< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Pseudo menstruatie.. benieuwd?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Pseudo menstruatie.. benieuwd?
09/08/2008 @ 23:12
Nicole1900

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het afstand nemen van het forum lukt toch nog niet helemaal hoor!
Even een vraagje..

Zijn er dames die gedurende hun zwangerschap gewoon elke maand een bloeding hebben gekregen? Ik geloof dat het pseudo menstruatie heet. Of iets dergelijks. Ben erg benieuwd, want wordt maar dikker, blijf misselijk, temp. blijft hoog ook al zijn de 'duivels' er.. En duivels in mindere mate.. Dit is al drie maanden zo..

Maandag moet ik weer bellen voor een afspraak en dan kan ik misschien vroeger komen voor een echo om te kijken wat er nou gaande is daar.

Maar ben gewoon benieuwd.

Liefs
Ongeduldige ik

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 09:46
Liz

Hoi,

Heb je al eens een zws test gedaan? Want als die posetief is (al 3 maanden) dan ben je gewoon hartstikke zwanger. Ik ben benieuwd!
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 09:58
manuke

hey, ik heb het wel niet tijdens mijn hele zwangerschap gehad maar wel tijdens de eerste 3 maanden, dus nog 3 keer ms gehad terwijl ik al zwanger was, ik keek dus heel verrast toen bij de gyne bleek dat ik al 14 weken ver was, mijn ms waren duidlijk minder als anders maar omdat ik voor mijn nod al misselijk was teste ik, en er kwam binnen de 20sec. al een dikke vette streep! vond dat wel al raar maar had er niet bij stil gestaan, daarna bleven de ms uit!

hopelijk jij ook!
zou je niet eens een test doen?

xxx

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 10:21
Els

hey iedereen,

ben nog maar net mijn 2de maand pil vrij maar ik twijfel.
Heb vorige maand echt last gehad van steken in mijn buik, heb een echo moeten laten maken om te kijken of er geen cyste was en ik had enkele malen een misselijk gevoel maar op mijn NOD was ik echt misselijk, de dag nadien had ik een beetje bruin verlies, daarna niets meer, de dag later een heel klein beetje bloed voor de rest van de dag niets meer en de dag nadien was het meer bloed verlies.. maar totaal niet te vergelijken met mijn regels toen ik mijn pil nam en op een 3 dagen was het al terug voorbij.
Ik had ook het gevoel dat mijn borsten gespannen waren.
Voor mijn NOD had ik wel eens getest en die was negatief.
Deze maand voel ik veel minder, geen steken in mijn buik, niet ongezond wel nog altijd last van een gezwollen buik en mijn darmen willen niet altijd even goed mee.
Wat denken jullie? Zouden het gewoon mijn regels geweest zijn?
Ik hoor meestal dat wie stopt met haar pil, haar regels nadien heviger zijn?

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 10:54
missie

Hallo,

Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen hun ms de eerste maanden nog krijgen en die dus al een aantal maanden zwanger zijn vooraleer ze het weten....

Aan de andere kant merk ik bij mezelf dat ik zo graag zwanger wil worden dat ook ik telkens twijfel als ik mijn ms krijg. Ik let de week ervoor altijd extra op kwaaltjes en ik heb er altijd wel... ik kan het dan ook steeds moeilijk geloven dat het 'echt' is als de er zijn. Maar als ik het dan al eens aandurf om te testen, wijzen die altijd negatief en ga ik het langzaam aanvaarden en op naar de volgende cyclus.

Nicole, bij jou is het natuurlijk anders als je licht positieve testen hebt.... ik doe bij twijfel dan altijd een bezoekje aan de ha en laat bloed nemen,val ik vanzelf terug met mijn voeten op de grond, jammer genoeg.

Maar ik blijf duimen voor jou meid dat het toch zo mag zijn!!!

Wat zien wij toch af elke maand he!!

Dikke

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:12
Nicole1900

Ja, maar wat raar is, dat de testen aan het einde van elke cyclus donkerder worden en vervolgens weer lichter worden.
Ik snap er helemaal niks van. Misschien moet ik inderdaad gewoon aanvaarden dat mijn lichaam mij heel erg voor de gek aan het houden is!

Liefss

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 14:15
missie

Hey Nicole,

Als die testen eerst donker zijn, dan moet je toch wel zwanger zijn? Ze zeggen toch positief is altijd juist??
Oh, ik vins het zo erg voor jou, twijfel is 1 zaak, maar dan nog positieve testen hebben???
En doe je de testen altijd met ochtendurine??

Dikke knuffel meisje, ik hoop dat je echt duidelijkheid krijgt.
Ik zou toch maar navragen hoe het anders kan dat je aan die positieve testen komt!!

Groetjes

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 22:27

heb daar wegens zelf eens wat over opgezocht wegens ook al vaak gehoopt ondanks maandstonden (Mijn moeder had ook nog 6 maand haar maandstonden toen ze zwanger was van mij) en toen bleek dat dit vooral vaak voorkomt bij mensen die de pil blijven innemen. Ze zijn dus zwanger ondanks de pil en die pil blijft de rest dirigeren.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]