< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » geen beweging

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/09/2008 @ 17:23
vlindertje87

Online Status
hallo!

ik zit met een vraag: ik ben vandaag nogal actief geweest, maar nu voel ik onze beeb niet meer... ik heb de hele ochtend gekuisd, en ben dan rond 14u in de zetel gaan liggen en tot nu toe nog altijd geen beweging gevoeld, normaal beweegt hij de hele dag... heb wel een paar harde buiken gehad, maar niets spectaculairs...

wat doe ik best?

bye!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 17:28
sara

Hallo!

Bij mij hielp het om iets energierijks te eten, en dan op mijn zij te gaan liggen. Dan voelde ik haar altijd binnen het kwartier, zij het lichtjes soms (maar gevoeld is gevoeld!). Zie dat je ook al 39 weken ver bent, dan is het ook niet zo uitzonderlijk dat je ze minder goed voelt bewegen! Veel plaats om te stampen is er niet meer, enkel nog om ne keer de poep in de lucht te steken ;-).

Ik had het ook wel dat als ik druk bezig was geweest op het werk of in huis, ik bezorgd was omdat ik blijkbaar sinds lang geen beweging meer gevoeld had. Maar dat is dan gewoon omdat je er niet met je gedachten bij bent geweest hoor. Probeer eens met het op de zij te liggen, en anders even bellen naar de gyn en vragen om aan de monitor te liggen. Zo ben je zeker gerust!

Groetjes,
Sara
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 17:33
vlindertje87

Online Status
mja heb al iets zoets gegeten en heb al in alle mogelijk houdingen gelegen... ga straks naar het verloskwartier bellen om te horen of ik langs kan gaan. gisteren was de beeb nog zo actief en vandaag echt niets...

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 17:35
jufke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij mij mindert het ook stilaan hoor.
Een heet bad kan ook wonderen doen!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 18:07
evi

hey,

ik heb vandaag ook al de hele tijd gekuist en kvoelde hem ook niet.
Met een cola te drinken liefst uit blik( veel gas) beweegt ie direct hoor. en idd een heel warm bad kan wonderen doen.

groejes

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 18:10
jufke

Als ik aan de voeten kriebel krijg ik momenteel een sjotje van 'laat me met rust'
Meer niet
Denk dat babylief zich voorbereidt op de grote reis...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:52
Maike

Ik zou even contact opnemen met de verloskundige of materniteit. Ik had de laatste dagen voor de bevalling ook bijna geen beweging meer. Dat resulteerde erin dat ik opgenomen werd in het ziekenhuis. Ons meisje had namelijk nauwelijks nog vruchtwater en voelde zich niet meer prettig. Als je minder dan 10 bewegingen voelt moet je echt even contact opnemen!

Succes...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]