< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » niet zwanger en toch overtijd gaan, hoeveel dagen....

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
niet zwanger en toch overtijd gaan, hoeveel dagen....
28/07/2008 @ 13:44
saar

Hallo,

Ik wil graag even weten wie er nog overtijd gaat zonder zwanger te zijn en hoe lang ga je dan overtijd. Kan best zijn dat er een bevruchting is geweest die niet gelukt is, maar hoe lang moeten jullie dan wachten vooraleer je ongi wordt?

groetjes,
sara
Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 18:53
rose

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ saar

De 1e ronde had ik nog geen positieve test in handen op NOD en werd pas na een week ongesteld.

Ik weet niet of je net gestopt bent met de pil. Want dan kunnen je cyclussen wat gaan schommelen qua aantal dagen. Als je lichaam uiteindelijk alles weer op orde heeft dan krijg je vanzelf je cyclus weer terug.
Maar als je altijd een onregelmatige cyclus had voor de pil, dan kun je dat nu ook weer krijgen. Je kunt met ovulatie testen gaan werken om te kijken waneer je vruchtbaar bent. maar beter is nog elke week 2-3 x te klussen. Dan heb je nl meer kans.

groetjes
rose

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 12:43
saar

Hallo,
Nee, ik neem al een tijdje geen pil meer en ben vrij zeker dat mijn eisrpong voor 12 juli geweest is, dus nu zijn we toch al enkele dagen overtijd.
Nu nog steeds niks.
Misschien moet ik morgen toch eens testen.
groetjes
saar
Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:39
ENGELMAMA

hallo,

ikzelf ben 14dagen overtijd gegaan (ik bleef maar licht positieve ovulatietestjes hebben, dus dacht ik dat ik eisprong gemist had maar op NOD had ik pas echt positieve test. en had eigenlijk een zeer late eisprong. (door stress ,.....)

ik ga nu steeds halverwege cyclus naar gyné op follikelmeting (opmeting van eitje zodat hij me ongeveer kan zeggen wanneer het springt en via temperaturen weet ik dat redelijk exact).

hiermee wil ik eigenlijk zeggen, dat ovulatietestjes, temperaturen soms niet altijd even betrouwbaar zijn.

het kan ook zijn dat je lichaam heel traagjes HCG aanmaakt zodat je nog niet positief test.

als je in belgie woont kan je bij huisarts of in ziekenhuis eens bloed laten prikken.
zo wordt je het snelst uit je vervelende stresserende situatie verlost.

engelmama

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 22:43
luckybird

De laatste cyclus was ik 9 dagen overtijd. Met 6 dagen overtijd had ik een hele licht positieve test, maar toch . Nu zijn ze weer weg en kunnen we er weer voor gaan. Ik doe geen ovulatie testen, want als ik onregelmatig ben denk ik dat dat geen nut heeft of je moet er al veel aanschaffen.
Ook temperaturen stop ik even mee.

Bij de 1e is het ook zo gelukt dus zal nu ook wel weer moeten toch...

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 19:38
tam

de vorige ronde ben ik 4 dagen overtijd gegaan, geen testen gedaan, doe dat pas als ik 1 week overtijd zou zijn.

knuf
tam

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:31
Vliene

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Mijn vriend en ik besloten om voor een eerste kindje te gaan. Ik begon met allerlei info op te snorren op het net en kwam hier terecht... Dat ziet er hier een leuk forum uit!

Beiden zijn we 29 jaar, we zijn 2 jaar samen. Alles gaat goed en het verlangen naar kinderen was bij mijn vriend echt sterk aanwezig. Ik wou zelf ook altijd graag mama worden, maar stelde het altijd wat uit. Nu voel ik me er helemaal klaar voor en is het verlangen echt begonnen

Midden juni stopte ik met het gebruik van de pil. Ik kreeg mijn maandstonden pas eind juli (cyclus duurde 40 dagen). Ik denk dat ik dus eerst nog wat moet 'ontpillen', want ik had vroeger altijd een heel regelmatige cyclus van om en bij de 28 dagen. Toen we op reis waren in juli dacht ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn (al van de eerste poging raak was bijna te mooi om waar te zijn): geen maandstonden, pijnlijke borsten, licht misselijk. Toen we thuis kwamen van de reis deden we een test, maar die was negatief.

Deze cyclus voelde ik me weer niet zo lekker en was ik 3 dagen over tijd (afgaande van een 28-dagen cyclus wat ik voor het gebruik van de pil ook had). De test die ik vanmorgen deed was negatief. Ben benieuwd wanneer de ms komen. Ik hoop dat mijn cyclus vanaf nu niet telkens 40 dagen zal duren...

Wat ik merk is dat ik sinds ik stopte met de pil last heb van allerlei 'kwaaltjes' waar ik vroeger helemaal geen last van had. Zo is mijn hormonenhuishouding helemaal in de war. Ik ben veel emotioneler dan ervoor, ik kan soms echt onbedaarlijke lachbuien krijgen, ben sneller op mijn tenen getrapt. Dat wordt dus even doorbijten

Veel succes aan iedereen!

groetjes,

Vliene

--------------------------------------------------------------------------------

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:43
Dolfijntje

Dag Vliene,
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij
Ik ben 22 jaar en mijn vriend is er 26. We zijn 3 jaar en 3 maanden samen en ik ben ook in juni gestopt met mijn pil omdat we ook zeer graag een kindje willen.
Ik had voor ik stopte ook altijd een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen.
In juli had ik mijn een week te laat en nu in augustus ben ik al 13 dagen overtijd, ik heb ook al een test gedaan maar die was ook negatief
Ik ben voor de moment ook zeer gevoelig en lichtgeraakt en zeer vlug moe.
Ik hoop echt dat ik ben!
Voor jou heel veel succes verder en hopelijk zijn we vlug allebei zwanger hé!
Groetjes xx.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 17:06
Vliene

Online Status Stuur bericht
Hallo Dolfijntje,

Leuk jouw reactie!

Ondertussen nog steeds geen ms, ik hoop dat die er snel aankomen, dan kunnen we een nieuwe ronde starten.

Ook aan jullie veel succes. Ik las in je profiel dat je studeert voor kinderverzorgster. Ikzelf ben onderwijzeres. Fijn hé werken met kinderen.

groetjes,

Vliene

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:42
Dolfijntje

Hey Vliene,
Ik hoop ook echt dat ik gauw ofwel men heb, ofwel ben. Maar het liefst natuurlijk
Dan heb ik tenminste zekerheid.
Hier ook nog altijd geen
Tof dat jij ook met kinderen werkt, das idd supertof!
Ook nog veel succes voor jou!!
Greets xx.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:24
ENGELMAMA

dolfijntje en vliene,

in mei heb ik een cyclus gehad van 42dagen, op dag 30 kwam ik zo knettergek dat ik een boedtest heb gedaan.
ze kunnen dan zien hoever je cyclus zit (aan de progesteron waarde) en of je zwanger bent.

misschien een ideetje om jullie uit je onzekerheid te verlossen.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 14:06
Dolfijntje

Dag Engelmama,
Bedankt voor je reactie...
Je hebt idd misschien wel gelijk. Een bloedtest is misschien toch nog altijd het beste en dan weet je het absoluut zeker.
Hier nog altijd geen dus ga ik binnenkort toch maar es men bloed laten trekken denk ek...
Groetjes, Dolfijntje xx.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:09
Dolfijntje

Hallo allemaal,
Dat wordt echt een baaldag vandaag.
Kvoel me zo verschrikkelijk slecht
Sinds vanmorgen heb ik mijn
Het enige wat ik nu heb is zekerheid. Alleen spijtig dat het de verkeerde zekerheid is, maja, kga nie anders kunnen dan gewoon aan een volgende ronde te beginnen en hopen op de volgende keer raak.
Groetjes en allemaal nog veel succes verder xx.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:29
luckybird

Je cyclus kan wel even in de war zijn als je net gestopt bent met de pil. Ook kun je van het ontpillen juist kwaaltjes hebben dat je zwanger lijkt.

Ik hoop dat ik deze cyclus geen lange cyclus heb en gewoon positief kan testen na een paar dagen overtijd.
Ben wel benieuwd....

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:53
Dolfijntje

Dag luckybird,
Jebt gelijk maar ik vraag me af hoelang je lichaam moet ontpillen?
Ik heb 4 jaar de pil Yasmin genomen en een maand Yasminelle, begin juni ben ek gestopt.
Kduim voor je dat je volgende keer positief test!
Groetjes xx.

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 21:11
luckybird

dolfijntje geen idee hoelang het precies duurt, maar er zijn er maar weinig die direct de 1e ronde zwanger zijn.

Bij de 1e was ik de 3e ronde zwanger (4e als je ontpillen mee telt). Nu ben ik aan de 4e ronde bezig (5e als je" "mee telt.)
Ik wens jou ook suc6!!!!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 14:34
Siena2

hoi hoi,

een paar dagen overtijd en een negatieve test wil niet perse zeggen dat je niet zwanger bent hoor!

ik teste pas met 3 weken (!) overtijd positief,
daarvoor steeds negatief.
Je kunt idd gewoon pas laat het hcg hormoon aanmaken.

Helaas is het bij later misgegaan, wanneer precies weten we niet,
maar met de eerste echo op 10 week bleek het niet goed te zijn.
Ben 2 weken later gecureteerd.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]