< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » eerste keer sex na bevalling

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
eerste keer sex na bevalling
03/10/2008 @ 14:31

3 weken geleden ben ik bevallen
ik bloed bijna niet meer,al zijn me inlegkruisjes nog niet helemaal schoon.
echter willen mijn man ik graag weer seksen,kan dit kwaat en is beter om even met condoom te .

ook vroeg ik me af hoesnel jullie ermee waren,en wat jullie ervaring is.ik ben ook gehecht en de hechting zit er nog kan dit kwaat en kan je niet opscheuren en hoevoelde het bij jullie?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 14:39

Online Status
nou de kraamzorg was nog hier toen de wijkverpleging van de verloskunde de hegtingen bij mij eruit heeft gehaald was delaatste dag van de kraamzorg want de hegtingen irriteerde bij mij en ong 2,5 week na de bevalng hebben we weer sex gehad heb geen pijn gehad of zo maar weet nie jij heb er de hegtingen er nog in maar kan volgens mi geen kwaadhoor is 3 weken na de bevallingmaar open scheuren doe je nie hoor gr jose

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 15:37
Nata

Online Status Bekijk profiel
Wij moesten van gyne minstens 6 weken wachten, dit om het gevaar op infecties te vermijden. Je bent immers wel genaaid natuurlijk.

En eerlijk gezegd had ik er ook niet eerder aan willen beginnen, want ook al voel je het zo niet, wanneer je begint te 'spelen' kan het nog serieus zeer doen hoor.

Zou toch maar voorzichtig zijn hoor. En er bestaan nog altijd andere manieren om de ventjes te plezieren hé!

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 09:22
sneakiesthippo

Online Status
Ik zou zeker wachten tot je echt niet meer bloed, zolang er nog bloed op je inlegkruisje komt is je binnenkant nog niet geheeld en heb je dus een verhoogde kans op een infectie.... En anders bel je je verloskunidge toch even?

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 13:16
Kirby

Online Status Stuur bericht
bij mij heeft de gyn ook gezegd om 6 weken te wachten. na 6 weken moet ik zowiso op controle en dan zijn we zeker he.
bij onze eerste hebben we na 6 weken voor het eerst gevrijd en dat deed nog ongelooflijk veel pijn! hopelijk gaat het deze keer vlotter hoor!!!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 15:06
fiekemarieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

vraagje... wat bij een keizersnede? Moet je dan langer dan 6 weken wachten? Ben nu 3 weken bevallen en we hebben alle twee ongelooflijk veel zin, maar durven niet goed... Ik heb al pijn als ik nog maar opgewonden raak!

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:50
mutskap

Online Status
glijmiddel helpt ook tijdens 1e keer na bevalling
6 weken hebben we ook gewacht op aanraden van de vroedvrouw.
Het deed wel even raar en ook wel pijn, gebruik zeker glijmiddel dat helpt al ontspannen en doet goed, gyn had het aangeraden. het noemde lubri... en nog iets (ben het vergeten) het ontsmet ook een beetje zei ze en ze schrijft het altijd voor na een bevalling! Gewoon verkrijgbaar bij de apotheek! en een lang voorspel is ook aan te raden. gr en succes ermee
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:54
Sabke

denk dat ik een van de weinige ben maar wij gaan waarschijnlijk een flesje kraken bij de eerste keer omdat het 1j geleden zal zijn!!!

12 november zal het hier donderen denk ik

(oja de reden is dat mijn ventje niet dierf tijdens de zwangerschap en ik laat 28 oktober mijn spiraal steken, nu is het dus niet veilig en dan kunnen we evengoed nog 2 weekjes wachten om de verjaardag te vieren)

[Laatst gewijzigd door Sabke - 08/10/2008 @ 09:55] - Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:27
Vieke

Amai Sabke! Hoe moedig!!
De eertse 12 weken dierf mijn vriend ook niet en nadien hebben we ons een keer of 3 goe laten gaan..de laatste keer was nog ni zo lang geleden en dat opspannen van het orgasme was toch even schrikken! Ook al kan het geen kwaad, mijn vriend heeft sindsdien toch terug wat schrik...hij wil mij niet pijn doen en hij is zooo bezorgd dat de klein vroeger komt door zijn schuld hihi!

Ik heb nu wel een vreind die zelf niet zo veel nood heeft aan de daad zelf..meer een lieve woorden en knuffels-man...als ik niet zwanger was was dat soms irritant, want ik liep vaak met een broek vol goesting haha!

@ de opstartster
Ik denk dat je best wacht tot je niet meer bloed..zo ben je zekerder. Als je je echt niet kan inhouden, zou ik ook al beginnen met voorspel..eens zien hoe je daar op reageert...als het je niet afgaat, zal je man zijn 'goesting' ook wel minderen he...hij zal je ook geen pijn willen doen he!

Veel succes ermee!
Vieke

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:52
Sabke

Toen ik bijna 11w zwanger was hebben een paar vriendinnen de grootste schrik van mijn vriend eruit gepraat maar in dat weekend heb ik een bloeding gekregen en zat de schrik er terug goed in. Och ik heb het er wel voor over zu, ben nu ook wel heel moe

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:06
Vieke

Ja, daar kan ik in komen!
Ik vind wel dat de tijd rap voorbij gaat...
Voor de zwangerschap wou mijn vriend niet veel vrijen omdat hij het gevoel had dat ik hem dwong om aan en kindje te beginnen...toen leken 4 à 6 weken zoooo lang ( ik dacht immers aan de gemiste kansen)
Nu leven we van gyne bezoek naar gynebezoek...en deze zomer waren we nog volop met ons huis bezig..dus die weken vliegen/vlogen voorbij
Nu zijn het nog 4 weken ongveer (als ze stipt op uitgerekende dag komt); we hebben wel zin maar...buik in de weg en last van mijn rug en angst van mijn vriend...
We halen dat achteraf wel in!

Vieke

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 17:05
ano

Wij hadden 2,5 maand na de bevalling voor het eerst terug sex maar het deed nog altijd pijn en hebben de daad zelfs niet afgemaakt, glijmiddel hielp niet echt.
Is het alleen de eerste keer pijnlijk of moet het even wennen?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]