[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 09:54 Annick | hey, ik kan wel niet zeggen dat ik een groot gezin heb, k heb nu 2 schatjes.. Met de eerste heb ik nergens last van gehad, maar tijdens de laatste zwangerschap heb ik vanaf 22weken plat gelegen en in de rolstoel gezeten owv bekkeninstabiliteit en rugproblemen).. 2 weekjes na de bevalling kon ik weer min of meer normaal stappen, maar toch blijf ik er nog last van ondervinden, mijn heupen 'kraken' echt enorm, heb altijd schrik dat ze uit de kom gaan schieten (mn jongste is nu 4,5m) Mijn gyne zei dat een eventuele volgende zwangerschap nog erger zou zijn en dat de kans bestaat dat ik nooit meer zou kunnen lopen.. Dat en het feit dat we ontdekt hebben dat we een erfelijke stofwisselingsziekte kunnen doorgeven (kans 1 op 4) heeft mij doen besluiten om het bij 2 kindjes te houden, ook al vind ik het best moeilijk wetende dat het eigelijk niet meer mag... |
16/08/2008 @ 11:02 ![]() | we wensen je alvast succes greats nic |
[Reageer]

Hoe waren jullie zwangerschappen ?
hoe waren jullie zwangerschappen en jullie herstel en wat waren jullie afwegingen om wel of niet door te gaan? Ik ben echt heel benieuwd erna want ik zou zo graag nog meer kinderen krijgen en wilde er eigenlijk wel 10 eerlijk gezegd
.....