< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Nieuw samengestelde gezinnen » zwanger en nieuwe vriend

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Nieuw samengestelde gezinnen
zwanger en nieuwe vriend
07/08/2008 @ 15:31
annelies

Online Status Stuur bericht
Ik ben nu 16weken zwanger en heb sinds een week een nieuwe vriend.
ik en mijn ex zijn uit elkaar gewoon wegens teveel problemen.
nu moet ik morgen naar de gync en vroeg ik mijn nieuwe vriend om mee tegaan maar ik kreeg als antw dat ie het nog niet wist of ie meeging
ie zegt dat het wat vroeg is om na een week samen te zijn mee tegaan aan de enige kant begrijp ik het wel hoor maar toch.hij heeft er absoluut geen probleem mee dat ik zwanger ben van mijn ex.maar kweet lijk niet wat ik ervan moet denken.groetjes liesje

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 18:04

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hij zal nog wel heel erg aan het idee moeten wennen denk ik en na een week en dan al meegaan kan voor een man miss te snel gaan wie weet wilt hij de volgende keer wel mee in ieder geval succes

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 22:27
yess

denk ook niet dat je uberhaupt iets kunt verwachten van hem.. ik was een beetje in love toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van mijn derde maar heb het met hem verbroken gelukkig hadden we geen sex gehad etc maar toch trokken wel tweetal maandjes met elkaar op. vind het persoonlijk niet gepast dat je die ander gelijk confronteerd met een zwangerschap van je exvriend!

- ookal is dat totaaaaal je bedoeling niet geweest je was bv liever zwanger van hem dan van je ex als je begrijpt wat ik bedoel -

en direct vraagt of hij meegaat. het is nog maar een weekje meid dat je met hem gaat. wacht maar eerst eens af misschien dat hij uit zichzelf wat voorstelt.

succes en nog gefeliciteerd met je kindje in je buik!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 15:39
yess

hey meid ben benieuwd hoe t nu is en of je ventje toch nog is meegegaan!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 13:13

Hallo,

Ik heb een relatie van 5 jaar achter de rug waaruit we een prachtige dochter hebben van 2,5 jaar. In november zijn we uit elkaar gegaan (na onherstelbare meningsverschillen, bezoeken aan de dokter en een wonde die gehecht moest worden...:-S) en uit een vriendschap ontstond algauw iets meer. Ik voel me veel gelukkiger, rustiger en vooral niet zo opgejaagd meer. In die vorige relatie waren er problemen om zwanger te worden daarmee dat ik de pil die 5 jaar nooit genomen heb. In het begin van mijn nieuwe relatie hadden we het al vrij vlug over kindjes, hij wou er heel graag en het verlangen naar een 2 de kindje was bij mij al heel lang erg groot. En raar maar waar, na al de problemen van vroeger geraakte ik vrijwel onmiddelijk zwanger. We verwachten het zusje in januari. Nu ben ik hierdoor veel vrienden kwijt geraakt, al vraag ik me wel af of ze dat waren. Allemaal vinden ze het niet kunnen dat ik zo vlug na het uit elkaar gaan zwanger ben van mijn nieuwe vriend. Al ben ik wel heel gelukkig nu, ik voel me soms vaak heel erg alleen. Heeft er nog iemand dit meegemaakt? :-(

Groetjes
Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 13:41
Lievix

Online Status
lientje
Hey Lientje,

Ik heb dit niet meegemaakt maar kan er wel inkomen.
Ik ben nu twee jaar getrouwd en heb een dochter die bijna 2 wordt.
Maar mijn relatie is al wel bijna 8 jaar bezig. Momenteel heb ik het HEEL moeilijk met mijn man, ik denk zelf soms dat ik er niet echt veel meer voor voel,... Ik krijg in deze relatie helemaal niet (meer) wat ik zoek.

Daarom begrijp ik wel dat als je in je nieuwe relatie krijgt wat je zoekt in een man je al snel verdere stappen onderneemt! zoals daar zijn kinderen enz.
Als jou vrienden (of zogenaamde vrienden) dit niet aanvaarden zijn het misschien geen echte vrienden!

veel succes nog!
Lievix

Vermoedelijke bevalling op 03/11/2008.
Al 44 weken en 1 dag zwanger (110.61% ver), nog 4 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 17:17
Marie

Lientje,

hier zelfde verhaal hoor. Zeer lang samen geweest, nieuwe vriend en ook na slechts enkele maanden zwanger!
Niks aantrekken van wat andere mensen zeggen! Ik heb ook al vrienden die me hebben laten vallen, en dan zelf niet omwille van de zwangerschap maar omdat ik ben weggegaan bji vorige relatie!
Mensen die je hiervoor laten vallen zijn gewoonweg echt je vrienden niet! Zo'n mensen ben je beter kwijt dan rijk hoor!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]