< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » hoe slaapt jou 15 maandertje overdag

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
hoe slaapt jou 15 maandertje overdag
05/10/2008 @ 11:52
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden

we hebben een zoon van 15,5 mnd

tegen 7 uur is hij wakker sochtend,sosm iets later

maar om 10 uur is hij were helemaal op,kan m wel wakker houden hoor,maar dat hefet totala geen zin,heb ik alleen me zelf maar mee he!
dus om 10 uur naar bed,tot meestal zo half 1

dan is hij tegen 15:30 weer moe,maar gaat dan niet slapen,hij ligt dan gewoone en uurtje in zn bedje te spelen,maar rsut schijnbaar wel uit!

sosm denk ik ik wou dat tie gewoon van 12 tot 3 sliep ofzo,maar dat betekent dat ik het moet rekken,nou dat lukt me nog met geen 10 min,en vind het ook zielig om een kind wakker te houden die duidelijk super moe is!!

hoe is dat bij jullie gegaan naar 1 slaapje?

die van mij slaapt dus 1 keer,maar ligt wel 2 keer in bed wat tie echt dus wel nodig heeft!!

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 18:20
jik

Grappig.

Isa ook 15,5maand en slaapt ook nog maar 1 slaapje.

En ja precies om 10 uur kapot en slapen tot soms 13 uur soms zelfs langer. Heb haar vandaag dus wakker moeten maken om 13 uur want we moesten weg.

En zoals verwacht, vanmiddag wel liggen en tutten, maar niet slapen.
Dus ja misschien is het 2 maal slapen nu echt al voorbij.
vond het toch wel heel lekker nog een extra 1 a 2 uurtjes rust om dingen te kunnen doen.

Misschien dan toch te maken met die fase waar ze weer in zitten?? (stiekeme hoop hihi)

Ik probeer soms nog tegen 17 uur dat ze ff een uurtje slaapt, maar dat lukt ook niet meer en daarna moet ik niet meer schuiven, want dan slaapt ze om 20 uur niet meer.

Ik denk dat we onszelf er maar bij moeten neerlegen

Groetjes Jik

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 20:51

Mies ja kan het ook zo doen:

Om 10u is hij moe en dan laat je hem slapen, maar alleen tot 11u. tegen 13u30 à 14u zal hijwel weer moe zijn en dan leg je hem voor zeker een uur of 2 in zijn bed.

Mijn dochter slaapt nu niet meer 's morgens (maar zij slaapt tot 8u30) maar gisteren heeft ze 15' een tukje gedaan in de auto. we zijn dan nog om boodschappen geweest om 14u en om 14u30 lag ze in bed. ze heeft ook niet geslapen maar ze lag te praten in haar bed. heb haar laten liggen tot 16u45 en ze is dan nog opgebleven tot 20u

Maar voordien sliep ze ook nog 's morgens maar niet langr of een uurtje.

succes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 09:09
petra

Vic is nu sinds een maand overgeschakeld op 1 slaapje, daarvoor had hij echt nog meer nodig. Toen we op vakantie gingen is het slaapje vanzelf weggevallen. Nu slaapt hij van 13uur tot ongeveer 16uur, soms wat korter, soms wat langer . Hij is 's morgens zo rond 7uur/half 8 wakker.

Het kan volgens mij best zijn dat je kindje dat rusten nog even nodig heeft om even bij te tanken. Misschien kun je stilletjes proberen zijn slaapje 's ochtens wat op te schuiven? Bv eerst naar half 11, dan naar 11 uur en zo rustig naar 1uur?

Succes ermee !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]