Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/08/2008 @ 12:22 Lies ![]() | Hoi, hier NOD op 23/08 .... In ronde 4 voor ons 2e Spannend allemaal:) |
| 11/08/2008 @ 12:28 sandypje ![]() | dag meiden allemaal.... Groetjes van mij |
| 14/08/2008 @ 21:05 Lies ![]() | En hier nog iemand goed nieuws? Ik moet nog een beetje afwachten |
| 15/08/2008 @ 14:37 Iejoor ![]() | Mag ik erbij...? Normaal vandaag NOD maar ik heb mijn eisprong maar op dag 20 gehad dus ik denk dat mijn NOD later is? Ik weet dit adh van ovulatietestjes... |
| 17/08/2008 @ 19:31 Lievie1981 ![]() | welkom iejoor ![]() Hier nog steeds geen maar gister een |
| 18/08/2008 @ 05:18 | hallo, mag ik er ook bij ![]() ik heb mijn NOD de 21. nog een beetje afwachten. We zijn net terug van op reis we waren 4 weken weg, was daar totaal mijn kluts kwijt ivm de vruchtbare periode ik hoop dat het iets zal worden deze maand ![]() groetjes ann Herfstmeisje - 1e ronde - 2de kindje - NOD ? Sandypje - 16de ronde - 1ste kindje - NOD 19/08 Lies - 4e ronde - 2de kindje - NOD 23/08 Belleke - 4e ronde - 1ste kindje - NOD 24/08 Jesse's mom - 1e ronde - 2e kindje - NOD 17/8 Ann - 4de ronde- 1ste kindje -NOD 21/08 |
| 19/08/2008 @ 12:53 sandypje ![]() | dag meiden, groetjes van mij ![]() |
| 19/08/2008 @ 13:11 | hey iedereen een dikke proficiat sandypje met je zwangerschap ![]() ewel meiden ik moet ook iets kwijt ik kon het niet laten om te testen en.... ik heb ook twee dikke lijntjes ik ben ook ik kan het ook nog niet geloven ik blijf maar staren naar de test ik kan het precies niet geloven....maar moet nog een beetje afwachten tot na mijn nod dan doe ik nog eens een testje voor de zekerheid groetjes ann |
| 19/08/2008 @ 15:19 eefkezeefke | mijn NOD zal 31/08 of 01/09 zijn. gisteren nog naar de gyn geweest voor uitstrijkje en op mijn vraag ook een echo van baarmoeder en eierstokken. baarmoeder is helemaal OK, slijmvlies was gisteren 8 mm wat overeen kwam met ongeveer het midden van een cyclus. de rechtereierstok had 3 functionele cysten (heeft te maken met werking eierstokken)- zijn gevuld met vocht. over 2 maanden wil hij me wel nog eens terugzien om de rechtereierstok te controleren. normaal zou het dan een totaal ander beeld moeten zijn. de linker eierstok had 3 mini cysten. dat wisselt elke maand van kant, ik moest me zeker niet ongerust maken. alles zag er dus goed uit, mag zeker zwanger worden. hij zei nog: alles jullie je best doen dan komt het wel :) |
| 19/08/2008 @ 21:13 Saskia | wie herkent dit ik de afgelopen 2 weken erg last van een opgeblazen gevoel, en gerommel in mijn buik. ook heb ik af en toe last van hoofpijn. voor de rest heb ik niet echt veel kwaaltjes.is er iemand die dit bekent voorkomt en kunnen dit misschien symtonen zijn die leiden tot een evt. zwangerschap. ![]() |
| 22/08/2008 @ 09:04 Lievie1981 ![]() | vanmorgen getest maar |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD augustus

, we laten de natuur zijn gang gaan, maar inmiddels nog niet
Vandaag getest, maar 

Hoop dat ik ook m'n banner aan mag maken met de uitgerekende datum! Want als ik wel zwanger ben ben ik waarschijnlijk ook uitgerekend op die datum!!