[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/10/2008 @ 14:27 ikke | dien van ons is 2 maanden en slaapt al door vanaf dag 1, ttz, 7 uur na elkaar, door de dag sliep hij altijd minimum 4 uur maar meestal 5 à 6 uur. Nu slaapt hij meestal van 20u tot 7 uur, en ja ook wij krijgen veel jarloerse reacties maar als je dan kijkt hoe zij het doen zonder regelmaat tja. Net als jullie is hier regelmaat, rust en ritueel de boodschap; BV altijd zelfde uur eten. Bij borstvoeding zeggen ze altijd dat het moet op vraag en aanbod maar dat werkt hier totaal niet, dus hanteren wij een eetschema en dat werkt prima. Overdag slapen in het park, 's avonds badje op hetzelfde uur nog een laatste maaltijd in pijama en bedje in. Geen problemen met inslapen en s nachts wordt hij niet éénmaal wakker. Huilen doet hij bijna nooit enkel de eerste 3 weken maar eens het schema duidelijk was hadden wij ineens een heel gelukkig kindje. |
| 01/10/2008 @ 21:52 sarah ![]() | hey, ook hier een droom voor het slape. kylian gaat om 19uslape(soms 18u30) en slaapt tot 9u/9u30. hij sliep sins zijn 6weke al door. gr sarah ![]() |
| 01/10/2008 @ 22:05 Marge | Toch even reageren, want jullie laten het lijken alsof mensen wiens kinderen niet zo veel slapen gewoon geen strak genoeg schema volgen. Ik vrees dat dat een utopie is. Jullie hebben blijkbaar geluk met jullie slapertjes, maar dat is niet bij iedereen zo. De een slaapt langer/beter dan de andere... |
| 05/10/2008 @ 22:49 Marge | Nee misschien geen toeval. Kan in de genen zitten dan hè... Trouwens, twee op twee kan idd nog steeds toeval zijn. |
| 06/10/2008 @ 11:40 Lin | Oei, bij ons totaal geen regelmaat... Ik geef mijn dochtertje de eerste keer eten wanneer ze 's ochtends wakker wordt, en dat varieert van 6u tot 8u, en dan geef ik haar altijd om de drie uur eten, maar als ze nu aan het slapen is laat ik haar wel voortslapen. Ze slaapt toch al wel even door. Normaal gezien toch tot 7u, al is ze sinds deze week altijd rond kwart voor zes al wakker. Ik weet niet wat het beste is, want ik zie aan jullie schema's wel dat zij overdag veel minder slaapt. Wat wel zo is, is dat wij allebei ook heel onregelmatig werken. Elke dag andere uren, en elke week ziet er anders uit, dus misschien maar beter dat ons dochter hier ook wat aan gewoon wordt? Zoiezo moet ieder voor zich doen wat het beste bij zijn levenstijl past... LIN |
[Reageer]

Zijn er nog mama's met extreem LANGE slapers?

. Mijn zoontje slaapt altidj goed en vooral 's nachts. Ik weet niet meer vanaf wanneer hij ging doorslapen maar altijd als hij huilde en eten kreeg sliep hij daarna zo weer door. Dus nooit nachten met hem opgezeten. En Nu nog steeds.
. En idd veel jaloerse reacties, vooral die van "wacht maar die van mij sliep eerst ook lang, komt nog wel vroege opstaan". Ja nu zijn we toch al een hele tijd verder