< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » Waar groter aanbod tweelingbuggys limburg (B)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
Waar groter aanbod tweelingbuggys limburg (B)
03/08/2008 @ 00:14
Vera

Ik ben er nog steeds niet uit welke tweelingbuggy we moeten aanschaffen en zou er dus wat langs elkaar willen zien. Ik ben al bij dreambaby en premaman geweest, maar het aanbod was triestig. Ik lees maar over childwheels en iets met hills, maar waar kan ik deze vinden?
We zoeken een buggy met zitjes langs elkaar waarop je liefst 2 harde draagmanden/maxi-cosi's op kunt plaatsen. De rugleuningen moeten ook nog liefst apart verstelbaar zijn. Bestaat dit? Ik dacht eerst aan de Xadventure, maar de draagmanden vielen enorm tegen. Ik ga eerst wel tweedehands zoeken, maar dan moet er uit zijn welke buggy ik wil.
Bedankt.
Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 11:49
Vera

Na wat surfen, is mijn oog op de koelstra flexxo twin gevallen. De prijs valt redelijk mee en de draagmanden zou ik dan tweedehands gaan zoeken. Is deze buggy een aanrader??
Bedankt.
Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 12:20
finn

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ga eens naar prenatal in Heerlen. Draagmandjes kan je ook huren bij dream4kidz. Wij hebben de easywalker Sky duo

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 12:23
Barbara

Een tweelingbuggy waar je 2 MC op kan bevestigen naast elkaar bestaat volgens mij niet. De buggy w dan te breed waardoor je niet meer door een deur kan. Ik heb de Urban Jungle gekocht van One three hill (of zo). Die voldoet aan al je eisen. En elke tweelingmama die deze gebruikt zal je die aanraden. Hij is duur (ik kocht een eindereeks aan de helft van de prijs) maar tweedehands kan je die zeker vinden op e-bay of zo... Ik heb hem nog niet gebruikt voor de kleintjes aangezien ik nog volop zwanger ben, maar mijn kinderen van 2 en 4 zijn er in ieder geval gek op! Dus ik zal er lang gebruik van kunnen maken! Ik had er al ene van Pericles met 2 kindjes achter elkaar (kindjes verschillen maar kleine 2 jaar), je duwt je een ongeluk, een wandeling w dan echt een uitputtingsslag! Die UJ is een droom om mee te wandelen, heel wendbaar en licht.

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 14:44
Jo

Hallo Vera,

Wij zijn in Diest bij BabyBaby gaan kijken. Deze winkel heeft een 'tweelingafdeling' en hebben de meeste buggy's staan. hier kan je eens met allemaal rijden en vergelijken. Wij hebben net als Finn voor de Easywalker Duo Sky gekozen, wij vonden deze nog soepeler rijden dan de UJ. Deze trekt heeeeeel erg op de Urban Jungle, maar is alleen veel beterkoop. Qua kwaliteit moet hij zeker niet onderdoen. Voordeel is bovendien dat je draagmandjes voor deze buggy kan huren bij Dream4Kidz. Dit hebben wij althans gedaan. Is echt geen geld om deze voor een half jaar te huren. De draagmandjes van tweelingbuggy's zijn over het algemeen ook veel smaller dan deze van eenlingbuggy's, waardoor de kindjes er sneller uitgroeien. Hier worden ze volgende week 4 maanden en wij denken al aan de buggy terug om te bouwen nar de zitjes, allé dan op de ligstand hé.

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 15:01
Sofie

Online Status
Hoi Vera

wij hebben via http://www.marktplaats.nl een urban jungle gekocht in nederlands limburg, echt een aanrader, heel erg stevig!

Succes op je zoektocht!

Sofie

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 21:16
sophie

Online Status
Hey Vera

Ik zou eens bij Paradisio gaan kijken daar heb je er verschillende.
Ik weet ge hebt er een in Sint niklaas maar ge hebt nog andere vestigingen. Ge moet maar eens naar de site gaan kijken.
Wij hebben toen zelfs 10 procent korting gehad omdat er toen juist een aktie was. Wij hebben onze koelstra daar gekocht.

Groetjes Sophie

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:04
Veke50

Online Status Stuur bericht
tweelingbuggy's
Je kan misschien, als je niet te ver van Nederland woont, eens gaan kijken bij "Kidsfactory" in Breda. Heel leuke kinderkamertjes, kinderkleding, kinderspulletjes, en natuurlijk ook kinderbuggy's. Alle soorten en maten en ... die mensen weten waar ze het over hebben. Alles hebben ze ons uitgelegd. Eens dichtgevouwen, terug opgezet, gewoon om te zien hoe gemakkelijk of hoe moeilijk het was. Een echte aanrader.
Zelf gaan we uit praktische overweging geen buggy kopen, maar een fietskar van Chariot. Die kan je ook volledig ombouwen tot buggy en is qua opbergruimte ( als je bv naar de winkel wil gaan met nog 2 andere kinderen ) veel groter. Alles zit erop en eraan dan. Geen extra regenbekleding of muggennetje, geen extra mandje aan de kar, etc, want alles zit er al vast aan.
Nog veel succes in je zoektocht

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]