[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 19:28 Evy ![]() | hier ook begonnen met worteltjes... veel succes!! |
04/10/2008 @ 20:04![]() | hier sinds twee weken begonnen met groentenpap. Gestart met worteltjes, meteen een topper! Brocolli scoort hier helemaal NIET ! Witloof is bij onze man echt favoriet! |
| 05/10/2008 @ 10:05 sara | Hier zijn we op aanraden van K&G niet begonnen met worteltjes, omdat dat opstoppend werkt. We zijn enkele weken terug begonnen met bloemkool. Sindsdien heeft hij ook al pompen, broccoli, courgette, worteltjes, rode biet en venkel gehad. Hij heeft ook al eens één keer een potje uit de supermarkt gehad. Hij lust alles, behalve venkel, dat heeft hij gisteren voor het eerst gehad en hij heeft bijna niks gegeten. Vandaag gaan we het eens mengen met pompoen. Wij geven nieuwe groentjes ook altijd 2 à 3 dagen na elkaar. |
| 05/10/2008 @ 11:12 Latje ![]() | Hier gingen worteltjes wel goed, van bloemkool en broccoli kreeg hij krampjes ![]() Ook witloof, courgette en aubergine ging goed om te geven. Groetjes ![]() |
| 05/10/2008 @ 11:31 lolita ![]() | gemengd met patatjes dan? x |
| 05/10/2008 @ 11:36 Ellen ![]() | Ja gemengd met patatjes ![]() |
| 05/10/2008 @ 18:06 Lique ![]() | Ellen, 200gr wordt als een goed gemiddelde gezien. Het kan natuurlijk dat het ene kindje wat meer of minder nodig heeft dan het andere. succes nog ! |
[Reageer]

Groentepap, welke groentjes eerst?

). We beginnen wegens allergieën in de familie eerst met groentepap ipv fruitpap dus het is echt de eerste keer dat ze iets anders krijgen dan melk. Straks gaan we winkelen dus wil ik uiteraard verse groentjes kopen maar met welke groentjes start je best of maakt dat niet uit? Ik had gedacht misschien de eerste helft van de week patatjes met wortelen en de andere helft brocolli? Ik las een paar keer ook dat je best een paar dagen hetzelfde geeft en dan pas een nieuwe smaak introduceert, klopt dat?