Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/08/2008 @ 10:23 een verdrietige moeder | @ann, ik ben onschuldig of jij of wie dan ook het nou geloofd of niet. ik heb mijn kinderen nooit geslagen. en dat zal ik nooit doen ook. slaan is onmacht als ik mijn geduld zo ver verlies stap ik gewoon even uit de situatie. ga desnoods even op de wc zitten als het echt niet anders kan. zodat ik en het kind even tot rust kunnen komen. wat degene betreft die gebeld heeft. ik weet zijn/haar beweegredenen niet. ik woon hier net een maand, en heb niet anders dan positieve reacties gehad van buren. tot nu. we snappen ook allemaal niet wie er gebeld heeft er kunnen er genoeg zijn aangezie we aan een pleintje wonen en ook nog een zooi buren hebben die we niet kennen. ja ik was boos op m'n zoon omdat hij me weer in m'n gezicht sloeg en dit meerdere malen. dus ja ik heb uiteindelijk m'n geduld enigzinds verloren en uit wanhoop gegild dat hij moest ophouden met mij te slaan. maar ik heb hem nooit geslagen. mijn man heeft hem ook gelijk van mij overgeomen toen ik gegild had. ik weet dat er meer niet gebeurd is. wat schiet ik ermee op om daarover te liegen. ik heb daar uiteidelijk dan alleen mezelf maar mee. en in dit geval ook mijn kinderen. iedereen moet maar denken wat hij/zij wil van dit verhaal, ik weet wat er is gebeurt. en ik hoop dat jezelf nooit in zo'n situatie komt te zitten. aan de rest bedankt voor jullie geloof in mij. |
| 15/08/2008 @ 11:13 een verdrietige moeder | Hallo Allemaal, ik ga gewoon afwachtten wat er komen gaat en als het zo ver is blijf ik gewoon eerlijk over wat er gebeurd is. en als ze me niet geloven moetten hun maar zien dat ze kunnen bewijzen dat het niet zo is wat ik zeg. en dat is niet te bewijzen omdat ik er niet over lieg. ik heb niks te verbergen dus zullen ze ook niks vinden. ik zal met alles meewerken dus zullen ze me niks kunnen maken hoop ik. wat mijn buren betreft. ik heb nog niemand vreemd zien doen. maar ja het kunnen ook buren van de andere kant van het pleintje zijn en die zie ik eigenlijk nooit. mijn naste buren die steunen ons heel goed en daar kan ik altijd bij teregd en die willen zelfs getuigen dat ik mijn kinderen niet mishandel en goed voor ze ben. dus dat scheeld wel. het is ook wel een fijn idee dat er toch wel een hoop mensen achter je staan en je wel geloven. ik zou best een aanklacht willen indienen tegen deze persoon maar ja ik weet niet wie het eis en ook niet waarom die persoon dit gedaan heeft. misschien was het wel gewoon uit bezorgdheid. misschien was het omdat ze ons hier weg willen hebben of omdat ze gewoon een hekel aan ons hebben. ik weet het niet en zal het wel nooit te weten komen denk ik. mijn man heeft gister de agent van de jeugd politie gebel want ze wilde nog met elkaar praten, en 31 augustus hebben ze dan eindelijk een keertje tijd voor ons. Van de kinderbescherming hebben we nog niks gehoord. ik vind het wel schandalig dat ze zo lang op zich laten wachtten. wat als het nu wel echt zo was dan zou ik mijn kinderen allang helemaal bont en blauw kunnen hebben geslagen terwijl hun maar op het gemakje doen. zeker als deze meldingen zo belangrijk waren als ze zeggen vind ik dat ze toch wel wat sneller mogen handelen. maar we zullen het wel zien ik wacht het af hoewel het ook niet makkelijk is in onwetendheid te zitten en niet te weten wanneer er wat gaat gebeuren. maar ik kan niet anders dus geduld en afwachtten is het enige dat we hier nu kunnen doen. groetjes een verdrietige moeder |
| 15/08/2008 @ 12:17 Elly | De kinderbescherming moet alle klachten onderzoeken. Maar 6/10 klachten zijn ongegrond. Dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken. Enkele jaren geleden heeft mijn ex ook een klacht tegen mij ingediend (mijn zoontje was op school van een speeltoestel gevallen en had een blauwe plek op zijn wang). Volgens hem zou ik mijn kind mishandelen en verwaarlozen. Op dat moment werd ik al twee jaar gestalked (waar ik ook verscheidene pv's voor had ingediend). Mijn ex beweerde dat hij me pas met rust zou laten, als ik hem terugnam. Ik was nl. maar een vrouw en een vrouw heeft het recht niet om een relatie te beëindigen. Ik heb een maatschappelijk assistent van de politie over de vloer gehad rond etenstijd. Ze heeft mijn kinderen bekeken en ze heeft in hun kasten gekeken of ze voldoende kleding hadden. Op dat moment was ik ook geschokt. Die vrouw was echt niet vriendelijk. De dag nadien is ze terug gekomen om haar te verontschuldigen. Ze moest rond etenstijd komen om te zien dat de kinderen eten kregen, de kinderen hadden meer dan genoeg kleding (met de helft ervan hadden ze nog meer dan genoeg) en er was zeker geen sprake van mishandeling. Een kind dat mishandeld wordt, heeft steeds meer dan één blauwe plek. Ze zei me ook dat die klacht van mijn ex ook een vorm van stalking was. En ze zou dit in haar verslag naar het parket toe vermelden. Uiteindelijk heeft heel deze zaak zich dus tegen mijn ex gekeerd. Alle pv's zijn gebundeld en samen met dit verslag naar het parket gestuurd. Sindsdien word dit eindelijk opgevolgd. Bij mij hebben ze dus wel verteld van wie de klacht kwam. Jij zal er uiteindelijk ook wel achter komen. En het feit dat er een klacht tegen je werd ingediend, wil helemaal niet zeggen dat je iets verkeerd hebt gedaan. Tegen mij zeiden ze dat het grootste deel van de klachten ongegrond is. |
| 15/08/2008 @ 12:47 Stephanie | Verdrietige moeder, ik heb moeite om je verhaal te geloven. Als het inderdaad zo is, dan bied ik mijn excuses aan en hoop dat het vlug in orde komt, maar ik woon in een rijwoning en daar is alles ook gehorig en mijn kind huilt ook wel eens. Maar van 1 keer huilen, ruzie maken of zelfs 1 tik bellen ze de politie toch niet. En wat me de meeste twijfels geeft is dat je in je laatste bericht zegt dat het ook de buren van de overkant van het pleintje kunnen geweest zijn, nu ja, dan moet het er toch wel heel erg aan toe gegaan zijn als ze het zo ver kunnen horen, sorry hoor. |
| 16/08/2008 @ 00:43 anoukkuona | Lieve verdrietige mama, Ik heb een soortgelijk verhaal meegemaakt, ik voel je pijn dus helemaal. Tijdens mijn kraamperiode van mijn jongste zoon klikte het niet goed met onze kraamhulp. Mijn man en ik zijn gevoelsmensen, en zij was nogal van de vaste regels, vaste afspraken zonder te kijken naar ons. Bv: zij vond het nodig om onze zoon in bad te doen, terwijl ik dat die dag niet nodig vond en dat ook tegen haar gezegd had... Vervolgens loop ik even naar boven, staat daar een badje klaar, toen ben ik dus uit mijn slof geschoten. Heb zo nog wel meer voorbeelden, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Onze oudste zoon werd volgens haar verwaarloosd (was 13 maanden toen de jongste geboren is) Zij vond dat hij teveel in de box stond, en dat we hem niet genoeg eruit haalde, maar hij kon toen nog maar net lopen, dus de hele tijd uit de box is dan niet zo'n groot succes. Ook wilde we voorkomen dat hij overprikkelt werd. Uiteindelijk heeft ze dit ook doorgespeeld naar t consultatieburo. Die verpleegkundige aldaar hebben wij meteen gebeld, en zij is gekomen. Wij hebben haar uitleg gedaan hoe wij de situatie zagen. Zij geloofde ons (gelukkig maar). Ik voelde me toen ook klote(ja, bij dit soort onderwerpen mag je dat woord echt wel gebruiken) Het was ook in mijn kraamperiode, het moment dat je erg labiel bent, en dat soort dingen moeilijker kunt relativeren. Mocht je er behoefte aan hebben mag je me altijd mailen, maar dan moet je het maar even zeggen dan stuur ik mijn mailadres. Hopelijk komt het allemaal goed! Voor alle stoere vrouwen die hier anoniem reageren dat er wel iets moet spelen: denk s even na, over wat je doet, stel je voor dat de politie ineens bij jou aan de deur komt. Of dat de kinderbescherming zegt dat jij je kind verwaarloosd, wat doe jij dan?? Hopelijk overkomt het jullie nooit, want dat gun je je ergste vijand niet. En het is klote, want je voelt dat je totaal machteloos staat, je hebt totaal geen controle meer over de situatie.. Het gevoel dat je mogelijk je kinderen verliest, omdat 1 of andere achterlijke buur de politie belt. |
| 18/08/2008 @ 14:47 een verdrietige moeder | Hallo iedereen, allemaal nogmaals bedankt voor de reacties en de steun. het helpt te weten dat ik niet de enige ben die dit meemaakt en dat er mensen zijn die me wel gewoon geloven. aan iedereen die me niet geloofd. geloof wat je wilt, ik heb geen zin me te moetten blijven verdedigen. dat moet ik al genoeg op dit moment. en straks bij de kinderbescherming zal ik dat moetten. maar hier heb ik er geen zin meer in. @natalie er is niks mis met de thuis situatie hier. en dat hij zulke reacties heeft is niet vreemd ik hoef dat niet te laten uitzoeken. ten eerste is mijn zoon 3 in die leeftijd is het heel normaal dat kinderen wel eens woede uitbarstingen hebben. mijn zoon is niet de enige. er zijn kinderen die dat dagelijks hebben en mijn zoon heeft het af en toe eens dus zo erg is het met hem nog niet. ten tweede heeft hij een hele moeilijke anderhalf jaar achter de rug. wat ziekenhuisbezoeken betreft hij is geopereert nu een jaar geleden. hij heeft nog onderzoeken met kateters en infusen. ik ben geopereerd een jaar terug en hij is zijn oma bijna verloren aan een hersenbloeding dat dus ook weer ziekenhuis bezoeken waren. hij heeft er twee zusjes bij gekregen en we zijn verhuisd. dit alles in anderhalf jaar tijd. dus echt vreemd is het naar mijn idee niet dat hij af en toe flink hysterisch wakker word. dus het ligt niet aan bv adhd of iets dergelijks of zijn omgeving. het is gewoon een peuter die veel heeft meegemaakt en dat nu ook moet gaan verwerken. en daarbij gaat het hier niet over hoe mijn zoon ergens op reageerd maar over een paar buren die zich bemoeien met dingen waar ze niks van weten. en mij daarom maar aangeven als iemand die de kinderen slaat terwijl dat niet zo is. bij deze dus ga ik me hier niet meer verdedigen tegen over mensen die het beter weten en/of het niet geloven. iedereen moet maar denken wat hij/zij wil. ik ben heel blij met de positieve reachties en de steun die ik krijg. daar hou ik me aan vast. ![]() er is hier verder nog niks gebeurd. ik heb nog steeds niks gehoord van de kinderbescherming dus zo is het hier nog steeds afwachtten. ik laat nog weten hoe het afloopt. groetjes een verdrietige moeder |
18/08/2008 @ 14:58 ![]() | hey verdrietige moeder, je hebt gelijk! je blijven verdedigen put je alleen maar uit. en wat de kinderbescherming betreft: wie weet komen ze zelfs niet langs ik zal ervoor Liezje![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

heb ik het echt zo fout gedaan??

.
- ontmaskerd. Van Kb zou jij nooit een antword krijgen op jou vraag: wie heb dat aangegeven- zij moeten anonieme 
.