< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » slaaponderzoek

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/09/2008 @ 14:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dat Nina geen baby meer is weet ik wel maar ik hoop hier op mama's of papa's die al oudere broertjes of zusjes hebben die dit hebben moeten laten doen.
Hoi allemaal,
Bij Nina gaan ze op 21 oktober een slaaponderzoek doen omdat ze 's nachts steeds een paar keer gillend en compleet over haar toeren wakker wordt.Haar gedrag begint er nu ook onder te lijden ze is doodop als ze opstaat rond 11 uur is ze erg lastig ze heeft ook een kort lontje de laatste weken,en eten dan doet ze ook slecht.buiten het slaaponderzoek gaan ze haar ook neurologisch es bekijken en een grondig bloedonderzoek.Nu wou ik eens graag weten of er nog ouders zijn die dezelfde onderzoeken hebben laten doen bij hun kindjes en hoe heb je die daar dan op voorbereid?Alvast bedankt
dikke zoen van ons allen

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 08:52
Els296

Hier hebben we een slaaponderzoek laten doen om het risico op wiegendood te laten testen.
Ik dacht nou das direct voorbij. Viel voor mij wel wat tegen. Sten was net 2 maand en werd volgeplakt vol electroden enzo.
Op het hoofdje 8, 2 aan z'n ogen, 2 op z'n kin en een sonde in het neusje. Een electrode is z'n hand, een electrode op z'n buik en één op z'n voet.
Misschien is het een goed idee om een verhaaltje erover te maken. Misschien snapt ze het nog niet echt helemaal, maar twerkt wel geruststellend. En lees dat die week eens een paar keer voor, dan lijkt het allemaal wat "normaler" voor haar.
Een verhaaltje over een kindje dat nare dromen heeft, naar 't ziekenhuis moet, daar behandeld wordt zoals tijdens het slaaponderzoek gebeurt en daarna helemaal terug in orde is en prima kan slapen. En ze krijgt dan ook aan 't einde een beloning. Een mooie knuffel ofzo die haar 's nachts beschermd tegen nare dromen.
Ik denk dat dat veel zal doen!
Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 12:07

Hoi,
Dankje Els dat van dat verhaaltje ga ik zeker gebruiken hoor goed idee,wat sneu voor je kleintje dat ie dit al zo vroeg moest laten doen hopelijk was de wiegendood test negatief zodat jullie niet te ongerust hoeven te zijn.
Groetjes en bedankt

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 12:30
petra

Dag Nijn

Dat gillend wakker worden 's nachts komt me heel bekend voor . Vic heeft het ook (al van een maand of 5), ik ga volgende keer bij K&G ook aankaarten dat ik graag een onderzoek zou willen. Het is precies of hij heel eng droomt ofzo...
Hoe heb jij dit aangepakt als ik mag vragen?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 13:16

Petra,
ik heb je een berichtje gelaten
X

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 19:24
Els296

Ja hoor, resultaat was negatief Maar mijn moederhart is die avond wel gebroken
Vond het zo erg voor m'n prutske! Ma ja, tis in orde hè!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 19:38
Ilse

Hoi Nijn,

Kom ik je weer tegen, spijtig genoeg nog steeds met hetzelfde probleem

Ben eergisteren naar KA geweest met die van mij. Hij heeft blijkbaar poliepen tot in zijn keel, foto laten nemen, maar ze sluiten zijn luchtweg niet af, enkel zijn neus. Heb siroop meegekregen en een neusspray en moet dit 3 weken proberen. Als het niet geholpen heeft, dan worden we ook doorgestuurd naar UZ Gent voor slaaptest.

Dus laat zeker eens weten hoe het geweest is!

Is er dan geen verder resultaat gekomen van haar allergie en reflux?

Groetjes Ilse

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:29

Hoi,
Reflux gaan ze dan ook testen allergie was nog steeds lactosintollerant en verder klein beetje hooikoorts maar niet veel verder alles ok.
Nog 2 weekjes geduld en dan is het zover

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]