[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/08/2008 @ 12:41 | Hallo allemaal ![]() Ik ben Stien Gielis en ik zit in het laatste jaar van de middelbare steinerschool De Es te Berchem. Gedurende twee jaar (schooljaren 2007-2008-2009) ben ik bezig aan een eindwerk met als thema “meerlingen”. Dit werk bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. Voor dit laatste stelde ik een vragenlijst op. Zo probeer ik een beeld te krijgen over hoe er door meerlingen (en hun ouders) wordt omgegaan met kleding en of hun interesses dezelfde zijn of net helemaal niet. De lijst is zo opgesteld dat hij voor iedere leeftijd bruikbaar is. Ik begin bij het kleine kind (0 tot 6 jaar), vervolgens het lagere schoolkind (7 tot 11 jaar), de tiener (12 tot 17 jaar), de jongvolwassene (18 tot 24 jaar) en de volwassene (vanaf 25 jaar). Om mijn opzet te doen slagen moet ik zo veel mogelijk ingevulde exemplaren verzamelen. Wie me wil helpen en een lijst wil invullen, mag een berichtje achterlaten of een mailtje sturen naar stiengielis@msn.com! Alvas hartelijk bedankt!!! Stien |
| 13/08/2008 @ 08:32 magalie ![]() | Stien, Ik wil wel een vragenlijst invullen! Ik stuur je wel een mailtje. Groetjes, Magalie |
| 13/08/2008 @ 08:38 AM ![]() | Stien, ik wil ook wel meewerken, stuur je ook een mailtje! Succes! Groetjes, AM |
| 13/08/2008 @ 18:56 Kimmie ![]() | hey, Ik heb geen tweeling maar ben een tweeling. Ik ben 23 jaar en zal mijn zusje ook wel kunnen laten invullen stuur maar PB en dan geef ik je mijn e-mail groetjes |
| 13/08/2008 @ 22:19 Miek | Hoi, Wil je lijst graag invullen! Ik stuur je nog een mailtje! Groetjes Miek |
13/08/2008 @ 22:31 ![]() | Je mag ons ook op je lijst zetten. En als je wil, vraag ik het op het meerlingenforum ook wel. |
| 14/08/2008 @ 00:32 | eindwerk Hej Kimmie, Heel leuk dat je als volwassene een lijst wil invullen, want ik heb nu al heeeel veel lijsten van kinderen, maar ze zijn natuurlijk nog steeds welkom! ![]() Stuur me even een mailtje (stiengielis@msn.com) en dan stuur ik je een lijst door! Ik wil hem ook per post sturen, kies maar wat jij het liefst hebt! Groetjes, Stien |
| 14/08/2008 @ 16:32 | Dag merlijn, ![]() Ik heb mijn tekstje ook op meerlingen.org gezet, ik weet niet of je die site bedoelt... Als je er nog een andere weet mag je het daar ook zeker vragen, of me de site doorgeven! heel erg bedankt voor de hulp! groetjes, Stien ![]() |
| 18/08/2008 @ 21:08 | tweeling Hoi, ben mama van tweeling jongen - meisje, geboren op 31-10-2007. Wil graag meedoen... |
[Reageer]

eindwerk over meerlingen