< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » intiem vraagje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
intiem vraagje
04/10/2008 @ 17:55
el81

Online Status
Hoi,

Ik heb een vraagje hoop niet dat dit stom is om te vragen. Maar ik heb als ik klaargekomen ben buikpijn. Ben ik de enigste en hoe komt dit? Ik hoop dat er iemand een geruststelend antwoord heeft. Ik ben zo bang geworden dat ik het al even niet meer gedaan heb.

Groetjes el81

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 18:03
Prutske

Online Status Stuur bericht
Ik heb hier al dikwijls gelezen dat wel meer mensen dit hebben.

Zelf heb ik het nog niet gehad.

Je baarmoeder trekt samen bij een orgasme en dat kan soms buikpijn veroorzaken.

Het kan geen kwaad voor de baby, maar is natuurlijk niet fijn voor jou !

Liefs

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 18:59
Daantje

Online Status Bekijk profiel
hoi el81,

uuuuuhhhhh Heel herkenbaar.
Het heeft inderdaad te maken met het samentrekken van de baarmoeder en die is door de zwangerschap extra gevoelig.
Die buikpijn is volkomen onschuldig, geen fijn gevoel, mmmmaaaaarrr..... jij hebt tenminste nog zin

Dus, vanavond vroeg onder de wol, het kan geen kwaad!

Groetjes Daantje

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 19:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb dat ook..Dus bij mij voorloopig sex zonder klaarkomen voor mij ..

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 00:24
el81

Online Status
dank je voor de reacties

Maar ik heb nog niet echt zin hoor....hoop dat, dat straks wel anders wordt maar vindt het nu ook zo zielig voor mijn vriend. Volgens mij zijn dat echt de hormonen vind het wel raar. Wat die hormonen allemaal wel niet kunnen doen he!

groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 09:27
Debby

Online Status
Ik heb ook buikpijn nadat ik ben klaargekomen. Dat duurt gelukkig maar kort. Ik heb gelezen dat het geen kwaad kan voor je baby (als je zwangerschap normaal verloopt). Het zou zelfs prettig zijn voor de kleine. Als je klaarkomt komt er een stofje vrij dat zorgt dat je je nog meer hecht aan je partner én dat stofje zorgt ervoor dat je vrolijk wordt. Je kleintje krijgt dat stofje ook en zou er ook van worden. Als je wat verder in je zwangerschap bent dan voelt het samentrekken van de baarmoeder als een omhelzing. Ik weet natuurlijk niet of dit klopt..heb het ook maar gelezen, maar ik vindt het een prettig idee.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 15:22
ABke

Die pijn is gewoon je baarmoeder die samentrekt na het klaarkomen.

Wanneer je bijna moet bevallen kan dit een duwtje in de rug zijn voor de start van de bevalling

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 15:29
Mollie

Online Status Bekijk profiel
Inderdaad wat Debby schreef heb ik laatst ook gelezen: Als je wat verder in je zwangerschap bent dan voelt het samentrekken van de baarmoeder als een omhelzing.

En ook wat Abke schreef heb ik ook gelezen. Dus zit je buik met 38 weken erg in de weg. Ik zou zeggen ga er dan voor.

[Laatst gewijzigd door Mollie - 05/10/2008 @ 15:31] - Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 14:52
Anneke

Online Status Stuur bericht
heb er ook een beetje last van maar niet echt dat het echt PIJN doet, maar is wel gevoelig achteraf... hier ben ik ook vaak te moe, maar vind het zo zielig voor mijn ventje, niet dat hij klaagt hoor, maar ik vind het net zo van, ok nu ik zwanger ben heb ik je niet meer nodig... ... gelukkig kan hij me toch nog vaak genoeg overhalen , ik ben bang dat het alleen maar erger wordt ipv beter.
Ik denk dat ik met mijn ex tijdens mijn vorige zwangerschap 5x sex gehad heb ofzo... ...
Dat heb ik nu tenminste al verbroken ! haha

Ik moet zeggen dat ik bij sommige dingen wel veel gevoeliger geworden ben !! da's ook ni niks !

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 08:37
dromertje

Hier ook hetzelfde. Ik heb bijna geen zin meer en als hij me overhaalt, dan heb ik inderdaad wat last van m'n onderbuik...
Mijn ventje is niet de magerste, maar ik hou wel van h'm zoals hij is met buikje en alles erop en eraan. Hij zei me van de week: " ik zal toch iets moeten doen aan die buik van me..." waarop ik antwoorde "ah, hoe kom je daar nu zo oppeens bij?" waarop hij weer "tja, tis te veel, en ja, jij vindt me minder mooi zo" Ik heb hem wel 100 keer moeten zeggen dat ik hem nog altijd even sexy vind als voor de maar mijn hormonen gewoon veranderd zijn... Toen ik zei"goed gerief hangt toch altijd onder een afdakje?" (zijn buikje als afdak hé) geloofde hij me eindelijk!

Wat een man lijden kan met een zwangere vrouw!!

Groetjes,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]