< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » IUI - als medisch alles OK is

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
IUI - als medisch alles OK is
06/09/2008 @ 23:03
diane

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

emmy
ik heb ook wel gekeken hoor
mooie foto's hoor

sjern
hoe voel je je?
al moe dus steeds?
dat is al lekker in een vroeg stadium
zullen het er dan toch 2 zijn!!dat zou toch helemaal geweldig zijn toch?
nog een paar daagjes en dan zul je het weten
je komt toch wel direct verslag doen de 10e he????

hier alles zijn gangetje!
alleen yoran nog steeds aan t klungelen met wel/niet ziek zijn!
zo heeft hij verhoging tot koorts en zo opeens is t weer weg en dan is t erweer
nu vervelende huildaagjes dan weet je niet wat hij wel of niet wil want dat weet dan zelf niet eens!
zo sneu maar ja komt ook wel goed!

nou tot lees en schrijfs maar weer
dikke kus diaan

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 00:43
rabeetje

whoowww sjernn
wat super goed nieuws zeg.
van harte gefeliciteerd
geniet er van he dus woensdag je 1e echo?
toppie

hier gaat alles wel goed. ben 14 augustus geopereerd en 2 september(op mijn verjaardag nog wel hihiih)mochten de hechtingen er uit.
helaas is de wond nog niet helemaal goed dicht. nu moet ik 2 oktober terug komen voor controle.

met alvin gaat het helemaal super. hij groeit erg goed. het is een heerlijk deugniet.

voor de rest.. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. de dagen onder mijn banner kloppen niet helemaal, want ik ben na die tijd nog 1 keer ongy geweest, maar ik denk dat ik nu al wel 4 maand niet ongy ben geworden. ben het zooo zat. binnen kort maar eens f de dokter bellen voor tabletjes zodat het weer los komt.

nou meer heb ik even niet te melden.
ik wens iedereen een hele fijne week. tot woensdag, want dan wil ik alles lezen over de echo van sjern
groetjessss

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 16:17
sjern

hier goed nieuws!! Vandaag op de echo twee vruchtzakje te zien met ook twee kloppende hartjes!!! Wat was dat overweldigend zeg! Ook wel super leuk en spannend tegelijk. Ik ben nu 6,5 week zwanger en mag op 1 oktober in mijn eigen ziekenhuis weer voor een echo komen. Gaaf hé!! ofof, hihii

bedankt voor jullie lieve berichtjes! en ik kom snel weer reageren op de rst.
lieve groetjes Sjern

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 21:03
diane

wauw wauw wauw
jeetje sjern

wat hartstikke gaaf joh
2 kleintje op komst nu
kun je het al geloven?
moet je nagaan zeg
al die jaren knokken voor 1 kleintje en je hebt je wereldwonder al gekregen en nu ben je weer zwanger en wel van 2!!!
je hebt straks een echt mooi groot gezin meid!!!
je voorgevoel was al goed he!

nou een hele dikke proficiat en geniet nu maar dubbel haha

is djodie straks grote zus van 2?
word een jongen en meid hoor!~
daar geloof ik in!

dikke kus van diaan

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 19:19
emmy

hoi

alles goed?

hier minder, zit in een dipje , liam doet het goed in school en op 't werk heb ik mijn vast contract gekregen

sjern,
van harte gefeliciteerd meid!
geniet er van, doet me stiekem wel terugdenken aan het moment dat ik nog 2 kloppende hartjes zag , moet toch wel traantje wegpinken nu, maar ja 'k heb het zowiezo al beetje lastig nu.

diaan,
oeie je kleine jongen beetje moeilijk?
tja misschien al last van tandjes ?
voel je nog niks diks op zijn tandvlees?
zijn meestal de 2 onderste tandjes die uitkomen.

rabeetje,
je puppy al fiks gegroeid zeker?
ik wens je een goede herstelperiode toe

xx emmy

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 20:45
sjern

lieve Emmy,
Wat rot dat jij je niet lekker in je vel voelt zitten. Hoe komt het? heeft het nog te maken met alles wat er is gebeurt voordat Liam geboren werd? en misschien ook dat nu ook een zwangerschap uit blijft?Nu meid ik hoop dat je je snel weer happy kunt voelen hoor. Toen ik inderdaad aan het typen was over de twee hartjes moest ik ook zeker aan jou denken, ik begrijp goed dat je daar even een traantje voor moest laten. Ik hoop dat mijn berichtje niet te kwetstend voor je is geweest. Nu sterkte hé.
knuffel voor jou van mij.

Hoi Diaan,
bedankt voor je leuke reactie. Hoe gaat het bij jullie nu?

Met mij gaat het helaas ook iets minder, ik ben namelijk ook nu weer erg ziek van het zwanger zijn, en ben ook wel een beetje bang dat het weer de hele zwangerschap zal duren. Maar goed, ik zie wel wat er komt, Met Djodie gaat het gelukkig wel heel goed en Frank zet nu een extra tandje bij in haar verzorging zodat ik een beetje ontlast kan worden.

En rabeetje,
Ben je alweer helemaal opgeknapt? Mijn niewe leidinggevnde heeft een maagbandje en is zo 26kg afgevallen. Ik moest denken aan jou, is dit misschien een oplossing voor jou? Zet je nog een keer nieuwe foto's van je hiondje op je profiel? ben erg benieuwd naar hoe hij er nu uit zal zien.

groetjes Sjern

groetjes Sjern

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 14:47
diane

hoi hoi

sjern

dat is niet zo'n luk beicht dat je weer net zo ziek bent als de vorige zwangerschap
zal niet makkelijk zijn nu je al een kindje er rond hebt lopen dus gelukkig dat je man nu goed mee helpt!
ik hoop toch dat je ook nog wel volop kunt genieten van de zwangerschap,want t is natuurlijk wel heel speciaal met nu 2 spruitjes in je buik!
je zult nu al wel flink aan de groei zijn of niet?
ik was met 7 weken al behoorlijk rond tot het misging en er 1 overbleef toen werd de groei heel erg minder!

emmy
tja ik snap jou ook precies en dat je een traantje wegpinkt over het bericht van sjern en de 2ling!
ik heb t ook wel en denk nog bijna dagelijks aan hoe het ook had kunnen zijn met de 2ling en natuurlijk ook als t er 3 waren gebleven!
ik heb ook de kloppende hartjes gezien en toen afscheid moeten nemen.
je mag best huilen hoor en verdriet hebben maar ik denk dat je net zo blij bent als ik met ons wereldwonder wat we wel in onze armen hebben mogen gaan sluiten!
2 was natuurlijk helemaal geweldig geweest en we zullen genieten van de verhalen van sjern straks over de 2ling maar ook dan onze tranen laten rollen omdat het ons ook zo had kunnen vergaan!
meid we komen hier wel door heen joh!

dikke kus voor jou

hier alles goed
yoran nog steeds aan het klungelen
ziek en dan niet ziek en dan weer wel
pff wel heel erg zielig zeg en dan dat huilen dat hij dan doet van de koorts en al het spugen,...daar word je als ouders echt niet gelukkiger van zeg!
maar gelukkig is hij overdag het meest wel vrolijk maar in de avond komt het weer aanzetten de verhoging en koorts!
een zetpilletje werkt hem de nacht door gelukkig.

yoran heeft nog steeds maar 1 tandje erdoor en die heeft hij al bijna 2 maand!
het ziet er wel naar uit dat er meerdere uitkomen maar wanneer is dus de vraag.

nou dikke kus van diaan

[Laatst gewijzigd door diane - 22/09/2008 @ 23:20] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 14:10
rabeetje

hoi allemaal,

ik heb weer nieuwe foto's van alvin in mijn profiel gezet.
Hier gaat alles redelijk goed. Ben therapeutisch aan het werk. Deze week 2 keer op kantoor mee helpen en van af volgende week 3 dagen in de week. daarna gaan we proberen weer mee te gaan op route.

met alvin gaat alles goed. hij groeit zo hard hihih.
het is een dikke schat en hij heeft behoorlijk ondeugende streken, maar dat hoort er bij he. Hij is ook al zo goed als zindelijk. geen foutjes meer in huis gehad

Ik ben nog steeds niet ongy geworden. heb onder tussen wel de kuur op om het weer los te krijgen. zal niet zo heel lang meer duren nu, want begin af en toe al weer behoorlijk knorrig te worden. teken voor mij dat het er aan zit te komen.

voor de rest heb ik vanaf deze kant niet te melden.
ik hoop dat met jullie alles goed gaat en blijft gaan.

sjern ik hoop dat de misselijkheid nu niet je hele zwangerschap aanwezig zullen zijn, dat lijkt me echt een ellende.
doe rustig aan he

liefs van mij

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 09:35
rabeetje

he he joepiee eindelijk ongy geworden.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 11:44

hallo sjern wat leuk een tweeling
gaat alles goed zal wel druk zijn
zeker wel gauw moe
werk je nog of werkte je niet
meid geniet van je zwanger schap
en veel geluk ik blijf het volgen hoor
jullie horen eralle maal bij ik leeft met ieder meee

veel liefs oma
met mijn klein zoon gaat het goed
als ik hem bel zegt hij oma brommer
als hij kom mag hij op de brommer even zitten
vindt hij geweldig
hij is nu zo leuk hij zegt alles na
ik geniet er erg van
met mijn benen gaat het niet zo goed
moet nu naar de pijn klieniek
me been blijft stijf en me andere knie heb ik ook veel last
moet daar ook weer voor terug
maar ik blijf posetief kan er toch niks aan doen
groetjes aan alle maal kus
Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 11:33

stil
hallo sjern
gaat alles nog goed
het is zo stil
jullie hebben al een tijd niks getikt
ben wel benieuwd naar jullie
hoop gauw wat te lezen van jullie
groetjes oma van brian
Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 13:47
Loekie

stillekes
dag lieve mensen allemaal,

Wat is het hier akelig stil.
Sjern, alles ok?

liefs
loekie
Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 12:43
sjern

he hallo allemaal,
het is hier inderdaad akelig en ongezellig stil zeg! Alles wel goed met iedereen?
Met mij gaat het redelijk nu. De kindjes doen het super goed alleen heb ik weer last van extreem veel ovegeven en heb ik weer een tijd in het zieknhuis gelegen. Met behulp van de homeopaat gaat het nu redelijk.
Ook met Djodie gaat alles super. Ze is inmiddels alweer een jaar oud! Waar is de tijd gebleven.

groetjes Sjern

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 18:48

hallo sjern wat fijn dat alles goed gaat
de kleine is zeker wel verwend met de verjaardag
het gaat hard he nu worden leuk gaan weer andere dingen doen
ben je niet benieuw wat het gaat worden de tweeling in je buik
maar het zal jou niet veel uit maken als ze maar gezond zijn
wie had dat durfde dromer met zo moeilijk start met een paar jaar terug
meid geniet er van
ik moet 7 jan een hele nieuwe knie
hoop dat ik dan er van af ben met alles
krijg wel hulp maar twee uurtjes in de week omdat je een man heb
mary komt ook wel helpen maar ja heb ook niet veel tijd met de werk en brian

ik blijft je wel volgen hoor en de andere ook veel liefs oma
Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 20:08
Vicky

Online Status Stuur bericht
Hallo dames,

Hier ben ik ook nog eens.

Hier gaat het echt niet goed. Enkele maanden terug heb ik geschreven dat ik aan het scheiden ben. Mijn man is er echt een soap van aan het maken. Hij wou niet meer meebetalen in de factuur van internet. Toen heb ik gezegd dat ik niet meer wou meebetalen in de huurgarage waar mijn auto toch niet ik kon. Ik heb er mijn fiets uitgehaald en een tafel. s'Nachts heeft hij mij uit bed gehaald om te poetsen. Ik had een vlek laten liggen in de keuken. En de dag daarna heeft hij ons huis leeggehaald. De helft van de inboedel heeft hij mee. Het gaat hier echt van kwaad naar erger. We waren bezig bij de notaris, maar nu weet ik niet of dit nog doorgaat aangezien hij dit afgebeld heeft. Daarboven op krijg ik dan nog eens telefoontjes. Als ik opneem zeggen ze niets en leggen ze gewoon neer. Ik vermoed dat dit van haar ex-man is. Ik zou liever hebben dat als hij iets wil weten hij dit gewoon vraagt in plaats van zulke telefoontjes.

Hopelijk krijg ik snel zekerheid over mijn situatie.

Sorry voor dit egoberichtje.

Groetjes,
Vicky

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 10:41
Loekie

vicky
hallo Vicky,

Meid toch, wat een hoop miserie maak jij toch mee.
Heb je een beetje mensen waar je terecht kan voor ondersteuning. Lukt het een beetje met jou?

Ik weet dat het stom klinkt, maar als ik iets voor je kan doen, laat maar weten.

groetjes en heel veel sterkte

loekie
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 12:46
sjern

jee vicky wat verschrikkelijk zeg! Nu ik sluit me aan bij Loekie als er ook maar iets is wat ik kan doen voor je laat het me dan zeker weten. In ieder geval heel veel sterkte met deze situatie ik hoop dat je er uiteindelijk goed zult uitkomen!!

groetjes zSjern

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]