< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Flebiet

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/09/2008 @ 14:38
Tamara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Donderdagavond ben ik bij de gyn. geweest en te horen gekregen dat ik een miskraam ging krijgen. Mocht dus vrijdag al binnen voor een curretage. Nu ik weet wel dat als je serum via jouw hand toegedient krijgt je dat wel een paar dagen kan voelen. Maar wat ik voelde was niet normaal meer!! Ik kon niets meer vastnemen, als ik hem ergens per ongeluk ergens tegenduw zakte ik bijna in de grond van de pijn. Mijn schoonmoeder zei, je hebt waarschijnlijk flebiet! Ik dacht alez wat zegt die nu?? Dat komt toch enkel maar voor in de benen??? Mijn ouders dachten daar ook zo over en dachten dus dat het iets heel anders was. Ben dan maar naar de dokter geweest deze morgen. En wat bleek: schoonmama had gelijk! Ik heb flebiet aan mijn hand! Ik weet wel het moment dat ze de naald priktte ik bijna achter mijn bed zat van de pijn dat het deed. Toen ze tegen de avond de naald eruit haalde was dat ook met verschrikkelijk veel pijn. Maar het flebiet in je hand??
Heeft iemand dit al meegemaakt?

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 17:01
Dotje

Online Status
Zonde te lezen van die miskraam...

Mijn schoonmoeder is net geopereerd, en ze heeft het flebiet in haar arm !
Bij haar kwam het door't feit dat ze heel fijne aders heeft, en dat ze dikwijls hebben moeten prikken eer ze bloed konden afnemen, en een katheder konden plaatsen.

Ik geloof dat ze medicatie moest nemen, maar 't zou niet zo lang duren.

Groetjes,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]