Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/11/2008 @ 08:43 Alexandra ![]() | Vanmorgen weer een test gedaan van Matcare, en weer heeeel licht positief binnen 5 minuten. Het is nog voor mijn NOD maar zouden de testen niet eigenlijk elke dag duidelijker moeten worden?? Pfff ben nu echt zo onzeker. ![]() Als ze op mijn NOD nog zo licht zijn ga ik bij m ijn huisarts om een bloedtest vragen ( hopelijk doet ie dit want hier in NL is t niet vanzelfsprekend). Heb t testje op mijn profiel gezet, op foto issie niet zo duidelijk als hier thuis, ben benieuwd of jullie het zien. http://img155.imageshac...p?image=dsc00117op6.jpg denk dat t hier beter op te zien is. groetjes een zenuwachtige Alexandra |
| Gisteren @ 07:35 Alexandra ![]() | hay Zoals gewoonlijk kon ik dus niet wachten, en heb vanmorgen een kruidvat test gedaan. De test is nog steeds licht maar toch een ietsje pietsje donkerder dan 2 dagen geleden en de 2de streep verschijnt nu na een minuut of 3 ipv de 5 minuten die ervoor staan. Ik heb mijn banner aangepast, hopelijk mag ik m nog 8 maanden laten staan. http://img505.imageshac...mage=testvandaaguh0.jpg testje van vandaag Groetjes Alexandra ![]() |
| Gisteren @ 08:18 ilsje ![]() | @ Alexandra: dat is supernieuws! nu nog een bevestiging van de dokter(maar eigenlijk weet je het al zeker hè) en je kan genieten van je ![]() proficiat!!![]() |
| Gisteren @ 19:46 Lore ![]() | @ alexandra: proficiat! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie doet mee voor een mei/juni2009 baby?

Mijn ventje heeft het wel eens opstaan dus heb het wel al een paar keer gezien. Maar is er op dit moment niet op denk ik. Snap ik wel dat je het leuk vindt zo eens iets herkenbaars voor jullie te zien hè!
Ik kon vanmiddag zo op de zetel in slaap vallen, gewoon te moe van het vele nadenken ofzoiets. Maandag ook weer werken, zie ik echt niet zitten. Weer veel te vroeg op, ik zie nog niet hoe ik de dag ga doorkomen 

geef!

. ik wil ook wel eens weten hoe dat voelt binnenkort 

We willen gewoon alletwee nu zwanger zijn, dus we zitten in hetzelfde schuitje 

zou waarschijnlijk t zelfde reageren hoor als ik t zelfde meegemaakt had.
. je mag hier altijd komen schilderen
opgedoken waren!
proficiat!!
er is. Leuk dat ze allemaal zo enthousiast waren