[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2008 @ 12:16 Beertje ![]() | Dag Nathalie, Bedankt voor je reactie! Is natuurlijk spijtig om te horen... . We zien inderdaad wel. Succes met de bevalling! groetjes, Beertje ![]() |
| 06/08/2008 @ 20:42 Flora | Hoi, Ik smeer een creme die de gyneacologe me heeft voorgeschreven, het is op basis van zoete amandelolie. Of het nu helpt of niet, het voelt alleszins heerlijk weldadig aan op mijn vel en het ruikt erg lekker. Ik doe het elke avond, zodat ik me achteraf niets kan verwijten, mochten de striemen er toch doorkomen. groetjes Flora |
| 16/11/2008 @ 18:55 amina | hallo, proficiat met je zwangerschap. Ik zou je willen zeggen dat elk lichaam anders is. Ik heb ook al vanaf mijn 14de striemen op mijn billen, en dat terwijl ik heel slank ben. Vorig jaar met de zwangerschap van mijn dochtertje had ik ook schrik voor striemen te krijgen op mijn buik, wel ik heb een paar keer amandelolie gesmeerd en ben daarna gestopt. Ik heb geen 1 striem op mijn buik gekregen. Ik zal u zeggen, de olie, kan een beetje helpen, maar doet geen wonderen, als je buik snel uitzet, zal je waarschijnlijk striemen krijgen, omdat de onderlaag van de huid, ni soepel genoeg is, en daardoor ontstaan die scheurtje die men striemen noemt. Maar of nu nu smeerd of ni, veel zal het ni uithalen. Gewoon hopen dat je buik niet ineens heel dik word, zou ik zeggen, succes. xxx |
| 19/11/2008 @ 19:39 Daisy ![]() | helpt het of ni, ik smeer elke dag amandelolie die ik bij de apotheek heb gehaald, zeer goedkoop en kan dus zeker geen kwaad; 100 ml voor 3 euro |
[Reageer]

zwangerschapsstriemen

... En heb nog nooit 1 striem gehad. Ook mijn zussen hebben er geen en bij mijn moeder -die 4 kinderen heeft- geen striemetje te bespeuren... Ik denk dus ook dat het erfelijk is... We zullen zien, ik ben deze keer zwanger van een tweeling, vraag me af of ik het deze keer ook striemenvrij zal kunnen houden
...
niet leuk dus!!!