[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 10:46 sproet | chica, nee, ik heb er nog geen ervaring mee, maar die zit er wel aan te komen vrees ik. ik heb op 22/8 een MK gehad, dus voor mij is het nog wat vroeg voor het grote ongeduld (maar dat is er stiekem al wel hoor!). mijn gyn had gezegd dat ik gerust een maand terug mijn nuvaring mocht gebruiken, zodat de cyclus sneller terug normaal zou zijn, maar dit was volgens haar zeker geen garantie. 't zou dan net zo goed kunnen dat ik na 't verwijderen van die ring nog een tijdje zou moeten wachten (ze vertelde dat die eerste cyclus soms dubbel zo lang duurt en hier op het forum kreeg ik zelfs een reactie dat het bij iemand 11 weken had geduurd ). strontvervelend, maar er zit dus niks anders op dan te wachten... wij hebben ervoor gekozen de hormonen effe buiten te houden en zijn nu lekker aan 't prutsen met condoom , maar ik probeer niet te hopen op een cyclus van 4 weken, want vrees dat ik daar enkel ongeduldiger van zal worden. eigenlijk vreemd he, dat je er na al die tijd hopen dat de er niet doorkomen, nu plots op zit te wachten... ik |
| 05/09/2008 @ 11:21 sproet | chica, of misschien omdat er al terug HCG in je bloed zit? ik heb je ander bericht intussen ook gelezen en eerlijk gezegd: ik weet niet of het al dan niet veilig is. ik vermoed van wel, gezien je gyn het je zo aangeraden heeft (bij mij had ze zelfs gezegd dat ik pas een ring moest inbrengen na een week, wat me -nu ik erover nadenk- al helemaal niet meer veilig lijkt). soit, zij zullen het wel het beste weten he! als je echt ongerust bent, zou ik es bellen met je gyn of HA. maar alleszins, moest het al terug raak zijn, maak je geen zorgen he! je leest hier zoveel verhalen van mensen die meteen terug waren en dat is blijkbaar geen enkel probleem. |
[Reageer]

Miskraam - 1 cyclus de pil en daarna geen menstruatie

). strontvervelend, maar er zit dus niks anders op dan te wachten... wij hebben ervoor gekozen de hormonen effe buiten te houden en zijn nu lekker aan 't prutsen met condoom
, maar ik probeer niet te hopen op een cyclus van 4 weken, want vrees dat ik daar enkel ongeduldiger van zal worden. eigenlijk vreemd he, dat je er na al die tijd hopen dat de
er niet doorkomen, nu plots op zit te wachten... ik
waren en dat is blijkbaar geen enkel probleem.