[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 17:55 el81 | Hoi, Ik heb een vraagje hoop niet dat dit stom is om te vragen. Maar ik heb als ik klaargekomen ben buikpijn. Ben ik de enigste en hoe komt dit? Ik hoop dat er iemand een geruststelend antwoord heeft. Ik ben zo bang geworden dat ik het al even niet meer gedaan heb. Groetjes el81 |
04/10/2008 @ 19:10 ![]() | Ik heb dat ook..Dus bij mij voorloopig sex zonder klaarkomen voor mij ![]() ![]() .. |
| 05/10/2008 @ 00:24 el81 | dank je voor de reacties Maar ik heb nog niet echt zin hoor....hoop dat, dat straks wel anders wordt maar vindt het nu ook zo zielig voor mijn vriend. Volgens mij zijn dat echt de hormonen vind het wel raar. Wat die hormonen allemaal wel niet kunnen doen he! groetjes |
| 05/10/2008 @ 09:27 Debby | Ik heb ook buikpijn nadat ik ben klaargekomen. Dat duurt gelukkig maar kort. Ik heb gelezen dat het geen kwaad kan voor je baby (als je zwangerschap normaal verloopt). Het zou zelfs prettig zijn voor de kleine. Als je klaarkomt komt er een stofje vrij dat zorgt dat je je nog meer hecht aan je partner én dat stofje zorgt ervoor dat je vrolijk wordt. Je kleintje krijgt dat stofje ook en zou er ook van worden. Als je wat verder in je zwangerschap bent dan voelt het samentrekken van de baarmoeder als een omhelzing. Ik weet natuurlijk niet of dit klopt..heb het ook maar gelezen, maar ik vindt het een prettig idee. |
| 05/10/2008 @ 15:22 ABke ![]() | Die pijn is gewoon je baarmoeder die samentrekt na het klaarkomen. Wanneer je bijna moet bevallen kan dit een duwtje in de rug zijn voor de start van de bevalling ![]() |
[Reageer]

intiem vraagje

Heel herkenbaar.

..
van worden. Als je wat verder in je zwangerschap bent dan voelt het samentrekken van de baarmoeder als een omhelzing. Ik weet natuurlijk niet of dit klopt..heb het ook maar gelezen, maar ik vindt het een prettig idee.

... gelukkig kan hij me toch nog vaak genoeg overhalen
Ik heb hem wel 100 keer moeten zeggen dat ik hem nog altijd even sexy vind als voor de
maar mijn hormonen gewoon veranderd zijn... Toen ik zei"goed gerief hangt toch altijd onder een afdakje?" (zijn buikje als afdak hé) geloofde hij me eindelijk!