< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » zwanger worden....tja

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/08/2008 @ 22:57
Lies

Online Status Stuur bericht
Al 8 maanden ben ik nu gestopt met de pil, nog steeds geen 2e onderweg
Even een korte schets: we zijn net verhuisd (2 weken geleden) naar ons nieuwe huisje, dat we met veel geduld en liefde zelf hebben opgebouwd. de voorbije maanden waren druk en hectisch en veel tijd om te vrijen schoot er niet over.
Maar elke maand koesterde ik toch de hoop dat het van die ene keer toch prijs zou zijn geweest.
Het voordeel dat ik heb is dat ik nu wel weet wanneer mijn eisprong eraan komt, en ook heb ik een regelmatige cyclus, dus de berekening is snel gemaakt.
Alleen heb ik een man die niet mee wil Hij wil absoluut een 2e, maar denkt blijkbaar dat de onbevlekte ontvangenis ook daadwerkelijk is gebeurd en dat ik dat nu ook maar moet kunnen.
Als we 1X vrijen per maand, zal het veel zijn, en ik krijg hem echt met niks het bed in, sexy lingerie --> niks, naakt rondlopen-->niks en ga zo maar door.
Nu zit ik hier met een eisprong onderweg en hij ligt te snurken sinds 20u!!!!!!!! ik weet echt niet meer wat te doen, de oren van zijn hoofd zagen helpt niet (welke andere vrouw moet haar man nog om sex bedelen?????) daarnet zei hij :" ja ja straks, als ik even gerust heb" Maar dat even rusten is dus tot morgenvroeg, wanneer onze zoon alweer vrolijk om onze aandacht vraagt

mss iemand tips?

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 23:22
Bianka 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik weet niet hoe jij aankondigt dat hij er aan zit te komen en dat je nu moet vrijen. Dat moeten (en dat zeer lastig als vrouw zijnde) moet er af. Je lichaam geeft zelf aan wanneer het zo ver is en dan kan je zonder te zeuren of aan te geven dat het zo ver is je ventje gaan verleiden! Wil hij niet dan is het die maand pech hebben, de volgende maand wel weer. Misschien is het vrijen bij hem er af omdat hij misschien het gevoel heeft dat het moet omdat het DE dagen zijn in de maand! Dus dat hij daar alleen goed genoeg voor is, en de lol van het vrijen er af is.Vrij niet op comando maar luister naar je lijf, leer het kenen, en desnoods haal je die abnner weg!

Praat met je ventje waar hij tegen aan loopt en zeg hem dat het smoesje moe zijn niet voldoende is.

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]