Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/10/2008 @ 12:09 Poekie ![]() | om 17u hebben we onze volgende echo!!! hopelijk is alles ok en weten we dan het geslacht. groetjes |
| 20/10/2008 @ 20:45 Poekie ![]() | ja zoals jullie zien op mijn banner wordt het een zoon!! en jij Heidi ? hebben ze het kunnen zien? groetjes |
| 22/10/2008 @ 15:49 Fanny | Hey dames! Poekie & Heidi, blij dat alles super gaat met jullie kleintje. @ Poekie... een jongen, leuk! Hier in de omgeving worden precies enkel meisjes geboren... @ Heidi... eigenlijk wel best grappig dat je kleintje zo geheimzinnig wil doen Volgende keer kunnen ze het mss wel zien. Nog even in spanning afwachten zeker![]() @ Evy... veel succes vanavond, hopelijk blijft de echo laaaaaaang duren Zodat je je kleintje lang kan bewonderen!De foto voor op de voorzijde van ons geboortekaartje is al ontworpen. En ik ben er zooooo blij mee ![]() Zijn jullie al verder geraakt met kaartjes, doopsuiker enz? |
| 23/10/2008 @ 10:09 Poekie ![]() | hihi Heidi: dat meen je niet! Die van mij is ook 17 november. Wij gaan vast op exact dezelfde dag bevallen ook, als alles zo gelijk blijft lopen! ![]() groetjes |
| 23/10/2008 @ 18:31 Fanny | Hoi meiden! Voor mijn dochter had/heb ik een Speedy van Quinny met alle nodige toebehoren. En ik heb ook een zapp van Quinny die gebruiken we tegenwoordig gemakkelijker omdat hij zo compact is en ook heel gemakkelijk rijdt. Onze dochter stapt al vaak dus heeft ze niet meer zo'n behoefte aan zo'n zware luxe buggy. We hebben ons een urban jungle duo aangeschaft voor als ons 2de spruitje er is. En de draagmand hiervoor heb ik via 2de hands gekocht. Vond die duo buggy's eigenlijk wel verschrikkelijk duur, maar ik heb er eentje gevonden die nog nieuw was, maar van de collectie van 2006 en die kostte nog niet de helft van de originele prijs. ik zou ook graag mijn doopsuiker zelf maken. Heb dat voor mijn dochtertje ook gedaan. Maar ik heb momenteel nog totaal geen inspiratie ik hoop dat ik snel op een leuk idee kom.Ik moet ook eens beginnen rekenen hoeveel ik juist nodig zal hebben. Ik reken 1stuk voor per koppel en 1stuk per kindje. Doen jullie dit ook? En het geboortekaartje... op de voorzijde komt een leuke foto, maar de rest wil ik ook zelf afwerken. Dus ik weet nog wel wat te doen ![]() en de kinderkamer, dat zal nog wel even duren voor we daar iets aan zullen doen. Momenteel is het een beetje de rommelkamer en ik heb totaal geen zin om er aan te beginnen![]() Maar we hebben nog wel even tijd he. Mijn volgende afspraak bij de gyn is op 4 november, dus vanaf maandag ga ik weeral aftellen ![]() En dan zien of ze weer een meisje ziet of het mss toch een jongen is. groetjes en knuf! |
| 26/10/2008 @ 12:00 Fanny | Hey Evy, hier juist hezetlfde voor de 2de kinderkamer. Alleen blijft onze 1ste wel in dezelfde kamer. Maar zij krijgt de nieuwe meubeltjes! Tenminste, ik heb de kastjes ook 2de hands gekocht, maar voor haar blijven het nieuwe kastjes he ![]() Zo zal ze zich wel vlug grote zus voelen en is er voor haar toch ook iets leuks aan he. Dan draait niet alles om die kleine nieuwkomer... Wat die zapp betreft. onze dochter heeft eigenlijk nooit in de buggy geslapen. Ook niet in haar grote buggy toen ze nog klein was. dus voor ons maakt het niet uit dat je hem niet plat kan leggen. Maar ik ben er wel heeeel erg tevreden over wat rijcomfort betreft. Hij weegt echt niets en is superwendbaar. ik ga regelmatig een uitstapje met de oudste maken met het openbaar vervoer. Ze rijdt heel graag met de bus of tram. En met de zapp is dit perfect haalbaar. Totaal geen problemen. En als we moeten afstappen en er is niemand die ons even een handje kan helpen... geen probleem hoor. ik kan de buggy met dochter en al gewoon optillen en uitstappen. Het enige nadeel is dat je er geen tas ofzo kan aanhangen. Ik heb wel zo'n netje gekocht en eraan gehangen, maar je mag het wel niet te zwaar laden. ik ga eens kijken of ik de foto voor het geboortekaartje aan mijn profiel kan toevoegen. Heb wel geen idee hoe eraan te beginnen, maar we zien wel waar we komen ![]() Groetjes! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie ook uitgereknd rond 28 maart 2008

en kine doe ik ook al.. ach ja rusten eh

Volgende keer kunnen ze het mss wel zien. Nog even in spanning afwachten zeker
Zodat je je kleintje lang kan bewonderen!
of
... maar wat zijn doopsuikers precies??????
,