< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » tweeling?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/08/2008 @ 13:53
Liever even anoniem

hallo, dag iedereen,

even dit berichtje anoniem omdat je nooit weet wie er meeleest.

ik ben momenteel pril zwanger (5weken2dagen) en mag volgende dinsdag voor mijn eerste echo.
kben zwanger geraakt dmv clomid en heb een dubbele eisprong gehad deze maand (eerste keer dat ik dat meemaakt). nu ben ik dus zwanger en zei de dokter bij de echo op net geen 4w (jaja, zeker zwanger maar nog geen vruchtjes te zien, het zou wel eens een tweeling kunnen zijn)
voor de rest heeft hij niets meer gezegd.kvond het zo'n rare uitspraak. hij is momenteel in verlof en dus kan ik niet bij hem terecht tot dinsdag. 't zou sowieso te vroeg zijn, zucht...

kben een beetje in de war nu en weet niet hoe groot de kansen zijn na een dubbele eisprong om zwanger te raken van een tweeling.
heeft iemand hier ervaring mee?

dankuwel,
ano
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:03
weer ikke

ik wou nog eventjes zeggen dat mijn hcg niet onwaarschijnlijk hoog staat hoor.
op 4w had ik 270 en op 3w4d 89
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 22:03
San

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey, ik vermoed dat je gyn gewoon wilt zeggen dat de kansen groter zijn omwille van die dubbele eisprong.
Ik had op 4wk 240 hcg, en droeg een identieke tweeling, dus bij mij stond het ook niet superhoog, maar ik had wel een voorgevoel en dat bleek raak.

Nog even afwachten zou ik zeggen, en veel succes!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 23:31
Barbara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
HCG waarde was ook bij mij op 4wkn+5dgn eerder aan de lage kant... En op 3 weken en 6 dgn op een echo nog niets te zien en nog geen HCG in mijn bloed (?)...(was doodziek op spoed terecht gekomen, geen dr die wist wat ik had) En dan had ik 6 dagen later toch een positieve test!!!

En volgens mij had je evenveel kans om zwanger te worden van één als van twee (2 eisprongen > 2 kansen toch?) dus... wie weet...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]