< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » pas gestopt met pil voor eerste kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
pas gestopt met pil voor eerste kindje
24/11/2008 @ 14:55
Magy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oh Melly nog een dagje langer wachten. Maar wat je schrijft ziet er inderdaad toch positief uit.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 07:54
Melly

Voila se, weer een gaatje geprikt haha. Vanavond weet ik dus de uitslag. Ben nu al zenuwachtig ! en heb zo'n bang

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 09:57
Melly

Inmiddels ( ben vandaag dagje thuis, gelukkig) is het bruine er weer, deze keer donkerder en alweer na toiletbezoek. Ik heb ook telkens hevige krampen, ik kan wel wenen van de pijn dan. Na 10 min gaat die weer even over. Maar die krampen en dat bruine verlies, kan helemaal niet goed zijn :(.
Ik weet dat ik mss een doemdenker ben, maar hoe langer hoe meer ben ik overtuigd dat het fout zit.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 10:01
Magy

t Zal wel allemaal in orde zijn Melly!
Maar zal morgen toch met spanning komen kijken.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 19:08
Els

hey iedereen,

hier gaan we weer voor een volgende maand...
spijtig maar niets aan te doen..

@Melly: ik duim hier!!!

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 19:47
Melly

Hoi allemaal,

Net naar de dokter gebeld, HCG is 16900.
Ik mag vrijdag nr de gyne gaan, omdat ik zo ongerust ben. Mijn vriend kende een hele goeie ( de papa van zijn beste kameraad) en nu mag ik dus vrijdag gaan.

[Laatst gewijzigd door Melly - 25/11/2008 @ 19:48] - Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 19:48
binnie

super melly
zie je wel... en nu beginnen genieten he

@els: spijtig voor je, maar we blijven duimen he

greetzzz

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 20:27
Melly

@ Els: Ik duim voor je deze maand, vind het echt superspijtig voor jou :(

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 09:54
Magy

Els inderdaad jammer, we zouden je zo graag in het clubje van verwelkomen!
We denken aan je hoor elke maand!

Melly, die waarde lijkt inderdaad tip top in orde! en heel fijn voor je dat je vrijdag al naar de gyne mag.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 11:36
diekske

Online Status Stuur bericht
Melly, leuk dat je zo vroeg mag gaan naar de gyne, maar verwacht niet dat je al veel gaat zien op een echo, anders zou je wel eens teleurgesteld kunnen zijn. Met heel veel geluk ga je al en kloppend hartje zien maar zeker nog niets wat op een baby'tje gelijkt. Ik meld het liever, dat je niet teveel verwachten hebt die dan niet ingelost worden

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 12:27
Melly

@ Diekske: Ik verwacht er totaal niks van eigenlijk, gewoon het feit dat ik nog steeds dat bruinverlies heb ( en soms is het echt wel erg) en krampen, wil ik gewoon checken. Omdat mijn HCG waardes toch hoog zijn,en toch dat bruinverlies heb.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 13:44
Els

Bedankt iedereen voor het medeleven.

Ik hoop ook heel snel zwanger te zijn..
meer dan ons best kunnen we niet doen.

groetjes

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 14:29
kim

Online Status Stuur bericht
he els
ik hoop voor jou
dat je ook snel in verwachting ben
http://ncban.9maand.com/111549

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 12:29
Magy

Kim overtijd?

Melly nog 1 nachtje slapen!

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 20:52
binnie

hey girls

ben gisteren op controle geweest voor men 19 weken echo ongeveer en alles zag er prima uit.
Ons ukje is nu al 19 cm groot en weegt 283 gram dus het ziet er heel goed uit.

Het babytje ligt met de voetjes en armpjes naar men buik gericht dus ik zou het nu weldra moeten beginnen voelen.. (voorlopig moeilijk omdat ik niet goed weet wat gevoel het is he).
Spijtig genoeg weer wat bijgekomen en nu in totaal dus 3 kg bij. Sommigen zeggen dat dit nog niet veel is , maar ik wil echt niet te veel aankomen dus ja.

Zaterdag groot feest want oma wordt 88 jaar en ga 's morgens naar de kapper voor een nieuw kapsel.. wil er de stralende zwangere kunnen uithangen. :-)

Vandaag op babybezoek geweest bij een collega die in september is bevallen van een tweeling en twas echt zalig.. mijn hartje smolt direct en mocht al onmiddelijk één van de twee kleintjes papflesje geven.. Ben altijd welkom want ze kan alle hulp gebruiken dus ik denk da ik er nu toch elke twee weken eens zal bnnwippen voor op de leer te gaan en voor raad voor mijn geboortelijst enzo.

Hopelijk gaat alles goed met jullie daar...

greetzzzz

[Laatst gewijzigd door binnie - 27/11/2008 @ 20:52] - Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 13:04
Magy

bijna 300 gr, wauw seg! te bedenken dat er nog een 3kg bij moet komen en we zitten al bijna halverwege... Wa gaan we nog meemaken nu he?

Ik voelde het al een week, maar het heeft mij een week gekost om te ontdekken dat het het kindje was dat ik voelde.
Vind het nu wel echt fijn te weten dat het ons kindje is, ik voel het dagelijks, het komt precies zo eens af en toe op mijn buik kloppen met de bedoeling van 'hela, ik ben hier nog, vergeet me niet he'
Maar denk dat het voor elke moeder anders aanvoelt.
Binnie, je zal het nu wel heel gauw voelen hoor! Zeker van!

Geniet van alle aandacht zaterdag

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 19:50
Balli

Online Status
Binnie,

blij te lezen dat alles prima in orde is.Hopelijk wordt het een leuke avond, wij gaan straks met ons tweetjes naar Loft kijken. We moeten ervan profiteren nu we nog naar de film kunnen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:05
blissel

Online Status Bekijk profiel
Melly hoe is het gegaan bij de gyn??
Hopelijk een beetje goed nieuws?
Heb in ieder geval voor je geduimt.

Liefs Natascha

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:07
Melly

@ Blissel: Ja, ben even niet meer op het forum geweest, heb dit weekend moeten werken. Vandaag is mijn enige vrije dag.
Bij de gyne was alles heel goed. Ik zou idd zo'n 6 weken zijn. Hij zag al een beginnende hartactiviteit, maar dat is nog vroeg. 11 december mag ik terug om te zien of het hartje dus goed klopt ( ik hoop natuurlijk van wel hé). Het bruinverlies zou volgens hem kunnen komen door de placenta, maar ondertussen heb ik daar al 2 dagen geen last meer van. Hopelijk blijft dat ook zo.
Ivm met kwaaltjes, dat komt en gaat. De ene dag voel ik me slecht, de andere dag voel ik helemaal niks.

Hoe gaat t met de anderen?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:43
Magy

Goed he Melly!

Hier komen de zenuwen weer opzetten voor de echo maandag. Verder blijft het zalig om het wondertje te voelen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]