< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » weer vroege miskraam?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
weer vroege miskraam?
27/08/2008 @ 11:32
Hke

Online Status Stuur bericht
Heb een vraagje, begrijp het niet goed meer. We proberen al negen maand om zwanger te worden, in maart heb ik een (vroege) miskraam gehad. Positieve test, paar dagen over en 's nachts enorme krampen en veel bloedverlies. Bij gyne geweest, bleek miskraam.

Nu deze maand had ik voor het eerst een overtuigend gevoel dat ik weer zwanger was. Uit pure nieuwschierigheid getest aantal dagen voor mijn NOD en bleek heel licht positief. Nu paar dagen later, na een zwaar weekend van drie dagen op rij veel rechtstaan en wandelen krijg ik na een dagje zee met naar huis rijden ineens krampen. Als ik achterover geleund zat waren de krampen veel minder. Eenmaal thuis aangekomen bleek ik bruinverlies te hebben dat die nacht heeft verdergezet in toch wel veel rood bloedverlies. Gans de dag nog menstruatieachtige krampen gehad. Als ik ging liggen ging het beter,ging ik zitten of lopen werd de pijn weer erger. Dag erna is alles beginnen minderen, krampen waren verdwenen en 's avonds is het bloedverlies gestopt. Dit was gisteren.

Normaal zou pas komende nacht/morgen mijn menstruatie komen. Ik heb altijd een cyclus van 30 dagen of meer en ben eigenlijk nooit te vroeg en mijn ongesteldheid duurt vijf dagen tot zeven dagen. Wel zijn mijn borsten nu minder pijnlijk, nog steeds groter dan normaal en nog geaderd. Ook moet ik meer naar toilet lopen, deze nacht om vier uur nog wakker geworden erdoor, gebeurd normaal ook zelden of nooit. Was dit nu mijn menstruatie gewoon of alweer een vroege miskraam of zou er wat anders aan de hand zijn? Wie herkent dit??

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 20:24
Loes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Wat vervelend allemaal voor je. Je had wel een positieve test dus dat zegt zwanger.. Het kan een innestelingsbloeding zijn denk ik, maar het kan ook mis zijn. Heb je al weer een test gedaan om te kijken of de streep dikker is?
Hoop voor je dat alles goed is.

groetjes Loes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 22:56
nette

Online Status
hallo,

toen ik een spontaan misrkaam deed op 6 weken, dan zei mijn gynecoloog het volgende; als je 1 dag overtijd bent, kan er al een vrucht ingenesteld zitten, maar als die niet evolueerd komt die af. Op dat moment denk jij dat je gewoon je menstruatie hebt, maar mss is het een erg vroeg miskraam. Zo kan dat elke maand zo zijn!!! Daar mag je je niet blind op staren.

als je éénmaal een miskraam kreeg, groeit natuurlijk de onzekerheid en de schrik voor een volgend. Dat is volstrekt normaal, en het is voor mij makkelijk praten, want het ligt achter mij.

maar nu het achter mij ligt, kan ik je zeggen. Ik heb ondertussen 3 gezonde kinderen, en ergens aanvaard ik dat mijn lichaam tegen een vrucht die niet normaal evolueerde, nee zei, want gezonde kinderen vergen al heel veel aandacht.

ik wens je veel moed, en hoop dat je snel terug zwanger bent van een mooie gezonde baby,

dada
netze

Maar
Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:56
Hke

Online Status Stuur bericht
thx voor je reactie nette,

Ik weet natuurlijk dat je overschot van gelijk hebt maar omdat dit zo anders is dan mijn normale menstruatie slaat die twijfel gelijk aan, en ja, zeker na een vorige miskraam. Ook omdat het deze keer te vroeg kwam.

gisteren na het vrijen weer bruinverlies begonnen, nu deze morgen wat waterige bruine afscheiding (sorry voor de details).

Mss staar ik me er idd blind op en moet ik voor ronde tien gaan. Ach ja, hoop doet leven..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]