kon vanmiddag zo op de zetel in slaap vallen, gewoon te moe van het vele nadenken ofzoiets. Maandag ook weer werken, zie ik echt niet zitten. Weer veel te vroeg op, ik zie nog niet hoe ik de dag ga doorkomen
OOk jullie kaartjes klinken leuk zeg! Moet toch fijn zijn met een vrouw die altijd snapt hoe een vrouw zich voelt, hihi. Dat verwijt ik mijn ventje soms, dat hij het NOOIT zal snappen hoe het is om een vrouw te zijn
En ik heb 3D laten doen op 20 én 30 weken, superleuk hoor. Ik had nu ook een waardebon gevraagd voor de 3D voor kerst. Helaas moet ik nu weer wat langer wachten hè... Ik zal je eens een pb sturen met een link waar een deel van mijn 3D's op staan.

Tamara, toch kunnen verven??

Ilsje, jij ook aan het piekeren... Waarschijnlijk over hetzelfde als mij denk ik... Kom hier dat ik je een geef!

Steftje voor jou spannende dag dan dinsdag! Fijn, daarna ben je thuis, heerlijk! Geniet er maar van! Ik ga deze keer ook meteen stoppen als ik zwanger ben. Ik heb er genoeg van, haha.

Lore, jij denkt een jongetje dus! Nog even afwachten hè! Maar zoals Tamaya al zei, op 12 weken is er nog geen piemeltje te zien. Alleen een knopje en alleen een héél goed geoefende gyne met heel goede apparatuur kan het misschien dan al zien. Maar als jij nu een jongensgevoel hebt, zou kunnen hè Je hebt al een knap buikje zeg!!

Goh, en hier... zoals ik zei, ik ben veel aan het piekeren. Of ik nog wel gezond zwanger zal worden enzo. NU na die curretage heb ik precies geen vertrouwen in mijn lichaam en begin me vanalles in mijn hoofd te steken. Dat ik geen eisprong meer zal hebben en van die dingen Ik heb nu ook zo pijn ter hoogte van mijn eierstokken en dan begin ik daar vanalles aan te denken. Dat ik geen eitjes meer kan maken of veel te veel en geen die groot genoeg is, van die dingen. Stom misschien, maar het houdt me wel allemaal bezig

Liefs!!

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 08:06
ilsje

Online Status Stuur bericht
@ Emmeke: zo lief van jou! voor jou ook, jij hebt het heel wat moeilijker dan ik denk ik hoor! hopelijk ben je snel terug . ik wil ook wel eens weten hoe dat voelt binnenkort

vraag me nog steeds af of het prijs is of niet bij ons, werd deze morgen vroeger wakker dan anders en was een beetje draaierig en misselijk, niet heel erg. gisteravond waren we naar de film geweest en moest eigenlijk naar het toilet(meestal zo bij mij, heb een kleine blaas denk ik) en deed pijn als die tegen m'n baarmoeder drukte. spannende dagen

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 08:43
Alexandra

Vanmorgen weer een test gedaan van Matcare, en weer heeeel licht positief binnen 5 minuten.
Het is nog voor mijn NOD maar zouden de testen niet eigenlijk elke dag duidelijker moeten worden??

Pfff ben nu echt zo onzeker.
Als ze op mijn NOD nog zo licht zijn ga ik bij m ijn huisarts om een bloedtest vragen ( hopelijk doet ie dit want hier in NL is t niet vanzelfsprekend).

Heb t testje op mijn profiel gezet, op foto issie niet zo duidelijk als hier thuis, ben benieuwd of jullie het zien.

http://img155.imageshac...p?image=dsc00117op6.jpg denk dat t hier beter op te zien is.

groetjes een zenuwachtige Alexandra

[Laatst gewijzigd door Alexandra - 29/11/2008 @ 10:39] - Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 11:12
Emmeke

Heyla,

Ilsje, ik heb het niet percee moeilijker als jij hoor! Ik vind het superknap van je dat je er zo positief tegen aan kan kijken! Ik denk moesten ze zeggen dat ik PCO heb, dat ik alles bij elkaar We willen gewoon alletwee nu zwanger zijn, dus we zitten in hetzelfde schuitje Hopelijk zijn we het alletwee snel nu

Alexandra, verander je banner maar, want dat is gewoon hartstikke positief Proficiat!! En HCG verdubbelt iedere 48u, dus het hoeft niet percee veel duidelijker te zijn als gisteren. Je kan dan ook beter binnen 1 merk blijven, die zijn even gevoelig. Genieten hè meid!! Ik had bij deze zws ook al stiekem 4 dagen voor NOD een + matcare test!! Proficiat!!

Doei!!

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 20:17
Lore

@ Tamaya: het tekstje op mijn banner is een gekend tekstje voor op een geboortekaartje, en ik vind het zo mooi

@ Steftje: al genoten van het weekend?

@ Alexandra: heb jij nog nieuws voor ons? Het lijkt althans dat je zwanger bent hè!!

@ Emmeke: een buikje heb ik inderdaad al ja! De meeste mensen denken ook dat ik al een 6 maanden zwanger ben Ik hoop wel dat hij niet zo veel meer verdikt, want ik zou niet weten hoe ik het moet blijven dragen dan!

@ Ilsje: je vruchtbare dagen zijn voorbij, hopelijk veel geklust, zodat je snel prijs hebt hè

Hier moeten we sewwes naar een verjaardagsfeestje van mijn vriend zijn baas. Ik zie er enorm tegenop want ik ken er niemand...
Daarna gaan we nog eens een stapje in de wereld zetten Ik heb altijd gewerkt in een discotheek en daar gaan we vanavond dus heen. Ben eens benieuwd wat iedereen daar gaat zeggen nu ze me plots zwanger zien haha

Groetjes!

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 21:19
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Hoe is t ermee??
Hier goed, weer alleen thuis dus saai. Mn beste vriend is net langsgeweest met zn nieuwe vriendin. Zie m niet zo vaak meer woont een eind weg maar ze gingen hier in een hotel slapen.

En we hebben van de week een ander plafond op de overloop gelegd dus dat heb ik geverfd en de muren van de overloop en de gang al een stuk. T verven komt mn neus al uit om t maar even netjes te zeggen. De onderkant van de muur word een soort heel licht geel/wit achtig en de bovenkant is gewoon wit maar de onderkant heb ik vandaag geverfd en heeft dus niet gedekt. Wilde dat dus morgen nog eens verven want ben van 8 uur vanmorgen tot 7 uur vanavond bezig geweest en ben echt moe, dus dacht vroeg mn bed in kan goed als ik alleen ben. Belt mn schoonpa net om te zeggen dat hij morgen komt dus ja dan nu nog maar paar uur verven he

Tamaya: Ja ach zo zijn ze, dus ben benieuwd morgen heb er niet al te veel zin in maar ja zal ook wel weer zo voorbij zijn en dan lekker niksen.

Lore: Ja dat geloof ik, is toch altijd fijn om te horen he. Tis zonde voor je beste vriendin zeg, hoop dan voor haar dat ze idd niet zwanger is.
En hoe was t feestje? En wat zeiden ze op je oude werk?

Ilsje: Ik slaap ook alweer een paar nachten slecht en val pas in slaap na een paar uur wakker liggen. Gister had Jayden ineens ook kuren. Hij lag half 8 in zn bed werd hij half 9 wakker heeft hij tot 11 uur steeds papa geroepen, toen werd t mama en liggen spelen dus om 11 uur hem er maar even uitgehaald en toen zijn we om 12 uur maar gaan slapen met zn allen, heeft hij nog bijna een uur wakker gelegen en liggen huilen maar gelukkig is hij dan toch in slaap gevallen.
Lekker gekookt?

Steftje: Alles goed met je?

Alexandra: Ik zie 2 streepjes hoor, dus je kan idd je banner aanpassen Gefeliciteerd denk dat hij alleen maar donkerder zal worden hoor, als je nu al een positieve test hebt is een heel goed teken denk ik.

Emmeke: vervelend al dat gepieker maar ik snap t wel heel goed. Maar ik denk dat t allemaal nergens voor nodig gaat zijn, maar ja als je eenmaal piekerd is t moeilijk ermee te stoppen he zou waarschijnlijk t zelfde reageren hoor als ik t zelfde meegemaakt had.

Nou ik ga verven, fijne avond allemaal

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 07:32
Alexandra

hay hay

hmm nee ik durf mijn banner pas aan te passen als ik een overduidelijke streep heb of anders een bevestiging van mijn huisarts.
De testen blijven maar heel licht namelijk (ik teste heel eerlijk gezegd 4 dagen geleden al licht positief en ze worden maar niet duidelijker) of dit nu komt omdat ik nog steeds voor mijn NOD zit, of het komt omdat het vruchtje zich toch niet goed nestelt ik weet t niet.
Of mijn lichaam is weer zoals gewoonlijk tegenstrijdig en reageert heel raar op HCG hahahaha.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik pas later echt positief test.
Mijn borsten en dan vooral mijn tepels blijven wel flink pijnlijk en soms die steken in mijn buik, beetje lage rugpijn en verder eigenlijk geen tekenen dat ik ongi zou moeten worden.

Tamara hoe is t gelukt met t verven, wel jammer dat je er nog een 2de keer overheen moest he, pff het is toch al zon karwei.

Emmeke, ik hoop voor jou dat je ook weer snel zwanger bent, en dat alles goed gaat en vooral goed blijft gaan.
En piekeren doen we denk ik allemaal wel een beetje, dat zit denk ik in ons karakter.

Kiddo wat fijn dat alles goed is met jullie frummeltje, moet je nu nog steeds rustig aan doen of kan die loslating van de vruchtzak verder geen kwaad ??

Lore hoe was t geweest in de discotheek, ben toch een beetje benieuwd naar de reacties van je ex collega's hihi.

Met de rest van de dames alles okeej??

groetjes Alexandra

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 11:49
ilsje

@ Alexandra: spannend! volgens mij is het raak, zie toch twee streepjes en een streep is een streep hè, hopelijk weet je snel meer!
ik moet ook nog tien dagen wachten om te testen, ben eens benieuwd of ik het zolang kan uithouden

@ Tamara: begin volgend jaar gaan wij ook verven, zie er nu al tegenop en als je bezig bent wordt dit alleen maar erger hè . je mag hier altijd komen schilderen

@ Lore: het zal afwachten zijn hè. we hebben er wel op gemikt, wist precies wanner m'n eitje ging springen dus...

@ Emmeke: we zijn er om mekaar te steunen hè

kan m'n hart tenminste luchten op dit forum, aan de buitenwereld mag je niks laten merken en daar heb ik het wel moeilijk mee

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 17:40
Lore

Hoi dames!!!

Ik ben net mijn bed uit, haha In de discotheek waren de reacties zoals ik ze verwacht had! Werkelijk niiiiemand kon het geloven! Ze kenden me altijd als iemand die elk weekend, vrijdag en zaterdag, tot 8u 's morgens op de dansvloer stond, en nu plots gaf ik dat leventje op voor een baby. Maar ze waren wel heel enthousiast voor mij natuurlijk!
We waren gisteren ook tot 6u vanmorgend gebleven, en ik had de ganse nacht op mijn hakjes gestaan, dus ik was als ik thuis kwam doodop! Maar ik ben wel blij dat ik nog eens ben kunnen weggaan!

@ Tamaya: mijn beste vriendin is dus (gelukkig) niet zwanger! Gisteravond om 23u belde ze me dolenthousiast dat haar opgedoken waren!

@ Alexandra: wanneer ga je bloed laten prikken?

@ Ilsje: wat leuk dat je weet wanneer je eitje springt! Ik wist het niet, dus bij ons zat er niks anders op dan gewoon elke dag te klussen En mét resultaat want na een maand was ik al zwanger

Voor de rest niks meer beleefd eigenlijk. Gisteren het contractje van ons appartementje getekend dus nu is het definitief! Ben heel blij en kijk er enorm naar uit!

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 20:39
Alexandra

Lore, ik ga op mijn NOD nog een keer testen, als de test weer zo licht is ga ik een afspraak maken bij de dokter.
Hier doet de huisarts t niet zelf dat bloedprikken dus ik zal naar t ziekenhuis moeten , en denk, ik hoop, dat ik dan binnen 2 dagen de uitslag heb.
Dus met een klein beetje geluk weet ik met Pakjesavond of ik zwanger ben of niet...

Valt me wel op dat ik vandaag periodes heb dat ik me flink misselijk voel.
Hoop niet dat ik me nu van alles tussen de oren heb zitten en dat een streep echt een streep is.

Dit is niet goed voor mijn zenuwengestel hihi

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:35
Alexandra

hay

Zoals gewoonlijk kon ik dus niet wachten, en heb vanmorgen een kruidvat test gedaan.
De test is nog steeds licht maar toch een ietsje pietsje donkerder dan 2 dagen geleden en de 2de streep verschijnt nu na een minuut of 3 ipv de 5 minuten die ervoor staan.

Ik heb mijn banner aangepast, hopelijk mag ik m nog 8 maanden laten staan.

http://img505.imageshac...mage=testvandaaguh0.jpg
testje van vandaag

Groetjes Alexandra

[Laatst gewijzigd door Alexandra - Gisteren @ 14:12] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:18
ilsje

@ Alexandra: dat is supernieuws! nu nog een bevestiging van de dokter(maar eigenlijk weet je het al zeker hè) en je kan genieten van je

proficiat!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:53
Tamaya

Hoi hoi,

Alexandra, gefeliciteerd!! Nuet te druk maken over hoe donker die streep is hoor, bij ons was ie ook niet echt donker, en ook 2 dagen later niet heel erg, streep is streep, en onze mini is ontertussen al zo'n 13 cm! Kop tot kont dan he
Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan!

Ilsje, wanneer mag jij gaan testen?? Spannend hoor!

Lore, hihi, sorry, had het verkeer dbegrepen, en al helemaal niet goed gelezen, die datum is jullie uitgerekende datum, ik dacht dat je de ontwikkeling van je kindje beschreef. Sorry . Is inderdaad een mooi zinnetje voor op een geboorte kaartje!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in de discotheek, en mensen die je kent van een poosje terug. En wat fijn dat die vriendin niet zwanger is! Een hele opluchting voor haar!

Tamara hoe is ie met jou, en je schilderwerk? wat een werk altijd he. Vind het achteraf altijd wel erg leu, knapt zo op he!

Ik ben bij ons op zolder aan het opruimen, al weken, maar ode het rustig aan, zoveel energie heb ik niet over, dus zo nu en dan schuif ik wat heen en weer, zoek wat dozen uit, en gooi troep weg. Het is ene bende daar, maar komt wel steeds meer ruimte. De wieg is nu bovenwater gekomen, en de box ook, hoewel daar alle schroeven en de steuntjes waar de bodem op moet liggen weg zijn, even zoeken dus, en anders moeten we iets anders gaan bedenken. Normaal zitten die schroeven in een zakje er aan vast geplakt, nu dus niet...

Onze nieuwe was erg druk gisteravond, ik hon hem/haar zelf even kort voelen. Was echt een soort duikelactie die voelbaar was, heel schattig. Mijn vrouw voelde echt een "veeg van een hoofd of kont", die voelde ik ook vrij duidelijk langs komen. Een druktemakertje dus
. Ze begint echt al een aardige buik te krijgen, en heeft echt helemaal geen grammetje vet op dr buik, dus alles is goed te volgen . . Later gingen haar darmen rommelen, maar dat voelde toch wel heel anders, dus dnek wel dat het echt 't kindje was, was ook een stuk lager, waar de baarmoeder zit, die kan je ook net voelen. Overmorgen naar de VK, hartje luisteren, spannend!
Maarja, we weten wel dat ie het doet, wel prettig, maar blijf het wel spannend vinden!

Emmeke hoe is het met jou? alles ok? Nog zo moe? Hoop dat het een beetje gaat met werken, anders lekker ziekmelden hoor, goed voor jezelf blijven zorgen. Ik zou heel graag je 3d foto's ene keertje willen zien! Lijkt me super leuk, en misschienhelpt het om mijn vrouw te overtuigen om zo'n echo te laten maken , net dat ze het niet wil, maar ze vind het te duur. Heeft ze wle ene punt, want ik ben nu ook in salaris achteruit gegaan na een jaar ziek zijn, dus we moeten wel een beetje nadenken wat we doen. Maar toch, vind het wel de moeite hoor, en inderdaad iets voor kerst of verjaardag ofzo
Komt vast wel goed hoor met dat lichaam van jou, moet je zien wat ene leuke dochter je hebt gekregen, Lief, slim, gezond, dat heeft jou lichaam ytoch allemaal maar voor elkaar gekregen. Kan ie vast nog eens! Julie hebben enorm veel pech gehad, heel akelig en verdrietig, maar wle iets wat regelmatig voor komt, en niet echt een reden hoeft te hebben wat jouw lichaam betreft. Komt vast goed. En als je er echt heel onzeker over bent kanje aan je arts vragen om de boel ens te laten nakijken bij ene gyn. Ongerustheid is volgens mijn huisarts altijd reden genoeg om verder te laten kijken. Bovendien is van stress nog nooit iemand zwanger geworden, dus ik hoop dat je weer een beetje vertrouwen in je lichaam krijgt en weer gaat geloven dat het wel goed komt. Ik duim in iedergeval voor jullie!

En hoe is het met Kiddo? Gat het beter met de misscelijkheid met die medicijnen? Ik hoop het maar! En met 't kindje? en mat dat grote kind?
Hoop dat alles ok is, en je je wat beter gaat voelen!

En ik ben Sofie kwijt, hoe is ie met jou??

Liefs,
Tamaya

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:44
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Hoe gaat t met jullie??

Alexandra: Nogmaals gefeliciteerd heel goed nieuws! Ik was om half 1 klaar. Wilde vandaag de plintjes doen maar ben t zo zat dat is voor vrijdag of volgend weekend, kan t ook wat beter drogen. Ben nu wel heel tevreden en tis goed opgeknapt Hoe is t verder met je?
Geniet ervan!

Ilsje: Ja wat een rotwerk he, moet hier ook nog veel gedaan worden maar doe t maar beetje bij beetje. Nu dan de overloop en de helft van de gang, als de bijkeuken klaar is kan ik de andere helft doen (hij heeft al zn gereedschap daar even gezet voor de handigheid) en dan de bijkeuken en dan van de zomer nog wat maar dan wil ik dat alles open kan.
Haha nee dankje heb weer even genoeg geschilderd bij jullie ook veel geschilderd worden of valt t mee?
Ik vind dat ook fijn dat ik hier mn hart kan luchten en gezellig praten, vind ook dat de meeste daar nog niet teveel mee te maken hebben haha.

Lore: haha slaapkop maar je moet er van genieten nu t nog kan he, zal straks wel over zijn als er is. Leuk dat ze allemaal zo enthousiast waren

Tamaya: Ja goed hoor, en schilderwerk is voor t moment ver klaar alleen de plintjes nog. Was t ook echt beu hoor maar idd nu ben ik er blij mee. Hier moeten we de zolder ook doen maar wil eerst de rest van t huis af. Die zolder ziet toch niemand daar kun je ook bijna niet op van de troep dus ook echt geen zin om daar aan te beginnen, zal toch moeten ooit en als die klaar is was t de bedoeling dat we daar een logeerkamer gingen maken voor als mn schoonouders eens kwamen, dus als t aan mij ligt blijft t altijd zo of snel veel kindjes krijgen dan worden t gewoon kinderkamers
Wat leuk dat je jullie kindje ook al hebt kunnen voelen Ja is en blijft altijd spannend en leuk he naar t hartje luisteren.

Met de rest verder ook alles goed???

Kga ff mn cv opzoeken morgen eens gaan kijken voor ander werk. Hier om de hoek in een winkel vroegen ze mensen voor 20-24 uur per week. En ik ben al zolang opzoek naar ander werk.
Ik werkte altijd in de horeca, toen ik zwanger was in een sportcafe )op een camping) maar die tijden vond ik niks toen ik bevallen was maar wilde wel weer snel aan t werk dus toen ben ik daar vakantiehuisjes gaan schoonmaken maar vind t zulk vies goor werk begin me er echt te goed voor te voelen en tis nu zo stil moet al 2 weken niet komen en ben t nu gewoon zat. Ons laten ze thuis zitten en t schoonmaakbedrijf waar ze altijd over zitten te zeuren dat die t niet goed doen laten ze komen omdat die een vast contract hebben. Dus wat mij betreft kunnen ze t nu uitzoeken. Ik ga ook eens aan mezelf beginnen denken dus ben benieuwd of ze me wat vinden enzo.

Fijne avond allemaal!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:46
Lore

@ alexandra: proficiat!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:29
Alexandra

hay hay

dank jullie voor de felicitaties.
het is allemaal wel weer spannend moet ik zeggen, gister ontzettend buikpijn gehad maar gelukkig geen bloed verloren ( innesteling??).
mijn tepels doen met vlagen zo ontzettend pijn, net of ze met een schuurpapiertje erlangs gaan.
Verder voel ik me best goed, niet misselijk ofzo.
Toch blijf ik nog een beetje onzeker, dus ik ga zowiezo donderdag, eerder heb ik helaas geen tijd, even langs de huisarts en op zeker om een bloedtest vragen.

@ tamara, fijn dat je klaar bent met t schilderen en dat je er tevreden mee bent, mag je best trots op zijn vind ik als je zon klus zelf gedaan hebt.
Succes met soliciteren..

@ Tamaya haha jah ik weet dat een streep een streep is en ach die testen zijn me eigenlijk nog nooit goed gezint geweest, altijd wel rare uitslagen en zie ik heb al 2 knullen op de wereld gezet.
Dit is alleen wel de eerste keer dat ik t zo ontzettend vroeg weet, ook meer bij toeval doordat ik zon onregelmatige cyclus heb.
Ik vind t nu voor de 3de keer eigenlijk nog spannender dan de vorige keren.
Zal wel komen omdat het voor mijn ventje de eerste keer gaat worden denk ik.

@ Ilsje, nog 7 daagjes meid, ohh ik hoop zo dat t gelukt is bij jullie, dat zou wel heel erg tof zijn he.
Spannende week nog, ik ga keihard voor je duimen.

De rest van de dames, alles goed?
Het word een beetje stilletjes hier....

Groetjes Alexandra

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:31
Tamaya

Hoi hoi,

Was fijn he Alexandra! Die buikpijn hoort hoor! Ik had de eerste 6 weken behoorlijk buikpijn, en mijn vrouw ook, dus heb je geljik twee ervaringen in 1x, hihi. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!
Ilsje, ik hoor nog een wek!? Spannend hoor. Dan weten die vriendinnen van mij het ook duimen duimen duimen duimen duimen dus!

Julie loopt bloot rond, net wel op de grond geplast, maar ze schrok heel erg. De laatste keren heeft ze niet geplast. Ik laat haar maar even zonder broek rondstappen, verwarming iets hoger gezet, en hopen dus dat ze het volgende plasje op het potje doet. Wel even opletten dat ze niet op het kleed gaat lopen! Nouja, plassen dan vooral.

Verder wienig nieuws, de baby beweegt steds, Mij vrouw heeft het gevoelt terwijl ze niet in bed lag, voo rhet eerste dus dat ze afgeleid was, en het toch voelde. En als je je hand op haar baarmoeder legt voel je je hele boel zo nu en dan zachtje bewegen. Geen schopjes ofzo, maar gewoon dat alle meebeweegt dat dat kindje druk is, heel grappig. Dat voelt Mijn vrouw niet eens bewust, mar wel als je je hand eroplegt dan is alles stil behalve die plek!

Ik moet gaan,
xx
Tamaya

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:01
ilsje

ja, 't is hier wreed spannend moet ik zeggen zit weer achter vanalles symptomen te zoeken zal toch nog gewoon even geduld moeten hebben.
geraakte niet uit m'n bed(ben er nu een kwartiertje uit en gisteravond ook nog een half uurtje liggen rusten op de zetel.
was deze morgen heel lichtjes misselijk wakker geworden, ben terug gaan slapen en toen ging het over.

@ Tamara: vergeet tussen het verven door niet te klussen hè! leg die verfborstel maar even opzij want anders gaat het nie lukken hihi!
hier moet trouwens het hele huis nog gedaan worden, is een nieuwbouwwoning dus nog heel veel werk!

kom straks nog wel even terug, maar ga nu eerst eten halen voor de hond, anders blijft die ook nie content

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]