< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » velux dekentje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/10/2008 @ 15:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heeft iemand zo'n dekentje is het de moeite of is een gewoon polair dekentje ook goed?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 21:02

Ik weet zelfs niet wat een velux-dekentje is, ons Emily slaapt gewoon ander een polar (fleece) dekentje..

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 21:19
Kindercola

Ik heb wel zo'n velux dekentje maar gebruik eigenlijk alleen maar zo'n fleecedekentje van de HEMA! Bij die velux dacht ik dat hij het nog koud had. Het is namelijk een nogal licht dekentje en het leek alsof het "boven" mijn mannetjes zweefde en hem nauwelijks aanraakte, maar dat was mijn gedachte en dat terwijl ik in de kinderopvang heb gewerkt en daar gebruikte wij ook de dekentjes van Velux! Toen hij nog echt baby was heb ik hem wel gebruikt maar later dus toch een fleecedekentje bij de HEMA gaan halen omdat die ook veel leuker was dan die Velux (heb een effen witte)!

Bij de volgende ga ik hem wel weer gebruiken maar dat komt ook wel omdat Sander zijn eigen dekentje blijft gebruiken.

Succes

Groetjes,

Carola

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 21:58
Inge

Ik heb zo'n dekentje, stond op de geboortelijst. De man van de winkel zei toen dat dat goed warmte geeft en dat het enkel te gebruiken was in de winter... Weet wel niet of het waar is. Ik gebruik nu en fleecedekentje dat ik in een dekbedovertrek steek.

Dat velux-dekentje ga ik gebruiken als het echt koud is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]