[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 14:43 T. | Onze dochter is nu 11 maand. Ze drinkt 's morgens een flesje van 240 ml en eet er meestal een stukje brood bij. 's Middags eet ze een aardappel met groenten en een stukje vlees. Ik mix dit maar laat er wat brokjes in. Soms drinkt ze er een heel klein beetje water bij maar vaak niet. Fruitpap wil ze niet altijd en dan geven we in de plaats een banaan (waar ze gewoon in bijt), wat koek en evt. wat peer. 's Avonds drinkt ze opnieuw een flesje van 240 ml met wat brood. Is dit voldoende en geven jullie al dessertjes (pudding, yoghurt,...)? |
| 06/10/2008 @ 20:45 T. | Hey Xanthe, Ik vroeg me dit maar af omdat ik overal dingen lees over dessertjes en ontbijtgranen en soep en ... terwijl ons klein prutske dit gewoon niet wil. Bovendien zie ik hier en daar banners met kinderen van dezelfde leeftijd die een pak meer wegen (zij weegt nu 8,5kg) en dan wordt een nieuwe mama wel eens bezorgd . Als ze honger heeft, eet ze heel goed maar als ze voldoende heeft, weigert ze categoriek. Maar zoals je zegt, elk kind is anders en het is waarschijnlijk beter om naar haar eigen hongergevoel te luisteren . Ik wens je trouwens een hele fijne dag morgen bij de eerste verjaardag van jullie flinke kapoen . Ze worden toch zo snel groot, hé ![]() |
| 06/10/2008 @ 22:22 Happy ![]() | oh, en alvast een fijne dag morgen Xanthe. Hiep hiep voor Milan ![]() |
[Reageer]

Wat eten jullie kindjes op 11 maand?

. Als ze honger heeft, eet ze heel goed maar als ze voldoende heeft, weigert ze categoriek. Maar zoals je zegt, elk kind is anders en het is waarschijnlijk beter om naar haar eigen hongergevoel te luisteren .
. Ze worden toch zo snel groot, hé