< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » limburgse dames die zwanger willen worden !!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
limburgse dames die zwanger willen worden !!
30/11/2008 @ 21:13

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

mieke en zijn je al door gekomen. Wat erg. Op naar weer een volgende ronde. Maar de moed niet opgeven he. We voor je.

Lore ik heb het koperspiraal. Je moet aan niets meer denken. Je moet 1 keer naar de gyn gaan om het te laten plaatsen en daarna niets meer. Ik ben wel na 3 maanden nog eens op controle moeten gaan om te laten kijk als het nog goed op de plaats zit. Je hebt 2 soorten spiraal. Het hormoon en het koper. Maar ik heb het koper omdat mijn lichaam niet tegen sommige hormonen kan. Kreeg steeds tussenbloedingen. En mei is zomaar genomen. Mijn vriendin moest net naar de gyn gaan op jaarlijkse controle en heb gezegt maak voor mij ook maar een afspraak als jij terug op controle moet gaan. En dat is dus 18 mei 2009 geworden. Dan gaan we met ons 2 en kunnen de venten bij de kids blijven.

jessy had jij geen dienst bij de ambu. En heb je oproepen gehad. Bij de zwangerschap van Noah ben jij toen overtijd gegaan of op tijd bevallen. Ik ben bij Amber bevallen op net 39 weken.

zo ga naar tv kijken.

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 21:43

Online Status Bekijk profiel
hallo,

ik heb vrijdag op zaterdag wacht gehad 1 oproep
ik was op de uitgerekende datum bevallen van Noah op 04/05/06
het gaat allemaal zo traag voor me deze keer
maar we zullen wel zien hé
voor alle ander
groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 00:23

Hoi hoi,
slecht nieuws hier... De zijn er vanmorgen doorgebroken...
Dus idd op naar de volgende ronde!!!

Maar ja, we geven de moed niet op!
Ik ga er weer vandoor, zo mijn bedje in...

Dikke knuffels
Mieke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:52
Lore

@ Wendy: goed om te weten van die spiraal! Ik ga er sowieso nog eens met mijn gyn over praten en die zal dan wel zeggen wat het beste is voor mij hè.

@ Jessy: blijven proberen hè!

@ Mieke: wat jammer Op naar de volgende ronde hè!

Groetjes!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:29

oh mieke wat erg. Hopelijk volgende ronde meer geluk.

jessy toch een oproep gehad. jij slaapt daar als er geen oproep komt. of moeten jullie wakker blijven. Ik denk als ik zou slapen dat ik de oproep niet hoor.

lore inderdaad je gyn kan je daar alles dan over vertellen. maar dat zijn zorgen voor na de bevalling he. nu eerst genieten van je zwangerschap. ik was daar vooral op het einde van de zwangerschap mee bezig want ik wou niet zo aankomen lijk mijn vriend. Hij is geboren november en zijn zus 11 maanden later in oktober. dus dat was de ene eruit en de andere erin.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]