[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 11:07 Caroline | Hallo allemaal, Mijn zoontje is bijna 12 weken. De eerste 6 weken sliep hij overdag niet. Er is toen reflux vastgesteld en sinds dat min of meer onder controle is, heeft hij een strak schema waar ik vreselijk content mee ben. Overdag is het eten, half uurtje rechtop bezighouden, 1 uur slapen, 30 min op speelmat, 30 min in schommel en dan weer eten. 's Avonds gaat hij slapen om 18.30, ik maak hem wakker voor een voeding om 22.30 en dan slaapt hij door tot 5u, effe eten en dan weer slapen tot 8u. Hij is een heel blije,actieve baby als hij wakker is, ALS ik hem aan zijn schema houd. Als hij een beetje langer wakker is, kan je er niks meer mee aanvangen. Nu is het probleem dat hij alleen slaapt op zijn kamertje. Mijn schoonmoeder wil dat we elke zondag een bezoekje brengen, maar na een half uur begint hij te zeuren en dan krijg ik hem max 5 min in slaap. Daardoor zijn bezoekjes bij mensen en familiefeesten niet fijn meer. Ik vroeg me af of jullie baby's even goed slapen op verplaatsing en of jullie event. tips hebben. Alvast bedankt en geniet van het weekend! |
| 04/10/2008 @ 13:08 Marleen | Hier gaat het campingbedje mee met een eigen hoes, eigen dekens en lakentjes enz Eigen muziek doosje aan en voor de rest het rimte zoals het thuis is aanhouden |
[Reageer]

Slapen op verplaatsing