< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » ovulatietesten?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/10/2008 @ 19:13
sylvie-ke

Online Status
hy,

ik heb een vraagje heeft iemand dit ook meegemaakt ik heb ovulatie testen gekocht en ben hier 4 dagen geleden mee begonnen en heb dan een dun donker lijntje en de dag nadien en heel lichte, de 3de dag weer een dun donker lijntje en de 4de dag ook. ik snap er dus niets meer van. wanneer heb ik nu mijn LH piek, moet het lijntje een dik donker lijntje zijn of kan het ook een dun donker lijntje. ik snap er helemaal niets meer van.
pff kan iemand mij een beetje helpen.

groetjes een wanhopig iemand
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:04

Online Status Bekijk profiel
k zou je willen helpen maar ik snap ook helemaal niks meer van die ovulatietests ik had nu 1 dag hele donker streep donkerder dan controlestreep en dan de dag er na niks meer en daarna weer een dikke donkere en nu krijg ik men ook nog eens veel vroeger.
vraag me af of alle ovulatietestjes wel te vertrouwen zijn.
hoorde hier al somige merken niet te vertrouwen zijn

grtjes

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 20:45
Simba

Online Status
Ik gebruik ovulatietests van Matcare. Werken echt goed! Wel belangrijk dat je na 8.00 uur 's ochtends niet te veel meer drinkt en ook niet plast tot 12.00 uur. Iedere dag om 12.00 uur testen totdat je een donker streepje hebt. Succes!!
Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 14:54
Geengeduldje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey, yalu en sylvie-ke, welke ovutesten gebruiken jullie? Normaal gezien moet teststreep even donker of donkerder zijn dan controlestreep en dan pas heb je ovulatie binnen de 12 en 36u normaal. Een dun of dik streepje maakt niet uit, tis de donkerheid die telt. Dus als je iets donkerder streepje hebt, ist nog geen ovulatie. tis pas wanneer je echt streep hebt die even donker of donkerder is dan de controlestreep.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:16

ik heb die van t kruidvat gebruikt schijnt ze niet te vertrouwen zijn ik had wel degelijk duidelijke donkere streep donkerder dan controlestreep. maar zit nu al een heel week met licht bloedverlies en dat 10 dagen voor nod nu nog altijd heel lichtjes dus dan zou men positive test niet kloppen want zit nu belange nog niet aan 14 dagen

grtjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 09:01
Geengeduldje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Yalu, ofwel is het innestelingsbloed? want het is toch lichter bloedverlies dan menstruatie he? alhoewel, 10 dagen is wel lang. Ja, das straf, daar begrijp ik ook niet veel van.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 11:36

geengeduldje idd daar dacht ik eerst ook aan maar heb vandaag al wat meer last van buikkrampen denk nu de er wel zitten aantekomen
nu.denk eens n ander merk van ovutestjes te gaan gebruiken of ik gebruik er eens geen alleen dat zei k vorige maand ook al maar kan me nooit inhouden er toch maar te halen

grtjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:21
sylvie-ke

Online Status
hy,

ik heb de testen gebruikt van sensitest. het waren er 6 en jah als ik bekijk welke het donkerste was, was dit de 3de october, moet normaal volgens alle sites de 5 de mijn eisprong hebben. Als het klopt wat ik heb gevoeld is dit ook gebeurd de 5de om half 4 namiddag. maar helaas hebben wij de 3de en de 4de niet geklust, maar wel op de 5de, maar de kans is dus heel minimaal dat ik zwanger zal zijn deze keer.
pff ik heb er geen geduld in, wij zijn al een jaar aan het proberen en het is nog altijd niet gelukt. pff wanneer is het eindelijk zo ver!
wij verlangen zo hard naar een kleintje in onze armen.

groetjes
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:23

hier zitten we nu ook aan ronde 12 ook net een jaar dus
geduld hebben vind k nu toch echt moeilijk worden

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:54
sylvie-ke

Online Status
ja het eenigste wat ik zo verschikkelijk vindt is dat ik er maar 6 keer op een jaar tijd kans heb om zwanger te worden aangezien mijn cyclus zo lang duurd , dus mijn kans op zwanger te worden is verschikkelijk klein. voor mijn misval had ik ook 28 dagen en geloof me wees blij dat je zo een korte cyclus hebt je hebt 12 keer een kans om zwanger te worden. mijn gyneacoloog heeft zelfs gezegd dat mijn kans om gewoon zwanger te worden miniem klein is dat ik waarschijnlijk clomid moet gaan proberen ofwel IVF. en dat zien we nog niet zo zitten.
Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 09:20

hey,

hier ook voor men miskraam normale cyclus maar nu erna snap k m helemaal niet meer ik laat men banner wel op 28 dagen staan maar t heeft nog nooit geklopt laatste tijd ene keer 10 dagen vroeger dan weer veel later.

veel suc6 en hopelijk ben je toch snel

grtjes

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 13:46
sylvie-ke

Online Status
hy,

het zal afwachten zijn of het raak zal zijn.
laat ons hopen
ochja het is nog effe vooraleer we het weten.

groetjes
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 16:17
sylvie-ke

Online Status
hy;

ik heb de een dagje een paar steekjes gehad in mijn onderbuik, wat betekend dit??
goed of slecht.
ik heb namelijk nog een paar dagen te gaan

liefs
xx
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]