< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie begint ook in oktober-november?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie begint ook in oktober-november?
17/09/2008 @ 20:04
evelien

Online Status Bekijk profiel
hey iedereen,

het is al een tijdje geleden dat ik nog gepost heb maar twas hier ontzettend druk de laatste weken :)
de start van het nieuwe schooljaar, kobe's eerste schooldag,...

nu, hoe zit het met jullie allemaal? veel succes voor alle klussers he.
Wij starten ook vanaf deze maand :) we gaan er volledig voor

xxx

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 13:34
ikke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
het is hier zo stil

Marieke als u ventje zich bedenkt trek je maar eens aan zijn oren en zeg dat je het niet doet zij moeten toch niet altijd alles beslissen en een gegeven woord is een woord

Evelien groene dagen in zicht goed klussen hé en alle andere natuurlijk ook

lieve groetjes

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:08

Ik ben vorige keer gewoon gestopt met de pil en heb tegen mijn man gezegd dat als ie nog geen kindje wilde hij dan maar voor condooms moest zorgen. Dat deed ie niet, hij wilde ook wel maar durfde de stap zelf niet te zetten. Nu gaan we het weer zo doen. Mannen he

Het begint nu wel steeds meer te kriebelen hoor! Moet mezelf er echt toe zetten om die laatste strip af te maken

Groetjes Lippie

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 10:04
ikke

manen zijn soms echte kleine kinderen je moet ze soms echt voor het blok zetten

hoe is het met iedereen het is zo stil

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 19:20

Hey

Erg rustig hier. Ik heb ook geen nieuws hoor. Om me heen worden allemaal babies geboren en dan begint het steeds meer te kriebelen. Maar ik moet nog ruim een week de pil slikken dus het duurt nog ff.
Hoe is het met jullie?

Groetjes Lippie

[Laatst gewijzigd door lippie - 25/09/2008 @ 19:20] - Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 11:38
Elena

Online Status
hallo iedereen!
ben wat minder ophet forum geweest.. druk op het werk en tja.. niet echt iets te melden.
maandag is het zover dan gaan we naar de dokter en dan duurt het hopelijk allemaal niet te lang meer voor we groen licht krijgen.
ik word in ieder geval echt zot van ongeduld!

en dan mannen... ja de mijne wil er allemaal niet te bewust met bezig zijn. dus ik moet niet gaan afkomen met 'schat het is de moment' en van die dingen. pff... ik snap mannen soms toch echt niet hoor.

en hoe gaat het met de rest????
groetjes

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 18:15
marieke

Online Status
Ja elena, maar zonder die mannen zal het klussen geen resultaten boeken hé

Ach ja, er zal altijd wel een verschil blijven tussen de mannen en vrouwen,...

Ik ben gisteren met mijn laatste stripje begonnen.

Ik wens iedereen véél succes.

Wie van jullie kijkt ook naar die tabel van de Chinese geleerden; "wordt het een jongen of een meisje? Klopt dit bij sommigen , die al kindjes hebben??

Doei
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 22:44
MIEKE

Online Status Stuur bericht
ik ben nog aan de pil
in augustus mijn roxy laten inslapen, hij was doodziek ( cesar) of westie
in 2009 zal ik zijn
nu even uitstellen

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 10:38

Hier ook zo hoor dat mijn man er niet te veel mee bezig wil zijn. Het hoeft van hem ook niet meteen raak te zijn. Van mij ook niet hoor...

Volgens de Chinese horoscoop kreeg ik een meisje, maar het is toch echt een jongen geworden!

Heb zaterdag de laatste pil genomen, nu maar afwachten op wat komen gaat he.

Groetjes Lippie

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 20:55
marieke

Online Status
Hoi,

Ja die tabel van de Chinese geleerden komt niet altijd uit, maar toch wel vaak.

Ik neem vanavond mijn laatst 3de pilleke in en dan beginnen we aan onze eerste ronde.

Ik zal duimen voor iedereen. Het moet niet raak zijn van de eerste keer, maar ik zou er niet mee inzitten als dat toch wel mocht lukken bij de eerste ronde

Doei
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 23:09
Sardien

Online Status
Hallo,

Ik ben hier nieuw! Maar ik zie dat jullie nu ook allemaal beginnen dus vond ik het wel leuk om es te zien hoe het bij jullie gaat. Ik ben 24 en 1 jaar getrouwd met een schat van een ventje! Ik ben eind juli gestopt met mijn pil en ik weet nu 2 weken dat ik geen eisprong doe. Ik moet 2a3kg vermageren van de gyn om mijn 'luie' eierstokken wakker te schudden. Als dat niet lukt moet ik clomid nemen. Ik ben 1m74 en weeg 62kg, dus kheb echt geen overgewicht of zo, wat het ook zo moeilijk maakt om te vermageren. De ene dag ben ik 2kg kwijt, de andere weer 1,5kg erbij... pfff dat geeft niet op.
En 'k moet dan ook nog eens 6 tot 8 weken geduld hebben om te zien of het helpt... Ik heb het pco syndroom of zo. Khad het eigenlijk niet verwacht want bij mijn ma werkte de pil zelfs niet omdat ze zo vruchtbaar was...

Nu ja, als het wachten mij te lang duurt ga ik toch wat sneller op controle denk ik.

Verloopt bij jullie alles normaal?

Groetjes,
Sardientje
Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 19:52

hallo allemaal

ik ben esther en ben 29 jaar. Ik heb mijn spiraal er vorige maand uit laten halen en we gaan er dus ook helemaal voor.
de vorige zwangerschap duurde 4 maanden eer ik zwanger was, maar toen had ik een regelmatige cyclus. nu had ik dus een mirena spiraal en heb ik geen idee hoe mijn cyclus nu dus is. Ik ga dus denk ik maar ovulatietesten bestellen hopelijk heb ik er dan meer zicht op.

Ik zag al dat er 1 iemand zwanger was, zo dat is lekker snel.
hoe ist met de andere meiden hier?

groeten esther

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 07:48
Elena

Online Status
ik ben zwanger !!!!
ik kan het niet geloven, we gingen er pas vanaf nu echt aanbeginnen.
was al een hele week misselijk en had al lang het gevoel alsof ik ogni ging worden maar er kwam maar niets. had gisteren mijn NOD (als ik mijn kortere cyclus tel ;-)
toch een test gedaan en ja hoor een heel vaag lijntje na een min ofzo... net weer een gedaan.. even vaag lijntje.
vind het allemaal heel surrealistisch... kan het echt niet vatten...
wil nog een test doen die dan een dikke vette lijn laat zien... nu geloof ik het nog niet...

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 12:36

hoi

elena wat een goed nieuws zeg.. kan me voorstellen dat je er nog een aantal testen aan wil wagen, maar ja die ene test zegt eigelijk al genoeg. super zeg en wat snel....

ik heb de ovulatie testen ook alvast maar besteld, geeft toch meer zekerheid.

hoe ist met de andere dames hier?

groeten esther

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 13:09
Sardientje

Hey!

Elena, zo tof zeg! Dikke proficiat!

Ik ben gisteren naar de gyn geweest en moet vanaf vandaag met clomid beginnen. 3nov moet ik op controle om te zien hoeveel eitjes klaar zitten voor de eisprong en dan klussen!

Khoop dat het snel lukt!

Groetjes!
Sardientje
Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 13:20
loodje

hai meiden
Wij hopen in december voor een tweede kindje te kunnen gaan.
Ik ga nu een maand ontpillen ( dat is me de vorige keer ook goed bevallen) en hoop dat mijn regel dan weer netjes op tijd komt om er de volgende maand echt voor te gaan.

Bij mij klopte de chinese kalender trouwens wel, maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in hoor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]