[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/10/2008 @ 12:59 | hallo Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen, en ten ik terug naar huis mocht deed mijn knip nog steeds erg veel pijn. Kheb toen een vroedvrouw aan huis laten komen, die heeft me naar de spoed gestuurd omdat mijn knip weer volledig open was en ik op een open wonde zat.... Bovendien zat er een infectie op, geen lachertje! Enfin, na antibioticakuren enz ben ik vorige week opnieuw geopereerd, maar ook hier blijft alles weer zoveel pijn doen! Ik heb schrik dat alles opnieuw gaat onsteken... Heeft er nog iemand dit gehad? Is er een zalf die je kan gebruiken die ontstekingsremmend werkt? Ik ben echt gek aan het worden, alles blijft pijn doen, als ik naar het toilet moet spring ik bijna tegen het plafond.... Hetzelfde als ik een isobetadinespoeling moet doen.... Alvast bedankt! Sanne |
| 06/10/2008 @ 17:56 | Ik heb vandaag naar de gynae gebeld, en die zei dat dat 'pikken' normaal is als je plast.... Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal, da's nu al 4 dagen dat ik daar mee rondloop, ik zie er gewoon tegenop om naar de WC te gaan, zo'n pijn dat dat doet.... Ik voel me echt slecht, ik hoop dat de pijn snel weggaat... Mijn schoonzus zei me dermocrem te gebruiken, dat hielp bij haar.... Als er nog tips zijn, steeds welkom, want ik ben echt wanhopig.... Thanks Sanne |
06/10/2008 @ 21:36 ![]() | inderdaad gewoon met een flesje wat water erover laten spuiten of plassen in de douche |
| 06/10/2008 @ 22:03 Chelsea2907 | Hey hey, Na mijn bevalling ging ik altijd onder de douche plassen, tenminste de eerste 2 a 3 weken toch. Daarna toch nog tot zo'n 6 weken na de bevalling een flesje water gebruikt tijdens het wc bezoek. Bij mij zat er ook een onsteking, na de bevalling en een knip hebben ze me een uur laten liggen voordat ze gingen hechten en schoonmaken... Niet gek dat je dan een infectie oploopt. Maar 't lijkt mij ook vrij normaal dat 't piekt na 't plassen en bij de één duurt 't langer dan bij de ander. En anders terug gaan naar de Gyne, misschien zit er wat wildvlees, is erg vervelend, maar dit kunnen ze zo aanstippen en dan verdwijnt 't direct! Succes in ieder geval! liefs Chelsea |
| 10/10/2008 @ 15:26 | Hey Snuffie Bedankt voor je reactie. Ondertussen gaat het een pak beter, ik plas dus ook nog steeds in de douche, maar zo doet het geen pijn meer. Binnenkort zal ik nog wel eens op het toilet proberen. De spoelingen doen ook gene pijn meer, ik denk dat de irritatie weg is nu er geen urine meer in de wonde loopt. Ik voel het elke dag beteren nu, dus ik hoop dat ik er binnenkort echt helemaal vanaf ben. Wat ook wel heeft geholpen is die dermocrem, dat verzacht alles wel. Echt bedankt voor de tips en het begrip en de steun! Sanne x |
| 11/10/2008 @ 18:25 inge | Vraag "blauw water" bij je apotheek (dit moeten ze zelf aanmaken). Dit ontsmet niet, maar zorgt dat de wonde sneller terug dicht groeit. Bij mij was de knip ook volledig terug opengevallen. 3 keer per dag met een steriel kompres 10 minuten op de wonde. Een echt wondermiddel door mijn vroedvrouw aangeraden. |
| 27/10/2008 @ 22:34 liesbet | Hallo, ook mijn knip was opengevallen, net nadat ik uit het ziekenhuis kwam. Had toen ontzettend veel pijn. Gelukkig kwam er een vroedvrouw van De Bakermat langs: mijn man moest de wonde drie per dag als volgt behandelen: na de spoeling, zo'n 7 minuten een infraroodlamp op de wonde richten (de lamp op redelijke afstand geplaatst), vervolgens moest mijn man compressen gedrenkt in blauwwater zo'n 10 plaatsen in de wonde. Deed bij mij wonderen. |
| 01/12/2008 @ 10:34 eef | Na 7 maanden nog pijn? Ik heb tijdens mijn bevalling geen knip gehad, maar ben wel gescheurd, zowel binnen als buiten. De verloskundige heeft deze scheuren gehecht. Drie weken na de bevalling had ik het gevoel dat 1 van de hechtingen los was gegaan. Ik voelde het trekken en het bloedde. Tijdens telefonisch contact met de huisarts kreeg ik te horen dat hier niets aan te doen was (opnieuw hechten was niet mogelijk). Op zich is het bloeden toen snel gestopt hoor. Inmiddels is de bevalling 7 maanden geleden en heb ik nog steeds pijn aan mijn huid rond en net in mijn vagina. Tijdens plassen, poepen en zitten heb ik er geen last van, maar vrijen en tampongebruik zijn echt geen optie! Drie verschillende huisartsen hebben er al naar gekeken (kwam toevallig zo uit door vakantie en zwangerschapsverlof van mijn eigen huisarts). Ze geven allen aan dat het er wel een beetje rood en geirriteerd uit ziet, maar dat er verder niet veel bijzonders te zien is en dat het tijd nodig heeft. Zelf vind ik dat ik het inmiddels wel tijd genoeg gegeven heb. Herkent iemand mijn verhaal? Zo ja, enig idee wat ik er mee kan doen? |
| 01/12/2008 @ 19:15 | Hey Eef ik heb van mijn gynae een crème gekregen die alles verzacht en soepeler maakt, is op basis van oestrogeen geloof ik. Aacifemine heet die.. Kan je mss eens proberen? Suc6! Sanne |
| 01/12/2008 @ 19:59 eef | ga inderdaad maar eens naar de gyneacoloog. Zal zeker dat cremetje even noemen. In ieder geval bedankt! |
| Gisteren @ 11:00 | Hey Eef Al nieuws? Ik heb veel gehad aan die crème, de eerste keer na de bevalling deed bij mij totaal geen pijn, en dat ondanks de miserie die ik ervoor gehad heb.... Denk dat het ook een kwestie is van lang genoeg wachten..... Suc6 Sanne |
[Reageer]

knip terug open