< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Cyclus na doodgeboorte

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Cyclus na doodgeboorte
20/09/2008 @ 23:12
giggles

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Engelmama,

Fijn dat jullie nu weten dat er van die kant niks mis is.
En eindelijk hebben jullie die knoop doorgehakt en beslist van geen clomid te nemen.

Dit kan heel stom zijn maar ik kwam deze week toevallig op een toppic op dit forum over randjesfietsen. Dit blijkt effectief en heel leuk te zijn...

Groetjes

Els

PS: eindelijk, nog drie dagen en wij kennen de uitslag van de autopsie.

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 12:45
NDH

Online Status
Hihi, heb dat ook al tegengekomen !!
Is dit nu de allernieuwste rage of zo? Leuk !!

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 17:36

Online Status Bekijk profiel
Hello,

Hoe lang was eigenlijk jullie eerste cyclus na de geboorte? Had de eerste keer mijn op 2 sept. Vroeger had ik een cyclus van 28 dagen en voelde ik twee dagen op voorhand dat ze gingen komen... Nu zijn we 27 dagen ver en ik voel niets... ik vrees dat ik met een lange cyclus ga zitten nu...afin ik probeer het echt wat int oog te houden, maar het is serieus verwarrend... Mijn buik is de ene dag serieus gezwollen, de dag erna weer helemaal plat...mijn lichaam is duidelijk heel ontregeld...ik hoop ergens dat ze niet gaan komen, maar ik verwacht het toch wel, ik denk niet dat iemand zwanger kan worden twee maand na een zwangerschap van 30 weken...ofwel?ik ga volgende week zoizo op controle dus hopelijk heb ik mijn regels tegen dan toch al gehad...(normale cyclus), ofwel helemaal niet (

Ik denk dat de lange weg naar de kinderwens is begonnen...

Groetjes
Danielle

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 21:19
ENGELMAMA

mijn cyclus was vrij normaal totdat we opnieuw aan kindjes begonnen.
daarna is het van kwaad naar erger gegaan.

hoe meer ik probeerde er vat op te krijgen (temperaturen, ovulatietesten,....) hoe langer de cyclussen werden (zelfs tot 42dagen)

we zijn nu bijna 1jaar aan het proberen en hebben vorige week mijn man zijn zaadcellen laten controleren en gelukkig was alles prima in orde (wat de gyné ook had verwacht want van mijn eerste kindje was ik onmiddellijk zwanger) we zijn nu wel meer gerustgesteld dan vorige maanden en beseffen dat oons volgende kindje gewoon wat langer op zich laat wachten.

ik weet wat je nu moet doorstaan, die babywens is er, je was al zo ver in je zwangerschap en nu heb je plots niks meer en moet je helemaal opnieuw beginnen.

ik denk daar ook vaak aan, maar toch probeer ik de moed erin te houden.

engelmama

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 23:12
giggles

Hey Danielle,

Roos is op 4/7/2008 geboren en ik heb op 22 september de eerste keer mijn regels gekregen. Pfff frustrerend he dat het zo lang duurt.

Dus echt een antwoord op je vraag kan ik je niet geven want ik ben nog maar pas begonnen met mijn cyclus. maar ik verwacht niet dat ik erg regelmatig zal zijn want dat ben ik nooit geweest.
Maar ik denk dat de kans wel bestaat dat je zwanger bent. Voor je je regels hebt heb je (bijna) altijd een vruchtbare periode.
Er zijn er hier op het forum die geloven dat je extra vruchtbaar bent na een zwangerschap. dus...
Laat ons op tijd iets weten he!!

Enfin; wij hebben niet zo een goed nieuws gehad en zijn zeker van plan om in oktober niet zwanger te worden. Helaas!!

Groetjes

Els

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 10:14
ENGELMAMA

giggles, jammer te horen dat je niet zo'n goed nieuws hebt gekregen voor een volgende zwangerschap, maar ik hoop toch dat jullie ook nog het geluk mogen krijgen.

engelmama

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 20:32
giggles

Engelmama,

Het zal ooit nog wel eens lukken hoor.
Momenteel zijn ze nog aan het onderzoeken waar juist de fout zit op het dna. Dat blijkt een enorm moeilijk onderzoek, want dna is enorm groot. De dokter verwacht dat ze dit in december, januari zullen weten. ( het kan dat ze het niet vinden).
Als we dan zwanger zijn kunnen ze op 11 weken een vlokkentest doen en onmiddelijk zien of dit kindje ziek is.
Of we kunnen kiezen om via IVF zwanger te worden, dan wordt er altijd een gezond kindje ingeplant. Maar er zijn wachtlijsten van 2 jaar en er is maar 20% kans dat het lukt.

Dus voorlopig niet zwanger worden he! (Vanaf november zou het stilletjes aan kunnen want dan zijn we tien weken in januari en kunnen ze het waarschijnlijk onderzoeken.)

Oh ik zou zo graag terug zwanger zijn he!! pff

Groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 08:49
ENGELMAMA

er zit er hier ook eentje die echt wel graag zwanger wil zijn.

wij zijn nu bijna 1jaar opniuew aan het proberen en het verlangen wordt steeds groter.

inderdaad DNA onderzoek duurt lang wij hebben ook een 3tal maand moeten wachten (eerder genenonderzoek). maar uiteindelijk zijn we er niet wijzer van geworden.

alléé veel succes nog en ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden zodat jullie er weer volop voor kunnen gaan.

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 10:30

Hey meiden,

Ik hoop echt van harte dat het snel voor jullie komt! Ik vindt echt jammer dat je nog zolang moet wachten giggles, maar hopelijk gaat het dan echt snel de moment dat het terug 'mag'
Ik ga me er echt niet op focussen, kmag echt nimeer eraan denken, want ze zeggen dan dat het moeilijker komt...maar het is zooooooooooooooooooooooo moeilijk om toch niet ergens te hopen of het nu al prijs is...ik ga zoizo wachten op dinsdag tot ik op controle ga, wss gaan ze niet met een echo kunnen zien of ik zwanger ben, maar dan zal ik maar vragen of ze bloed willen nemen, dan benk ineens zeker...alsk tegen dan mijn nog niet heb natuurlijk...ik verwacht ze elke moment....

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:39
ENGELMAMA

hallo,

dat mijn cyclus opnieuw goed is (32dagen)
dat ik doorga naar ronde 12
maar toch gaan we er opnieuw vol goede moed tegenaan

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:47

Hallo,

Ik heb in het ziekenhuis gezien dat er één op zes koppels moeilijk kan zwanger raken... ik denk dat je niet alleen bent, maar het helpt je niet echt vooruit natuurlijk...

we duimen allemaal mee dat het deze keer lukt voor jou!

Groetjes,

Danielle

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:35
Anne-Sophie

hoi Engelmama,

we duimen dat het deze keer goed mag gaan !
Liefs,

Anne-Sophie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]