< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Kleuters » geen zin in school en geen zin in zwemles

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Kleuters
geen zin in school en geen zin in zwemles
21/08/2008 @ 14:44
Leonie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben benieuwd of er nog meer kindjes zijn die dit hebben, en of iemand tips of raad weet want ik wordt hier zo gek van.

Mijn oudste is 6 jaar, en elke dag weer, zegt hij ik heb geen zin in school, vindt het onzin, school moet gesloten worden en ik ga dus niet. Ik krijg hem altijd wel mee, ik wordt er zelf ook chagarijnig van, iedere dag weer, zelfde is met zwemles, twee keer in de week moet hij heen.

Gelukkig krijg ik hem steeds wel mee, maar wat vooraf gaat, dan gezeur en boos worden dat hij weer heen moet. Ik zou zo graag willen dat hij met plezier naar school gaat. Ik vraag hem ook weleens wat is er aan de hand op school dan, plagen ze je of heb je ruzie met andere kindjes? Maar dan zegt hij dat dit niet zo is, hij vindt het gewoon onzin om naar school te gaan.

Wie heeft er tips of het zelfde meegemaakt met hun kind?

Groetjes,
leonie

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 11:26
Liesje

Online Status
Hey,

Ik heb geen ervaring ermee; onze kindjes zijn nog te klein...

Maar heb je de leerkracht al eens gesproken om te horen of hij in de klas ook zo ongeïnteresseerd is en of er misschien daar iets scheelt? Misschien is het in de klas anders of kan de leerkracht aangeven wat er misschien niet goed gaat?

Veel succes! Hopelijk vind je snel iets.
Groetjes, Lies

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]