[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/08/2008 @ 13:53 Liever even anoniem | hallo, dag iedereen, even dit berichtje anoniem omdat je nooit weet wie er meeleest. ik ben momenteel pril zwanger (5weken2dagen) en mag volgende dinsdag voor mijn eerste echo. kben zwanger geraakt dmv clomid en heb een dubbele eisprong gehad deze maand (eerste keer dat ik dat meemaakt). nu ben ik dus zwanger en zei de dokter bij de echo op net geen 4w (jaja, zeker zwanger maar nog geen vruchtjes te zien, het zou wel eens een tweeling kunnen zijn) voor de rest heeft hij niets meer gezegd.kvond het zo'n rare uitspraak. hij is momenteel in verlof en dus kan ik niet bij hem terecht tot dinsdag. 't zou sowieso te vroeg zijn, zucht... kben een beetje in de war nu en weet niet hoe groot de kansen zijn na een dubbele eisprong om zwanger te raken van een tweeling. heeft iemand hier ervaring mee? dankuwel, ano |
| 12/08/2008 @ 14:03 weer ikke | ik wou nog eventjes zeggen dat mijn hcg niet onwaarschijnlijk hoog staat hoor. op 4w had ik 270 en op 3w4d 89 |
[Reageer]

tweeling?

) En dan had ik 6 dagen later toch een positieve test!!!