< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » IUI 3: nu met Menopur

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/10/2008 @ 20:19
Mickey

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
owww snowy, wat balen zeg! kan me goed voorstellen dat je je vreselijk voelt! Verwen jezelf maar lekker de komende dagen!

Dikke

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 19:30
Snowy

Online Status Bekijk profiel
Hey Mickey,

Nou vandaag weer ongesteld geworden en heb maar gelijk gebeld naar het ziekenhuis. Moet vrijdag voor de doorgangsecho. Merk wel dat mijn menstruatie's pijnlijker worden, denk dat het met de hormonen te maken heeft.
Ben benieuwd joh meid wanneer je kan beginnen.
Weet je ook of er een wachtlijst is?

Liefs Snowy

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 19:31
Mickey

ha Snowy,

Hoe is het gegaan in het zh?

Balen dat je steeds meer last hebt van je menstruatie. Zelf heb ik dat ook een paar keer gehad, dat het erg heftig was, ik denk ook dat het door de hormonen komt. Voorheen had ik daar nooit last van.

Hier alles Ok, vanmorgen weer bloed laten prikken. Er was iets misgegaan in het zh dus het moet opnieuw. Nou ja, meteen maar een dagje vrij genomen en samen met man lief door voorburg gelopen. Leuk plaatjse!

Wat wat minder is, is dat ik super moe ben de laatste 2 weken. Men zegt dat ik er slecht uit zie, wallen heb en ik voel me ook super moe. Beetje jammer. De ha denkt dat ik een virus heb maar dat het niet doorzet. Beetje jammer want ik ben aardig vutloos...

Groetjes

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 16:55
Snowy

Hey Mickey,

Ik herken het wel dat futloos voelen, kan ook een beetje komen omdat het allemaal een beetje te veel word. Tenminste dat is bij mij zo, komt niks uit mijn handen, alles is mij teveel... Hoop dat het snel weer overgaat.
Ben benieuwd joh wanneer je kunt gaan beginnen met alles.
Ik heb de doorgangsecho weer gehad en alles zag er weer top uit.
Moet vrijdag voor de eerste follikel meting. Heb wel gevraagd aan de Gyn hoe het kan dat mijn menstruatie's pijnlijker zijn en had ook de laatste IUI de hele dag flinke last van ovulatie pijn..
Maar de Gyn vind het een goed teken, hij zegt dan doen de hormonen het goed, je lichaam reageerd er goed op. Nou dat nemen we dan maar aan hè!
Nou meid succes met alles! Wanneer krijg je de uitslagen en wanneer hoor je nou wanneer je kan gaan beginnen??

Liefs Snowy

Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 17:29
Snowy

Hey Mickey,

Gister voor een echo geweest en had er al 1 van 17mm.
Moest nog 1 dagje doorspuiten en dan vanavond de pregnyl laten zetten.
Maandag de 3e IUI alweer!
Worden weer spannende en zenuwslopende weken..
Hoe is het met jou???

Liefs Snowy

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 14:01
Mickey

Ha Snowy,

3x is scheepsrecht, ik ga mega hard voor je duimen!

Hier een stuk minder zenuwslopend. De bloeduitslagen waren allemaal OK, geen afwijkingen aan schildklier oid. Dus dat is fijn. Nu wachten tot de volgende afspraak voor gesprek, echo en opzwemtest. Dan wachten op de volgende menstruatie en hopen dat we dan mogen beginnen. Dat zou dan nog net dit jaar zijn. We kunnen alleen beginnen als er op de dag van mijn menstruatie niet veel anderen zijn, anders kunnen ze het qua bezetting niet aan. Dan moeten we nog langer wachten.
Heb er nu op zich wel vrede mee, dat er even niets gebeurt. Is ook wel even lekker. Daarbij is mijn man net met een nieuwe baan begonnen, dus hij heeft wel even andere dingen aan zijn hoofd dan iedere keer op en neer naar het zh...

Sterkte enne, alleen maar leuke dingen doen de komende anderhalve week, dan gaat de tijd lekker snel!

X

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 13:05
Snowy

Hey Mickey,

Gaat best snel zo jou traject gelukkig! Is er geen wachtlijst voor IVF?
Fijn dat de bloedtesten goed zijn en de andere onderzoeken zijn ook wel goed joh! Voor IUI was het ook goed genoeg, dan zal het voor IVF het zeker zijn.. Nou meis ga duimen voor je dat je gelijk je eerste menstruatie kan starten!
Hier heb ik de eerste wachtweek erop zitten en zit wel goed in de zenuwen. Maar dat komt ook omdat ze voorgesteld hebben om na de derde IUI als die niet is gelukt dan, een kijkoperatie te doen... Daar schrok ik nogal van, dus hoop nu des te meer dat ie gelukt is.
Heb jij welles zo'n kijkoperatie gehad? En wat is dsn jou ervaring ermee? Ben als de doods namelijk..
Nou meis succes en hopen dat je zo snel mogelijk aan de beurt komt!

Liefs Snowy

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 17:10
Mickey

ha Snowy,

Inderdaad des te meer redenen om te hopen dat het nu gelukt is. Ik heb ook een kijkoperatie gehad en het is me super meegevallen. Ze hebben het bij mij alleen gedaan voordat we aan de IUI's gingen beginnen. Smorgens vroeg moest ik me melden en werd ik voorbereid, infuus, en operatiejasje (heel sexy...). Vervolgens werd ik naar de voorbereidingskamer voor de narcose gebracht. Daar sloegen de zenuwen wel toe. Het ging er wat hectisch aan toe, maar al snel kreeg ik daar een voor-slaap-middel waar ik heel suf van werd. Vervolgens werd ik naar de narcosekamer gereden, en vanaf dat moment weet ik niets meer. Ik was na de operatie heel suf en moe. Heb heel lang liggen slapen en toen de gyn om 1600 kwam, mocht ik naar huis. Alles zag er goed uit.

De operatie was op vrijdag en ik heb het hele weekend een beetje in huis rondgehangen. Had eigenlijk nergens last van. Alleen als ik te lang rechtop zat of stond, gingen mijnschouders zeer doen, dat was snel over als ik weer ging liggen op de bank of op bed. Op maandag heb ik thuis gewerkt zodat ik in joggingbroek rond kon lopen, dinsdags ben ik weer naar kantoor gegaan.

Je ziet nu alleen nog een heel klein litteken in de onderrand van mijn navel, het andere litteken valt weg in mn schaamhaar. Heel netjes gedaan.

Voor jou hoop ik dat het niet nodig is!

Sterkte nog de komende week. Pfff, zware tijd!

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 16:50
Snowy

Test negatief...

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 21:33
Mickey

ow snowy, balen joh! Ben je erg teleurgesteld??
En nu, wat gaan ze nu doen?

dikke

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:57
Snowy

Hey Mickey,

Vandaag ben ik geworden....
En heb gister de bevestiging gehad van het ziekenhuis over de operatie.
Het gaat 1 Dec gebeuren.
Ben er echt zo bang voor! waarom weet ik niet maar vind het helemaal niks.........
Hoe is het met jou? al uitslagen bekend?

Liefs Snowy

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 22:40
Mickey

ai, echt super balen joh! Ik brand een kaarsje voor je en hoop dat 1 december erg mee gaat vallen! Zelf had ik er weinig last van. Was vooraf wel erg zenuwachtig! Heb de 2 dagen daarna heel rustig aan gedaan. Zodra ik te lang rechtop zat kreeg ik last van mijn schouders. Als ik dan weer ging liggen, trok het weg. Verder had ik eigenlijk nergens last van. Ik hoop dat het bij jou ook erg mee gaat vallen!

Alles voor het goede doel:

Ons bezoek aan het zh was prima. Heb een heleboel recepten gekregen en als ik weer een menstruatie krijg mag ik bellen. Aan het eind van de dag hoor ik dan of ik mag starten met de eerste IVF. Per dag kunnen ongeveer 3 a 4 paren meedoen, en er zijn bepaalde voorwaarden waarom sommigen voorrang krijgen. Hopen dus dat we direct kunnen starten en nog dit jaar de eerste poging kunnen doen.

Fijne zondag!

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 16:01
Mickey

Ha Snowy,

Hoe gaath het met je? Ik hoop dat je de zenuwen een beetje onder controle hebt! Ik wil je even heeeeel veeeeel sterkte wensen voor maandag! En natuurlijk duim ik voor je dat alles goed zal zijn!

Zal maandag de hele dag aan je denken!

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 11:43
Snowy

Thanks Mickey! Ben best heel zenuwachtig, maar ja moet gebeuren laat het wel gewoon over mij heen komen.....
Jij ook heel veel succes! Ik ga echt heel hard voor je duimen dat je gelijk kan starten je eerste menstruatie!

Liefs Snowy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:41
Mickey

Ha Snowy, hoe gaat het met je? Heb je het een beetje overleefd? Ik hoop dat het je mee is gevallen en dat je er niet al te veel last van hebt. Maar het meest hoop ik voor je dat ze geen afwijkingen hebben gevonden!

Grtz, Mickey

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:08
Snowy

Hey Mickey,

Gister de operatie gehad en die is helemaal goed gegaan.
Ze hebben niks afwijkends gevonden gelukkig! Alles zag er prima uit!
Heb dit wel van de verpleegkundige gehoord, want de Gyn was nog aan het opereren. Maar over 10 dagen heb ik het gesprek met de Gyn.
Ik was vreselijk zenuwachtig gister en toen ik wakker werd uit de narcose, was ik wel gelijk misselijk en had pijn aan de buikwond. Daar kreeg ik snel wat voor. Had ook heel erg last van mijn schouders, maar dat is vandaag gelukkig al bijna weg.
Ben echt heel erg blij dat het er weer op zit en dat er niks met mij aan de hand is!

Liefs Snowy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]