Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/11/2008 @ 14:55 Magy ![]() | oh Melly nog een dagje langer wachten. Maar wat je schrijft ziet er inderdaad toch positief uit. |
| 25/11/2008 @ 07:54 Melly ![]() | Voila se, weer een gaatje geprikt haha. Vanavond weet ik dus de uitslag. Ben nu al zenuwachtig ! en heb zo'n bang ![]() |
| 25/11/2008 @ 10:01 Magy ![]() | t Zal wel allemaal in orde zijn Melly! Maar zal morgen toch met spanning komen kijken. |
| 25/11/2008 @ 19:08 Els ![]() | hey iedereen, hier gaan we weer voor een volgende maand... spijtig maar niets aan te doen.. @Melly: ik duim hier!!! |
| 25/11/2008 @ 19:48 binnie ![]() | super melly zie je wel... en nu beginnen genieten he @els: spijtig voor je, maar we blijven duimen he greetzzz |
| 25/11/2008 @ 20:27 Melly ![]() | @ Els: Ik duim voor je deze maand, vind het echt superspijtig voor jou :( |
| 26/11/2008 @ 13:44 Els ![]() | Bedankt iedereen voor het medeleven. Ik hoop ook heel snel zwanger te zijn.. meer dan ons best kunnen we niet doen. groetjes |
| 26/11/2008 @ 14:29 kim ![]() |
| 27/11/2008 @ 12:29 Magy ![]() | Kim overtijd? Melly nog 1 nachtje slapen! |
| 29/11/2008 @ 19:50 Balli | Binnie, blij te lezen dat alles prima in orde is.Hopelijk wordt het een leuke avond, wij gaan straks met ons tweetjes naar Loft kijken. We moeten ervan profiteren nu we nog naar de film kunnen. |
| Gisteren @ 10:05 blissel ![]() | Melly hoe is het gegaan bij de gyn?? Hopelijk een beetje goed nieuws? Heb in ieder geval voor je geduimt. Liefs Natascha |
| Vandaag @ 13:43 Magy ![]() | Goed he Melly! Hier komen de zenuwen weer opzetten voor de echo maandag. Verder blijft het zalig om het wondertje te voelen ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

pas gestopt met pil voor eerste kindje

verwelkomen!