[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2008 @ 12:34 Natasja19 | hallo iedereen , overlaatst was ik ongepland zwanger geraakt, eerst wouden ik en mijn ex vriend het houden maar later besloten we toch voor een abortus te gaan. ik vond dit een verschrikkelijke beslissing het was de meest helse periode van mijn hele leven. toen alles achter de rug was ben ik en mijn vriend uit elkaar gegaan. eigelijk kort erna had ik een nieuw vriendje waar het echt heeeel goed mee klikt we zijn nu bijna 3 weken samen en hebben over een paar dagen terug voor de eerste keer betrekingen gehad. nu jha ik neem al een anderhalf maand de pil trug maar heb weer een gevoel van zwangerschap :s Zou het kunnen dat je na een abortus sneller zwanger geraakt ook al neem je de pil?? groetjes .. |
| 18/08/2008 @ 16:26 Natasja19 | hallo Ja maar ik ben ook niet echt aan het proberen om opnieuw zwanger te raken. want ik neem de pil . Maar ik voel mij echt wel weer zwanger en dat is wat mij bang maakt. ik hoop dat het niets betekend alles wat ik voel. Maar denk dat het afwachten wordt. |
| 20/08/2008 @ 16:13 bulletje81 ![]() | hey meissie dan zou ik als ik jou was ff testen!! liefs |
| 20/08/2008 @ 19:52 Natasja19 | hallo Jah dat ga ik zeker doen ! mijn eerste zwangerschap dat ik ongeloofelijk fel pijn mijn borsten had enz dat heb ik nu wel niet. Alleen last van soms zure oprispingen en misselijkheid. Maar het kan ook allemaal tussen mijn oren zitten. Ik hoop het. nog even wachten en ik kan gaan testen! Dank je voor je reactie.. x |
| 20/08/2008 @ 22:34 petra1984 ![]() | hallo |
[Reageer]

Onzeker