[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 10:46 sproet | chica, nee, ik heb er nog geen ervaring mee, maar die zit er wel aan te komen vrees ik. ik heb op 22/8 een MK gehad, dus voor mij is het nog wat vroeg voor het grote ongeduld (maar dat is er stiekem al wel hoor!). mijn gyn had gezegd dat ik gerust een maand terug mijn nuvaring mocht gebruiken, zodat de cyclus sneller terug normaal zou zijn, maar dit was volgens haar zeker geen garantie. 't zou dan net zo goed kunnen dat ik na 't verwijderen van die ring nog een tijdje zou moeten wachten (ze vertelde dat die eerste cyclus soms dubbel zo lang duurt en hier op het forum kreeg ik zelfs een reactie dat het bij iemand 11 weken had geduurd ). strontvervelend, maar er zit dus niks anders op dan te wachten... wij hebben ervoor gekozen de hormonen effe buiten te houden en zijn nu lekker aan 't prutsen met condoom , maar ik probeer niet te hopen op een cyclus van 4 weken, want vrees dat ik daar enkel ongeduldiger van zal worden. eigenlijk vreemd he, dat je er na al die tijd hopen dat de er niet doorkomen, nu plots op zit te wachten... ik |