[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/07/2008 @ 20:46 | Dag iedereen! Eind oktober verwachten wij ons tweede zoontje. Ons oudste zoontje wordt dan net twee jaar. Eén van onze pleegkindjes zal dan 18 maanden zijn. We zullen dus drie kleine kindjes hebben. Nu hebben we een dubbele buggy van Torck, naast elkaar. We hadden geïnformeerd om een drielingbuggy te kopen. Diegene die het beste bestuurbaar was, was nog breder dan onze dubbele buggy en die kan al bijna nergens door. Nu, onze zoon stapt nu al flink mee naast de buggy, voor korte afstanden, zoals de oudste pleegkindjes naar school brengen en afhalen, maar als ik dan eens verder moet zijn, wordt het wel moeilijker. Toch vinden we een drielingbuggy heel duur, want hoeveel zouden we hem gebruiken en waar moeten we hem zetten? Nu zou ik sowieso een nieuwe dubbele buggy willen. Die van ons moet ongeveer zeven jaar oud zijn (overgekocht van iemand). De rugleuningen hangen door, de wielen werken niet meer mee, hij is enorm breed,... Ik heb al veel positieve dingen gelezen over dubbele buggy's naast elkaar (want dat is wat wij willen) van verschillende merken, die niet te breed zijn en zo. Maar kun je op één van die buggy's een extra kinderzitje monteren voor ventje dat dan twee jaar zal zijn, voor als ik eens verder moet zijn? Bedankt voor de info! Zoë |
| 26/07/2008 @ 22:19 Ils | Ons zoontje was 17 maanden toen onze tweelingmeisjes geboren werden. Wij hadden dus ongeveer hetzelfde probleem als jullie. Op de Urban Jungel Duo kan je een fietsstoeltje vastmaken. Meer info op http://www.twee-en-meer.nl. Wij vonden de UJ en het beschikbare fietsstoeltje echter nogal duur. Mijn man is best wel handig en heeft zelf een steun voor een fietsstoeltje gemaakt en gemonteerd op onze dubbele buggy. Je hebt er wel bekijks mee: een dubbele buggy met daarop nog een fietsstoeltje voor een derde kindje, maar de meeste mensen vinden het een fantastisch idee ![]() Ik heb ooit op internet ook een buggy voor 3 (of meer) kindjes gezien. Ik dacht op de ene of andere Engelse op Nieuw-Zeelandse site, maar ik weet de juiste naam niet meer. Google anders eens op triplets buggy. |
| 09/08/2008 @ 20:45 | Bedankt voor jullie antwoorden. Vanmiddag ben ik naar een paar babywinkels geweest om een aantal buggy's uit te testen. De Urban Jungle vond ik de beste, maar veel te duur. De tweede in de rij was ook de Koelstra Flexxo Twin, die wellicht ook wel de winnaar zal worden. Een buggypod had ik ook overwogen, maar zoals je zegt, het maakt je nog breder hé... Wat ik nu wel heb gezien, is de Swiss Strolli Rider van Bibi. Het is aanbevolen voor kinderen van 15 maanden tot 20 kg, dus onze Tiro behoort zeker tot die categorie en ik denk wel dat hij het leuk zal vinden. Het is moeilijk uit te leggen hoe het eruit ziet. Het is precies een fietszadel, met voetsteuntjes en handvaten, en op twee wieltjes. Je hangt het naast de buggy, zoals een buggypod. In die winkel kost het 94 €. Groetjes, Zoë |
[Reageer]

Nog eens een buggy-vraagje...

Dan zal ik meer moeten stilstaan als ik boodschappen ga doen dan wat anders.