< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » een beetje afstand nemen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/08/2008 @ 01:59
Nicole1900

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lieve allemaal!

Allereerste wil ik iedereen bedanken met wie ik de afgelopen maanden heb gemaild op verschillende topics. Ik heb erg veel steun aan jullie gehad! Ook was het erg gezellig.

Ik merk dat ik op dit moment een obsessie aan het ontwikkelen ben, wat betreft zwanger worden. Ik kan niet zonder dit forum en ook niet zonder zwangerschapstesten. Het resultaat is dat ik aan het einde van mijn cyclus minimaal 15 zwangerschapstesten heb gebruikt en toch mijn regels krijg.
Elke keer zijn de testen positief en nu waren ook de kwaaltjes in overvloed aanwezig. Maar of ik die nu kreeg omdat ik er zo mee bezig ben? Ik weet het niet.. Ik weet wel dat als dit zo doorgaat dat het niet goed gaat komen met mij. Elke keer als ik mijn 'regels' krijg stort mijn wereld weer in en zie ik geen uitgang meer. Ik zet regels tussen haakjes omdat ik nou niet zeker ben of dit wel mijn duivels waren. Het is zo anders als normaal. Maargoed, zoals ik al zei.. ik wacht alles gewoon af.

Het zal moeilijk worden, maar ik heb besloten om mijn gedachten te gaan verzetten. Daar hoort bij dat ik een beetje afstand ga nemen van dit forum. Ik wil wel zo nu en dan kijken hoe het mijn liefste dames gaat en of cupido natuurlijk raak geschoten heeft! Ik heb veel steun van jullie gehad en wil dat ook terug geven, al gaat het mij niet zo goed.

Ik hoop dat jullie mij begrijpen en zal zo af en toe eens komen spieken bij de misschien wel zwangere dames!

(Kan ook zijn dat het afstand nemen totaal niet gaat lukken.. Ga wel een banner bijhouden, maar niet meer elke dag lezen, posten etc. Even afstand.... )

Nogmaals lieve meiden,
Bedankt voor de steun en een dikke knuffel van mij..

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 16:29
WeAreOne

Dag Nicole,

Ik begrijp je maar al te goed. Soms is afstand nemen van het forum nodig om alles ff op een rijtje te zetten hé. Ook ik doe dit meestal tegen het einde van m'n cyclus, anders word ik elke dag geconfronteerd met mijn komende NOD..

Ik hoop dat ook jij snel zwanger mag zijn (of mss wel blijven), want cupido doet zijn best.. Maar het is hard labeur!

Dikke zoen
En veel succes!

xxx

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 18:22
lieke

Online Status
Hoi Nicole,

Ook ik begrijp je heel goed, en ervaar zelf hoe moeilijk het is om je niet te laten opslorpen door het 'zwanger willen worden'. Daarom wou ik je effe zeggen dat ik het heel moedig vind van je, en je veel succes wil wensen! Ik hoop dat je kan ontspannen en wie weet gaat de rest dan toch vanzelf!

Heel veen liefs,

Lieke

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 18:52
Nancy

Hey,
Ik begrijp je heel goed.
na mijn miskraam heb ik meaelf hier ook op non actief gezet.
en eerlijk, het heeft me wel deugd gedaan.
ik was op de duur ook met niks anders meer bezig.
ik wil je geen valse hoop geven, maar mijn moeder had ook nog 3 maanden netjes haar regels eer ze wist dat ze zwanger was.
de moment dat ze wist dat ze zwanger was, was ze al 4 maanden zwanger.
het kan dus misschien nog he.
groetjes en een stevige dikke knuffel.
hou je goed meisje xxx
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 09:13
jokske

succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]