< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Vroege miskraam?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/10/2008 @ 16:18

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Deniesje, heel erg veel sterkte gewenst!

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:21
Deniesje

Dank je Silmariën.

Zie dat je 9 dagen overtijd bent, wanneer ga je testen?
Hoop voor jou dat het een zwangerschap is, die wel goed gaat.

Niet lullig bedoeld hoor, kan het niet zo goed omschrijven, maar zag dat je 4 mk's hebt gehad

Misschien een stomme vraag, maar wanneer komt de menstruatie dan weer op gang na een miskraam?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:23
Pascale

Online Status
Deniesje heel veel sterkte toegewenst .. neem je tijd om het te verwerken .. heb zelf ook verschillende mk gehad en het is niet niks!
Het allerbeste ..

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:30
Deniesje

Dank jullie wel!

Moest toch echt wel eventjes een paar traantjes wegpinken tijdens de echo....

Stom he, dat sommige mensen je dan aankijken als je naar buiten komt lopen, en zeggen: " Oh, die baby is vast dood"

Ik was aan het wachten in de wachtruimte, toen er 2 vrouwen binnen kwamen, heb niet het hele verhaal meegekregen, maar de een voelde de baby niet meer.
Ze de zwangere vrouw: " Als ie dood is, is ie dood"

Denk nou ja zeg, je moest eens weten hoe dat voelt, als je het kwijtraakt!

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:40
Ann

Nog eens veel sterkte Deniesje...

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:59

Helaas ontkom je inderdaad nauwelijks aan vervelende reacties. Ik heb ook veel reacties gehad van "Och, je bent nog jong," en "Beter nu dan later in de zwangerschap," of wanneer ik antwoordde hoe ver ik was, ze dan zo'n "Oooooh..." laten horen alsof het niets voorstelt. Maar daar moet je je echt niets van aantrekken, meid.

Ik ben inderdaad 9 dagen overtijd, maar ik ben bang dat mijn cyclus behoorlijk in de war is geschopt. Test was namelijk negatief, dus we wachten maar gewoon geduldig op de .

Wanneer je menstruatie weer op gang komt, verschilt enorm per persoon. Je cyclus kan gelijk weer regelmatig zijn, maar de kans is ook groot dat ie tot 2/3 weken langer duurt. Dat is altijd even afwachten.

Willen jullie er gelijk weer voor gaan, of wachten jullie liever nog even?

Nogmaals veel sterkte, meid. Neem alle tijd die je nodig hebt om het te verwerken.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 17:32
Deniesje

Nee, ik wil wachten met weer zwanger worden, maar m'n vriend wil wel weer meteen beginnen

Nou ja, ik zie vanzelf wel wanneer m'n cyclus weer normaal op gang komt.
M'n zoontje is vandaag precies 6 maanden, wil zeker ook van hem genieten, en nog zeker even rouwen om de miskraam..

Begin wel weer aan een zwangerschap, alleen nu nog even niet.

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 20:40

Online Status Bekijk profiel
hoihoi,

Ik heb ook precies hetzelfde gehad!
Mijn laatste cyclus was 38 dagen, en toen ik teste was het licht positief. Wel duidelijk, maar heel licht. En 2 dagen daarna was het ook nog positief. Dus ik was ook al blij! Maar omdat het streepje de 2e keer niet donkerder werd kreeg ik al een slecht gevoel.
En de test die daarna volgde was zo goed als negatief, en 5 dagen overtijd kreeg ik mijn menstr. Heb niet meer gebloed dan anders en geen krampen gehad. Maar weet wel zeker dat ik heel pril zwanger was.

En direct daarna ben ik weer zwanger geraakt! Had ik niet verwacht, want ik was er ook even niet meer mee bezig. Toen ook die test licht postief was kneep ik m wel, gelukkig was de volgende test duidelijker!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]