[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2008 @ 15:39 yess ![]() | hey meid ben benieuwd hoe t nu is en of je ventje toch nog is meegegaan! ![]() |
| 09/09/2008 @ 13:41 Lievix | lientje Hey Lientje, Ik heb dit niet meegemaakt maar kan er wel inkomen. Ik ben nu twee jaar getrouwd en heb een dochter die bijna 2 wordt. Maar mijn relatie is al wel bijna 8 jaar bezig. Momenteel heb ik het HEEL moeilijk met mijn man, ik denk zelf soms dat ik er niet echt veel meer voor voel,... Ik krijg in deze relatie helemaal niet (meer) wat ik zoek. Daarom begrijp ik wel dat als je in je nieuwe relatie krijgt wat je zoekt in een man je al snel verdere stappen onderneemt! zoals daar zijn kinderen enz. Als jou vrienden (of zogenaamde vrienden) dit niet aanvaarden zijn het misschien geen echte vrienden! veel succes nog! Lievix |
| 15/09/2008 @ 17:17 Marie | Lientje, hier zelfde verhaal hoor. Zeer lang samen geweest, nieuwe vriend en ook na slechts enkele maanden zwanger! Niks aantrekken van wat andere mensen zeggen! Ik heb ook al vrienden die me hebben laten vallen, en dan zelf niet omwille van de zwangerschap maar omdat ik ben weggegaan bji vorige relatie! Mensen die je hiervoor laten vallen zijn gewoonweg echt je vrienden niet! Zo'n mensen ben je beter kwijt dan rijk hoor!! |
[Reageer]

zwanger en nieuwe vriend