< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » vraagje ivm.cyclussymptomen na MK

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
vraagje ivm.cyclussymptomen na MK
04/10/2008 @ 21:25
MamaN

Online Status Stuur bericht
Hoi ,

Ik weet het is niet leuk om te vragen aan degene die een miskraam hebben gehad.
Ik had ook graag anders gehad maar ik zit met een vraag rond men cyclus na ons vlindertje op 20/09/08.
Ik heb 5 dagen gebloed en erna niets meer vervolgens dat weekend zaterdag ENORM steken in men vagina + baarmoedermond en veel vochtverlies en plakkerig slijmverlies een week lang.
Sinds nu maandag niets meer van dat ,is er een mogelijkheid dat een eisprong zo snel kan voorkomen of niet?

Men gyne zei me dat er over 3 weken een ovulatie kon plaatsvinden (gezien zijnde mijn cyclus van de zwangerschapskant bekeken??).
is men lichaam me dan voor de gek aan't houden?

Ik heb dan gewoon nu maar 28 dagen in men cyclus genomen om iets te nemen in men banner.

Alvast bedankt!

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 12:56
Chica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik kan er niet echt op antwoorden. Heb ook een miskraam gehad op 8 augustus. Moest 1 cyclus de pil nemen. Na het stoppen heb ik amper 2 dagen mijn regels gehad. Voordien was ik altijd regelmatig en daarom staat mijn banner ook op 28 dagen. Gisteren had ik lichte rozige afscheiding dus ik dacht dat de duiveltjes er waren maar vandaag niets meer ....

Dus ik ben ook wachtende...

Chica

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 13:10
Fietje

Online Status Bekijk profiel
Hoi MamaN,

Na mijn miskraam, bij een zwangerschap van 9 weken, heb ik mijn eisprong netjes 13 dagen na mijn curretage gehad. Mijn lichaam had blijkbaar erg snel het HCG-hormoon afgebroken. Volgens mijn gynaeco verminderde het HCG om de dag met de helft.
Ik had een positieve ovulatietest 12 à 13 dagen na mijn curretage en daarna 2 weken later mijn maandstonden die doorkwamen.

Hopelijk heb je hier iets aan, hou de moed erin.

Groetjes
Sophie

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 14:39
MamaN

dankuwel voor jullie reacties ,
nu men hcg was heel snel weg echt erg sel want vrijdag zelf teste ik al negatief toen de miskraam kwam...

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 19:21

wie kan mij helpen of advies geven??
Hey dames

Ik heb ongeveer 5 weken geleden een miskraam gehad, ik was nog maar kort 5 weken zwanger ongeveer, ik had getest toen ik die dag mijn NOD moest hebben, toen een positieve test, maar na 5 dagen begon ik te bloeden, dus het was wel een korte zwangerschap.
Maar nu 5 weken later ben ik ruim een week overtijd en ik heb zeer gespannen borsten en tot 2 keer toe een dik positieve test.
Wie kan mij nu meer vertellen over HCG hormonen, ben ik nu zwanger of kan ik ook nog hcg hormomen hebben van mijn miskraam hebben en daarom een positieve test en dus niet zwanger.
Maar ja hoe kunnen die gespannen borsten dan, dat heb ik pas sinds een paar dagen, ik voel me eigenlijk wel een beetje zwanger??

wie kan me helpen??

Groetjes Dianne

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 20:36
MamaN

Normaal zul je wel zwanger zijn hoor!
ik heb idem meegemaakt zoals jij helaas maar ik denk niet dat ik een eisprong heb gehad tenzij het zo is zullen we wel niet zwanger zijn.

Kom je nogeens updaten hoe het zal gaan?

PROFICIAT!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 23:33

Hey hallo

Ik heb goed nieuws te melden, ik ben nu 7 weekjes zwanger, we zijn gisteren bij de verloskundige geweest en we hebben een piep klein kloppend hartje gezien.

HOe gaat het met jullie??

Liefs Dianne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]