Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 10:01 Rosalie ![]() | PS Chrichri, aan jou de eer om hier ergens een nieuwe topic te openen ![]() |
| 04/10/2008 @ 10:49 | hallo moedertjes hoe gaat het ermee en met de kleintjes , heb niet alles terug gelezen nog even geen tijd voor gehad maar zal het zker nog doen hebben jullie al iets van Louise vernomen ?? zal wel aan het genieten zijn ![]() ja het word tijd voor jullie voor een nieuwe topic he iedereen is nu wel bevallen nou ik lees wel wat jullie topic is dan zal ik bij jullie binnenvallen ik ga weer aan het werk alhoewel ik weinig zin heb maar ja plicht roept haha fijne weekend allemaal ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Nog eventjes ...

Misschien dat ik binnen 6 maand of een jaar op zoek ga gaan naar een job, maar dan zeker niet meer dan 20 uur in de week, zodat ik nog voldoende tijd kan spenderen met mijn meisje. 

Krampjes en dan heeft ze echt pijn : trekkende beentjes en armpjes. Gelukkig heeft ze dat niet elke keer want dat gaat door merg en been en is moeilijk te troosten. Venkeldruppeltjes, op buikje leggen, warmwaterkruik/draagdoek : dat is 't zowat. We zullen zien : mocht het echt blijven duren (kan tot 3 maand) mss andere melk hoewel 'k dat niet meteen wil doen (nu Aptamil). Heb afspraak gemaakt bij ostheopaat volgende dinsdag : baat het niet; schaadt het niet. Gewoon preventief es kijken of er niks geklemd zit. Veel mensen zijn daar positief over en de mevrouw van de crèche raadde dat ook aan. Hoewel er niks scheelt met ons kleintje. Dus we gaan niet panikeren. Afgelopen nacht was ze ook wat "lastiger" : veel liggen woelen en niet bepaald veel geslapen
Dus ikke vandaag es gevloekt en traan gelaten, jaja... Ach, een dag per keer is m'n motto. Gelukkig is 't nu weekend en is 't ventje er. Kan 'k er es even tussenuit om met beste vriendin ietske te gaan drinken in de namiddag en -eindelijk- m'n verhaal es te doen. Nou, ladies, ga genieten van een rustige avond want daar lijkt het nu op - houden zo, Fien!