[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/08/2008 @ 11:16 Barbara ![]() | Die Ricalm blijkt voor mij HET product te zijn!!!! Ik heb een heel goede nacht gehad met zo goed als geen jeuk!!! |
| 12/08/2008 @ 19:33 Barbara ![]() | Bedankt! Klinkt in ieder geval als muziek in mijn oren! |
| 16/10/2008 @ 13:08 | zwangerschaps cholestase Hallo Bij mij is dus ook zwangerschapscholestase geconstanteerd en ik ben opgenomen geweest in het ziekenhuis de baby kan niet eerder gehaald worden dan volgende week maar nu zegt een andere arts dat ik en de baby zouden kunnen sterven in het ziekenhuis hebben ze dat niet gezegd. natuurlijk wel dat er een klein risico is voor de baby, maar dat risico verkleint als ze de baby er eerder uit halen ik wil graag iemand om mee te praten bedankt lisje |
| 16/10/2008 @ 14:19 Barbara ![]() | Gevonden... |
| 16/10/2008 @ 16:44 magalie ![]() | Ils, Ik heb zwangerschapscholestase gehad. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar wil je wel helpen met mijn ervaringen. Groetjes, Magalie |
[Reageer]

zwangerschapscholestase of ICP Help!

Ik ben 17 weken zwanger (van een tweeling) en ben deze nacht wakker geworden met jeukende handpalmen en mijn voetzolen tintelen/kriebelen ook wat... Heb eens wat gesurfd en kwam terecht bij zwangerschapscholestase of ICP, weer zoiets waar ik nog nooit over hoorde... en helaas, ik vind buiten het bestaan en feit dat het een afwijking is van de lever niet meer uitleg... vond wel iets dat het gevaarlijk zou zijn voor de kindjes
!!! Wie kent hier meer over? Ik mag gelukkig morgen naar de gyn...
en dan twee superkindjes op de wereld mag zetten...