< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » Valse start

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/09/2008 @ 20:27
Anna

Online Status Bekijk profiel
al voor de tweede keer dacht ik dat het eindelijk begonnen was.

Eerste keer begon het met hele lichte weeën om de 10 minuten, om dan steeds minder tijd tussen te laten, dan weer meer tijd tussen maar veel pijnlijker en na een uur of 5 viel het stil...

Nu lijkt het weer zo te zijn. Sinds 1 uur om de 20 minuten een wee, daarna om het kwartier, en nu blijft het zo wat aanmodderen: ongeveer om de 20 minuten, maar echt regelmatig is het toch niet, en ze komen ook niet korter op elkaar.

Heeft nog iemand hier ervaring mee? Is dit dan de latente fase en nog helemaal geen arbeid of kan het alsnog het begin zijn.

Ik word er alleszins een beetje gek van...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

waar jij last van hebt zijn valse weeen, voorweeen.
de brickx weeen genoemd of zoiets.
heel erg vermoeiend ik weet het !
zij zorgen voor indaling van het kind, dat je baarmoederhals verweekt en inkort en dat je opening krijgt dus ze zorgen alle sinds voor vooruitzichten.

vriendin had ze 2 dagen voor de bevalling erg last van tot het in echte regelmatige weeen kwamen. ik heb er 2 weken voor de bevalling last van gehad wat mij wel hielp als ik er alst van had was een warme douche nemen en metm en warmtepitkussentje in bed gaan liggen.

de gyné zei tegen me vermindert het met een douche en je kussen zijn het voorweeen, verergeren ze met de douche en de warmte zijn het waarschijnlijk echte weeeen.
als ze een uur aan een stuk om regelmatig komen mag je toch zeggen het is begonnen ,

veel sterkte

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:27
ik

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik heb dit al weken. Toen ik op 30 weken aan de monitor ging omdat ik voelde dat er iets niet klopte, bleek dat ik al ontsluitingsweeën had.Ik ben toen opgenomen en baxter weeënremmers en dan daarna nog tot 36 weken weeënremmers. De weeën zijn echter nooit gestopt.
Bij gevolg heb ik een volledig verstreken en verweekte baarmoederhals en heb 3 dikke cm ontsluiting.
Ik heb echt al pijnlijk weeën maar dat duurt nu al zolang!
Ben vandaag nog aan de monitor gegaan en ik had om de 3-4 minuten weeën van +-130. De vv wilden mij natuurlijk in het ziekenhuis houden omdat ze dachten dat het begonnen was. Ik heb hen dus verteld dat dit voor mij niet uitzonderlijk was en dat ik er al weken mee loop. Dit gaat zo een paar uur per dag en dan terug om de 10-15 min die weeën, het klokje rond. Het kan dus perfect!
Nu ben ik er zo moe van, omdat ik ook al heel lang bijna niet slaap dat ik heb gevraagd om het te laten inleiden en dat is wat er ook gaat gebeuren volgende dinsdag als hij zich voor die datum niet aangediend heeft.

Groetjes en succes nog met de zwangerschap,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]