Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/09/2008 @ 09:35 rabeetje ![]() | he he joepiee eindelijk ongy geworden. ![]() |
| 30/09/2008 @ 11:44 | hallo sjern wat leuk een tweeling gaat alles goed zal wel druk zijn zeker wel gauw moe werk je nog of werkte je niet meid geniet van je zwanger schap en veel geluk ik blijf het volgen hoor jullie horen eralle maal bij ik leeft met ieder meee veel liefs oma met mijn klein zoon gaat het goed als ik hem bel zegt hij oma brommer als hij kom mag hij op de brommer even zitten vindt hij geweldig hij is nu zo leuk hij zegt alles na ik geniet er erg van met mijn benen gaat het niet zo goed moet nu naar de pijn klieniek me been blijft stijf en me andere knie heb ik ook veel last moet daar ook weer voor terug maar ik blijf posetief kan er toch niks aan doen groetjes aan alle maal kus |
| 19/10/2008 @ 11:33 | stil hallo sjern gaat alles nog goed het is zo stil jullie hebben al een tijd niks getikt ben wel benieuwd naar jullie hoop gauw wat te lezen van jullie groetjes oma van brian ![]() |
| 07/11/2008 @ 13:47 Loekie | stillekes dag lieve mensen allemaal, Wat is het hier akelig stil. Sjern, alles ok? liefs loekie |
| 11/11/2008 @ 18:48 | hallo sjern wat fijn dat alles goed gaat de kleine is zeker wel verwend met de verjaardag het gaat hard he nu worden leuk gaan weer andere dingen doen ben je niet benieuw wat het gaat worden de tweeling in je buik maar het zal jou niet veel uit maken als ze maar gezond zijn wie had dat durfde dromer met zo moeilijk start met een paar jaar terug meid geniet er van ik moet 7 jan een hele nieuwe knie hoop dat ik dan er van af ben met alles krijg wel hulp maar twee uurtjes in de week omdat je een man heb mary komt ook wel helpen maar ja heb ook niet veel tijd met de werk en brian ik blijft je wel volgen hoor en de andere ook veel liefs oma ![]() |
| 17/11/2008 @ 10:41 Loekie | vicky hallo Vicky, Meid toch, wat een hoop miserie maak jij toch mee. Heb je een beetje mensen waar je terecht kan voor ondersteuning. Lukt het een beetje met jou? Ik weet dat het stom klinkt, maar als ik iets voor je kan doen, laat maar weten. groetjes en heel veel sterkte loekie |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

IUI - als medisch alles OK is

dus woensdag je 1e echo?

of